Fitness Seller

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Wat denk je dat er in bier en sterke drank zit...

Alcoholen zijn mss wel organica maar in Sterke dranken zit geen gram suiker. Likeuren en gefermenteerde dranken zijn een ander verhaal maar zuivere destillaten zijn suikervrij.
 
''Een fullbody workout is niet goed voor je. Tijdens je herstel weten de eiwitten in je lichaam niet waar ze naartoe moeten gaan omdat alle spieren in je lichaam scheurtjes hebben''

:eek!::eek!::eek!::eek!::eek!::eek!::eek!::eek!:

Ik kom regelmatig verdwaalde eiwitten tegen.

Helemaal gedesorienteerd, zooooo zielig, echt.
 
Laatst bewerkt:
'hey ik ga afvallen hè, vanaf morgen begin ik'
-Oh leuk, wat ga je precies doen qua calorieën en macro's?
'Huh wat bedoel je'
-Hoeveel calorieën je gaat eten en welke verhoudingen wat betreft koolhydraten, eiwitten en vetten.
'Ohw geen idee, ik ga gewoon gezonder eten, ga niet op calorieën letten ofzo'
 
Beter dan dat ze niet afvallen :D

Wel als die levensstijl resulteert in eindeloos gezeik met 'ja nee dit dieet werkt niet.' En gezeur over een slechte bouw waardoor afvallen niet mogelijk is.
 
Wel als die levensstijl resulteert in eindeloos gezeik met 'ja nee dit dieet werkt niet.' En gezeur over een slechte bouw waardoor afvallen niet mogelijk is.

Heel simpel.....niet in discussie gaan met zulke figuren. Heb ik al lang geleden afgeleerd. Dieet advies geven aan zulke mensen steek ik ook al lang geen moeite meer in.
 
Alcoholen zijn mss wel organica maar in Sterke dranken zit geen gram suiker. Likeuren en gefermenteerde dranken zijn een ander verhaal maar zuivere destillaten zijn suikervrij.
Dat is correct, je hebt gelijk; echter is alcohol eigenlijk gewoon gegist suiker, ook al zit er in zuivere, gedestilleerde sterke dranken geen suikers meer. Ik weet niet exact wat de invloed van alcohol op ketose is (volgens mij kan je door carb-vrije alcoholische dranken wel in ketose blijven), maar het levert in ieder geval genoeg energie (7 kcal per gram) zonder dat het echt verzadigd. Bovendien blijft je lichaam alcohol als gifstof zien. Al met al lijkt het mij voor een dieet nooit verstandig om überhaupt calorieën uit drinken/drank te halen.
 
'hey ik ga afvallen hè, vanaf morgen begin ik'
-Oh leuk, wat ga je precies doen qua calorieën en macro's?
'Huh wat bedoel je'
-Hoeveel calorieën je gaat eten en welke verhoudingen wat betreft koolhydraten, eiwitten en vetten.
'Ohw geen idee, ik ga gewoon gezonder eten, ga niet op calorieën letten ofzo'

Dus iedere boerenlul die gaat afvallen moet zich als een neuroot gaan gedragen en de verhoudingen van de macro's gaan berekenen?
Joe. Veel mensen moeten gewoon vruchtensap voor thee inwisselen enz.
 
Dus iedere boerenlul die gaat afvallen moet zich als een neuroot gaan gedragen en de verhoudingen van de macro's gaan berekenen?
Joe. Veel mensen moeten gewoon vruchtensap voor thee inwisselen enz.
Klopt alleen het probleem met die mensen is wel dat ze zo lopen te zeiken als ze weinig tot geen resultaat behalen.. ja je moet natuurlijk niet zeuren als je cola inlevert voor water maar vervolgens wel de hele dag nootjes gaat vreten omdat je denkt dat dat gezond is.. je mag op zn minst verwachten als je “echt” wil afvallen dat je een beetje een goede aanpak uitkiest toch?
 
Klopt alleen het probleem met die mensen is wel dat ze zo lopen te zeiken als ze weinig tot geen resultaat behalen.. ja je moet natuurlijk niet zeuren als je cola inlevert voor water maar vervolgens wel de hele dag nootjes gaat vreten omdat je denkt dat dat gezond is.. je mag op zn minst verwachten als je “echt” wil afvallen dat je een beetje een goede aanpak uitkiest toch?
Ja natuurlijk maar afvallen is ook geen bodybuilden. Gewoon minder eten dan dat je verbrandt.
 
Ja natuurlijk maar afvallen is ook geen bodybuilden. Gewoon minder eten dan dat je verbrandt.
Helemaal met je eens alleen zat het je verbazen hoeveel mensen zelfs dat niet weten :p
 
Dus iedere boerenlul die gaat afvallen moet zich als een neuroot gaan gedragen en de verhoudingen van de macro's gaan berekenen?
Joe. Veel mensen moeten gewoon vruchtensap voor thee inwisselen enz.

Je zal je verbazen hoeveel mensen niet vruchtensap voor thee inwisselen als ze gezond gaan eten, maar meer in de richting van cola voor vruchtensap.
Om nog maar te zwijgen over mensen die zich vol gaan vreten in noten, ja het is inderdaad gezond, maar zit stampvol met calorieën.

"Wat eet je als snacks dan naast je maaltijden."
"Ehm 2 banaantjes, een appel en +-100g noten."
 
Je zal je verbazen hoeveel mensen niet vruchtensap voor thee inwisselen als ze gezond gaan eten, maar meer in de richting van cola voor vruchtensap.
Om nog maar te zwijgen over mensen die zich vol gaan vreten in noten, ja het is inderdaad gezond, maar zit stampvol met calorieën.

"Wat eet je als snacks dan naast je maaltijden."
"Ehm 2 banaantjes, een appel en +-100g noten."

Of dan gaan ze gezond eten. Een lekker slaatje met 1 liter saus erover of een goede kwak mayo.

En dan afvragen waarom ze niet afvallen.
 
Of dan gaan ze gezond eten. Een lekker slaatje met 1 liter saus erover of een goede kwak mayo.

En dan afvragen waarom ze niet afvallen.

Aardbeien met slagroom en suiker, of crossaints ipv brood want van brood wordt je dik :D
 
Seg jongens stop eens met die fatshaming, dikke mensen hebben ook gevoelens. Ze hebben gewoon slechte genen en kunnen daarom niet afvallen.
:D
 
Of dan gaan ze gezond eten. Een lekker slaatje met 1 liter saus erover of een goede kwak mayo.

En dan afvragen waarom ze niet afvallen.
Sowieso zijn die pre-Made salade dressings niet te vreten :P
 
Back
Naar boven