MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Werkt dat dan niet? :fuu:
Haha wat een bullshit ook.. Of: Je kan niet afvallen als je niet de sauna in gaat.. Wtf? ???

hahahha wat is dat voor crap dan xD

eentje die ik ook vaak hoor; je moet eerst veel eten en veel vet krijgen, als je dan gaat trainen ga je vet omzetten in spieren..

:orly:

eentje die ik ook vaak hoor; je moet eerst veel eten en veel vet krijgen, als je dan gaat trainen ga je vet omzetten in spieren..

Ik heb dat ook van heel me klas moeten aanhoren, dus er zit wel degelijk waarheid in! :p

Oeh! Dan heb ik héél veel potentie (gehad) om gespierd te worden...!!!
(en écht geen vrouwelijke hulk aan deze kant hoor!)

ik zit te denken waar dat toch vandaan komt...
zou het komen door die voor-na reclames waar je eerst een heel dik persoon ziet die veranderd in een afgetraind persoon?

ik zit te denken waar dat toch vandaan komt...
zou het komen door die voor-na reclames waar je eerst een heel dik persoon ziet die veranderd in een afgetraind persoon?

Ik denk het...
Net zoals die voorbeelden van mensen die binnen een maand van 'Blob' naar afgetraind lijf gaan (volgens de reclame) - als je dat gelooft denk je toch ook niet na?!

En nog een mannitje die zei dat je echt dikke spieren zou krijgen van zo een electronisch buikspier ding..'omdat je dan je spieren steeds aanspant'

wat is eigelijk het effect van zo een dingen. je spant je spieren steeds op omdat ze samentrekken. er moet tog een effect zijn als je de hele tijd speier opspant enzo. ook al is het niet met gewichten. vroeg het me eigelijk af:s

wat is eigelijk het effect van zo een dingen. je spant je spieren steeds op omdat ze samentrekken. er moet tog een effect zijn als je de hele tijd speier opspant enzo. ook al is het niet met gewichten. vroeg het me eigelijk af:s

ik heb er geen ervaring mee, maar misschien verstevigt het wel iets.. maar je spieren zullen er imo niet gigantisch door groeien omdat ze geen beschadigingen krijgen die herstellen zeg maar...

En sowieso, die before foto's daar zijn fatboiis.. en dan na een maandje met zo een buikspierding(!) hebben ze opeens een sixpack, brute chest en 44cm armen..

En sowieso, die before foto's daar zijn fatboiis.. en dan na een maandje met zo een buikspierding(!) hebben ze opeens een sixpack, brute chest en 44cm armen..
Echt hé.

Zo'n ding wordt meestal gebruikt voor revalidatie gedoe, had ooit een ongeval en nadien kreeg ik dan om terug spier te leren gebruiken. Is echt dikke bullshit voor spieren verder te trainen :)

ik heb er geen ervaring mee, maar misschien verstevigt het wel iets.. maar je spieren zullen er imo niet gigantisch door groeien omdat ze geen beschadigingen krijgen die herstellen zeg maar...

dat ze je niet als coleman gaan maken dat had ik al door:p

maar ze moeten wel iets van effect hebben:s mss zoasl je zegt verstevigen ze wat of werkenz e aan de spier conditie ofzo:s

als je bs enkel setjes van 30 doet, dan werk je ook met erg lichte gewichten, je trekt de spier samen maar ze word amper belast en je werkt dus meer aan de conditie. of mss zit ik er helemaal naast:d

Photoshop. :bow:

dat ze je niet als coleman gaan maken dat had ik al door:p

maar ze moeten wel iets van effect hebben:s mss zoasl je zegt verstevigen ze wat of werkenz e aan de spier conditie ofzo:s

als je bs enkel setjes van 30 doet, dan werk je ook met erg lichte gewichten, je trekt de spier samen maar ze word amper belast en je werkt dus meer aan de conditie. of mss zit ik er helemaal naast:d

Dude.. Het is gewoon bullshit man. Het is hetzelfde effect als Dumbbell Curls zonder Dumbbell..

Dinsdag:

Bankdruk ter opwarming

Benen

Buik

Woensdag:

Rust

Donderdag:

Borst en triceps

Vrijdag:

Conditietraining (voetbal of zwemmen)

Zaterdag:

Bankdruk ter opwarming

Rug

Hoop dat ik dit niet hoef uit te leggen:)

"ik wil ff de sauna in verlies ik nog meer vet"
"ik kan zoveel eten maar kom gewoon niet aan, het kan gewoon niet"
"ik kan pas weer aankomen als ik volwassen ben want dan groei ik niet meer"
neemt na de training niks behalve 2 amino pillen en we fietsen daarna 30 minuten terug naar huis zegt ie: ga ik zo nog ff hardlopen maar wel intensief dus ben ik met een half uurtje klaar.
En dan vind ie het gek dat ie niet aankomt. Het erge is dat hij al dik een jaar trainde toen ik begon en hij mij advies gaf als rookie. Wat nog erger is, is dat hij 80kg bij 1.95-2.00m is en ongelofelijk veel reacties krijgt van mensen (op school vooral) en ik 0.0 reacties :huil:

Drie eieren??? je hebt tussen de middag ook al 1 gehad! :headbang:

Terug
Naar boven