Fitness Seller

Citaten van verstandlozen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja en zeker geen slechte eetgewoontes
Tegenwoordig ook populair is schildklier de schuld geven terwijl ze nog nooit die waarden laten testen hebben. Maar ja omdat ze dikke mensen op tv zien met een traag werkende schildklier zal dat de oorzaak wel zijn. Kans is natuurlijk ook erg groot dat je bij de 3 procent van de bevolking zit met serieuze schildklier problemen :p
 
Sneaky+bastard_b84064_4410132.jpg
 
wat is jou gedachte hier achter? Niet het alcohol gedeelte, maar de 'vloeibare' kcal.

Vast voedsel blijft langer in je maag waardoor de energie optimaler opgenomen kan worden. Met vloeibare kcal kan de maag (mits je niet in volledige inspanning zit en ze direct nodig hebt, niets anders dan direct naar de lever laten omzetten in vet.
Maar, mensen hier kunnen noga agressief reageren op het thema voedsel dus als iemand een andere mening heeft, dan heb je gelijk.
 
Vast voedsel blijft langer in je maag waardoor de energie optimaler opgenomen kan worden. Met vloeibare kcal kan de maag (mits je niet in volledige inspanning zit en ze direct nodig hebt, niets anders dan direct naar de lever laten omzetten in vet.
Maar, mensen hier kunnen noga agressief reageren op het thema voedsel dus als iemand een andere mening heeft, dan heb je gelijk.

Wat? :roflol:

Ga je nou frisdrank en weight gainer shakes onder dezelfde noemer plaatsen?
 
Vast voedsel blijft langer in je maag waardoor de energie optimaler opgenomen kan worden. Met vloeibare kcal kan de maag (mits je niet in volledige inspanning zit en ze direct nodig hebt, niets anders dan direct naar de lever laten omzetten in vet.
Maar, mensen hier kunnen noga agressief reageren op het thema voedsel dus als iemand een andere mening heeft, dan heb je gelijk.
Wat? :roflol:

Ga je nou frisdrank en weight gainer shakes onder dezelfde noemer plaatsen?

Of vloeibare calorieën eerder als vet worden opgeslagen betwijfel ik, heb dit in ieder geval nog nooit wetenschappelijk onderbouwd zien worden.
Wat je wél zou kunnen zeggen is dat, als voorbeeld, 3 sinaasappels eten meer verzadigd dan het sap van 3 sinaasappels.
Je wordt over het algemeen voller van een x aantal calorieën aan vast voedsel, dan van hetzelfde aantal calorieën aan vloeibaar voedsel.
 
Of vloeibare calorieën eerder als vet worden opgeslagen betwijfel ik, heb dit in ieder geval nog nooit wetenschappelijk onderbouwd zien worden.
Wat je wél zou kunnen zeggen is dat, als voorbeeld, 3 sinaasappels eten meer verzadigd dan het sap van 3 sinaasappels.
Je wordt over het algemeen voller van een x aantal calorieën aan vast voedsel, dan van hetzelfde aantal calorieën aan vloeibaar voedsel.

In principe is het gewoon kcal in = kcal uit
 
Of vloeibare calorieën eerder als vet worden opgeslagen betwijfel ik, heb dit in ieder geval nog nooit wetenschappelijk onderbouwd zien worden.
Wat je wél zou kunnen zeggen is dat, als voorbeeld, 3 sinaasappels eten meer verzadigd dan het sap van 3 sinaasappels.
Je wordt over het algemeen voller van een x aantal calorieën aan vast voedsel, dan van hetzelfde aantal calorieën aan vloeibaar voedsel.

Als je je eten trager kauwt dan krijg je een verzadigd gevoel tov dezelfde hoeveelheid maar minder te kauwen.

We hebben meestal al te veel gegeten alvorens we signaal krijgen van we zitten vol.Meer kauwen zou dit omzeilen.

