- Waardering
- 18.834
Kan je op zoveel manieren opvatten. Cheaten heeft zeker wel z'n plaats bij sommige oefeningen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je op zoveel manieren opvatten. Cheaten heeft zeker wel z'n plaats bij sommige oefeningen.

. Verder wil hij iets afvallen, maar dat lukt niet. Hij vreet op het werk elke dag 3 bananen en 2 liter vla als tussendoortje en regelmatig een XXL-bak popcorn. Zegt hij tegen mij: "Is dat niet goed dan?". Ik zeg: "Wat jij eet neem ik zelfs niet in mijn bulk".Gym op mijn werk:
- Gast die quarter reps op de Bench pakt met 140 kg. Zeg ik wederom dat ie 'm beter tot op z'n borst kan laten zakken. Zegt hij: "Dat is niet mijn doel. Mijn doel is zwaarder liften."![]()
Die reacties die jij krijgt zijn de reden dat ik mij niet meer bemoei met iemand zijn houding. Iedereen weet toch alles beter. Helemaal squat is vaak drama, die 45 graden reps met te veel kilo.Gym op mijn werk:
- Man van jaar of 50 die Preacher Curlt met 50 kg, quarter reps, je kent het wel. Geef ik aan dat ie 'm beter wat lichter kan pakken met een grotore ROM. Zegt hij: "Ik vind het lekker om het zo zwaar te pakken, zo doe ik het al jaaaren".
- Gast die quarter reps op de Bench pakt met 140 kg. Zeg ik wederom dat ie 'm beter tot op z'n borst kan laten zakken. Zegt hij: "Dat is niet mijn doel. Mijn doel is zwaarder liften."
- Collega van een jaar of 45, traint als een gemiddelde 16-jarige die alleen maar grotere armen wilt; 5x per week naar de gym: altijd buik en armen en soms schouders (benen niet natuurlijk, want daarvoor loop hij al hard). Verder wil hij iets afvallen, maar dat lukt niet. Hij vreet op het werk elke dag 3 bananen en 2 liter vla als tussendoortje en regelmatig een XXL-bak popcorn. Zegt hij tegen mij: "Is dat niet goed dan?". Ik zeg: "Wat jij eet neem ik zelfs niet in mijn bulk".
Eigenlijk zou ik er om moeten lachen, maar als ik sommige mensen zie trainen kan ik het gewoon niet aanzien en moet er iets van zeggen. Vandaag zag ik weer iemand deadliften in de Smith Machine, waarbij hij bijna op z'n tenen ging staan, en iemand in de Machine Dip een soort van inverse shrugs doen, met z'n ellebogen gelocked.
- Gast die quarter reps op de Bench pakt met 140 kg. Zeg ik wederom dat ie 'm beter tot op z'n borst kan laten zakken. Zegt hij: "Dat is niet mijn doel. Mijn doel is zwaarder liften."![]()

als je dat blikje helemaal oprookt kan hij nog wel eens gelijk hebbenMaat van me.
Mijn sigaret is gezonder dan jou blikje monster zero.![]()
Girl i know neemt iboprofen post workout voor herstel en minder spierpijn