Heb het ooit eens 3 x geprobeerd met dezelfde hoeveelheid en ik merkte een groot verschil.
 
Daarnaast vertraagt vet de opname. Maar opzich kan ik mij er in vinden.
 
wat is jou gedachte hier achter? Niet het alcohol gedeelte, maar de 'vloeibare' kcal.
Ik doelde vooral op het feit dat vast voedsel over het algemeen meer verzadigd (en dan bedoel ik niet een zak snoep). Mijn opmerking was gericht op mensen die willen afvallen en niet serieus met BB of krachtsport bezig zijn. Je ziet veel mensen makkelijk frisdrank, sap en bier/wijn drinken, allemaal nutteloze kcal waar je niet echt vol van raakt en waar je niet minder van gaat eten.

De enige 'vloeibare' kcal die ik binnenkrijg, is een shake na het sporten en in de bulk dextro tijdens de training.
 
gevarieerd eten en frisdrank / sappen vervangen met water / thee doet al wonderen :D
 
Als je je eten trager kauwt dan krijg je een verzadigd gevoel tov dezelfde hoeveelheid maar minder te kauwen.

We hebben meestal al te veel gegeten alvorens we signaal krijgen van we zitten vol.Meer kauwen zou dit omzeilen.

Heb het ooit eens 3 x geprobeerd met dezelfde hoeveelheid en ik merkte een groot verschil.

Klopt inderdaad, heb altijd moeite met veel eten, sinds een halfjaar oid echt gefocused gaan eten en dat helpt echt, telefoon weg + sneller eten + minder lang kauwen = 2x opscheppen = meer cals :D

Maar over het algemeen gaat vaste calorieën > vloeibare calorieën wat betreft verzadiging.
 
Ik wou dat ik langzaam kon eten .. een bord spaghetti van een kilo schrans ik in 4-5 minuten weg als ik niet oplet. Ben zo vaak op date geweest dat ik mijn eten op heb voordat de ander überhaupt een vork in haar eten heeft gezet :p
 
Ik wou dat ik langzaam kon eten .. een bord spaghetti van een kilo schrans ik in 4-5 minuten weg als ik niet oplet. Ben zo vaak op date geweest dat ik mijn eten op heb voordat de ander überhaupt een vork in haar eten heeft gezet :p

mmmmm spaghetti. Saus,kaas en spaghetti makkelijk 1.4 kg :)

1e x thuis gaan eten bij een vrouw als date. geeft mij een bord om spaghetti uit te eten. Ik vraag hebt ge geen kom ofzo?

Hoezo vroeg ze? Ik: zal je dadelijk wel zien :D
 
mmmmm spaghetti. Saus,kaas en spaghetti makkelijk 1.4 kg :)

1e x thuis gaan eten bij een vrouw als date. geeft mij een bord om spaghetti uit te eten. Ik vraag hebt ge geen kom ofzo?

Hoezo vroeg ze? Ik: zal je dadelijk wel zien :D
Hahahaha klinkt als iets wat mij ook zou kunnen overkomen
 
Ik wou dat ik langzaam kon eten .. een bord spaghetti van een kilo schrans ik in 4-5 minuten weg als ik niet oplet. Ben zo vaak op date geweest dat ik mijn eten op heb voordat de ander überhaupt een vork in haar eten heeft gezet :p

Mijn God ik was altijd wel al een redelijke eter, maar nu in de bulk zuig ik die pasta zo naar binnen :o
 
mmmmm spaghetti. Saus,kaas en spaghetti makkelijk 1.4 kg :)

1e x thuis gaan eten bij een vrouw als date. geeft mij een bord om spaghetti uit te eten. Ik vraag hebt ge geen kom ofzo?

Hoezo vroeg ze? Ik: zal je dadelijk wel zien :D
Wat ben jij toch een echte romanticus Johny, ze moeten allemaal wild van je zijn!
 
Back
Naar boven