In zekere zin.. Hangt van je definitie van vals spelen af. Een bepaalde houding aannemen om een spier niet te verkloten valt daar niet onder. Over straps en belt denk ik vaak wel, eerst de zwakke spieren versterken en dan pas verder kijken. Zie overigens nooit iemand magnesium gebruiken in basicNet een discussie gehad met iemand omdat ik bench met een “arch” hij zei waarvoor is dat circus nodig. Mijn antwoord luide uiteraard dat ik geen zin heb om mijn schouders te verkloten, begint ie vervolgens “ben jij zeker iemand die ook magnesium gebruikt dat is ook vals spelen”
Zag eergisteren een kerel v bar row doen, rug bol als een kat, alleen ellebogen bewogen. Op zulke momenten is houding alles
''Een fullbody workout is niet goed voor je. Tijdens je herstel weten de eiwitten in je lichaam niet waar ze naartoe moeten gaan omdat alle spieren in je lichaam scheurtjes hebben''
Ik train niet alleen basicIn zekere zin.. Hangt van je definitie van vals spelen af. Een bepaalde houding aannemen om een spier niet te verkloten valt daar niet onder. Over straps en belt denk ik vaak wel, eerst de zwakke spieren versterken en dan pas verder kijken. Zie overigens nooit iemand magnesium gebruiken in basic
ik train niet alleen bij basicIn zekere zin.. Hangt van je definitie van vals spelen af. Een bepaalde houding aannemen om een spier niet te verkloten valt daar niet onder. Over straps en belt denk ik vaak wel, eerst de zwakke spieren versterken en dan pas verder kijken. Zie overigens nooit iemand magnesium gebruiken in basic
ik zie straps puur als een middel voor overloaden. Ooit rack pulls geprobeerd zonder straps ?Nee, het was er zo eentje die zijn benen niet traint en de andere compounds behalve bench nooit doet. Ik moet zeggen dat ie echt wel een brede kast heeft, maar jammer van die bierbuik en kippenpootjes.
Haha, ja, ik ken te veel mensen die denken dat vetten slecht zijn, en maar bergen suikers naar binnen werken. En dan heb ik het niet over dextro tijdens de training."Gast hoezo eet je pindakaas als je droge spiermassa wil opbouwen, daar zit vet in dus dan kom je niet in spieren aan"
Net een discussie gehad met iemand omdat ik bench met een “arch” hij zei waarvoor is dat circus nodig. Mijn antwoord luide uiteraard dat ik geen zin heb om mijn schouders te verkloten, begint ie vervolgens “ben jij zeker iemand die ook magnesium gebruikt dat is ook vals spelen”
.Hahaha als dextrose roids waren was ik fucking gigantischNee, het was er zo eentje die zijn benen niet traint en de andere compounds behalve bench nooit doet. Ik moet zeggen dat ie echt wel een brede kast heeft, maar jammer van die bierbuik en kippenpootjes.
Haha, ja, ik ken te veel mensen die denken dat vetten slecht zijn, en maar bergen suikers naar binnen werken. En dan heb ik het niet over dextro tijdens de training.
Mijn collega's weten dat ik best strikt met voeding ben. Nu eet ik gewoon boterhammen met pindakaas tussen de maaltijden door, kreeg gisteren nog een opmerking: "eet JIJ brood? Brood is toch slecht? Daar wordt je dik van." Nog nooit zo moeten lachen. Een collega is compleet ketogeen gaan eten om af te vallen (dus geen carbs), maar vervolgens wel alcohol drinken. Wat denk je dat er in bier en sterke drank zit...
Benchen met een arch is niets mis mee, zolang je kont en schouderbladen maar contact houden met het bankje. Sterker nog, als ik arch voorkom ik dat ik uit mijn schouders druk omdat ik juist mijn schouderbladen naar achteren in het bankje druk (dus in lijn met wat jij zegt).
Mensen denken ook dat ik 'vals speel', omdat ik nu ik bulk tijdens m'n training dextro door mijn water doe. Laatst dacht iemand dat dat roids waren.

Die eindeloze spierpijn discussie met “bro’s” is inderdaad echt een terugkomend probleem"Heb je gisteren getraind?"
"Ja, man."
"Wat dan?"
"Oh, ik heb squats gedaan."
"En heb je geeneens spierpijn?"
"Uhm..nee, niet echt nee."
"Je moet spierpijn hebben man, anders heb je niet goed getraind! Je hebt pas goed je benen getraind als je 4 dagen bijna niet kan lopen!!! Echt man, dat je zoveel spierpijn hebt dat je niet eens normaal op de plee kan zitten!"
"OK, nice! Waarom is dat goed dan?"
"Je weet toch wel hoe trainen werkt?"
"Ja hoor, maar vertel..."
"Door het trainen onstaan er scheurtjes in je spierweefsel."
"Ah..."
"Je lichaam herstelt de scheurtjes in je spieren en daardoor worden ze groter"
"Maar je weet dat verhoogde eiwitsynthese hooguit 48 uur duurt en dat daarna je spieren niet meer groeien?"
"Eiwitwatte?..."
"Loop je eigenlijk toch een paar dagen voor Jan Lul rond met je spierpijn"
"...."
![]()
In lijn daarmee:"Gast hoezo eet je pindakaas als je droge spiermassa wil opbouwen, daar zit vet in dus dan kom je niet in spieren aan"
Haha, ja, ik ken te veel mensen die denken dat vetten slecht zijn, en maar bergen suikers naar binnen werken. En dan heb ik het niet over dextro tijdens de training.
Mijn collega's weten dat ik best strikt met voeding ben. Nu eet ik gewoon boterhammen met pindakaas tussen de maaltijden door, kreeg gisteren nog een opmerking: "eet JIJ brood? Brood is toch slecht? Daar wordt je dik van." Nog nooit zo moeten lachen. Een collega is compleet ketogeen gaan eten om af te vallen (dus geen carbs), maar vervolgens wel alcohol drinken. Wat denk je dat er in bier en sterke drank zit...