- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, klopt, ben ik zeker met je eens. Of zogenaamd gezond doen met hun eierkoeken of ontbijtkoek bomvol suikers.
Die laatste zin doet mij denken aan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met hun vruchtensappen. Of een appel schillen en niet door hebben dat ze daarmee juist gezonde stoffen wegmikken.

Lekker een papje van eigen deeg gevengod***domme ben ik een maatje van me aan het helpen met een plan (voedingschema) te maken om af te vallen.
Dus ik samen kijken wat voor voeding er past om samen een beetje rond de goede e/k/v en calorieeën te komen.
Beetje basis uitleg gegeven over wat je 'onderhoud' is en dat je daar iets onder moet zitten om vet kwijt te raken met minimale spiermassaverlies.. (hij sport ook)
Komt z'n zus aan met dat het allemaal onzin is en je gewoon zo'n pakketje moet bestellen via internet.
Dan lunch je met een speciaal papje, middageten een speciaal papje, avondeten een speciaal soepje.
Door bodybuild en sportinstructeurs aangeraden en bewezen en een vriendin van haar is er in 3 weken tijd 17 kilo mee afgevallen.

Zus van een vriend zou een potentieel izzy verhaal kunnen zijn.
Even vergeten erbij te melden dat ze alleen op die 3 papjes leeft en in plaats van 3000 kcal ..... 300 kcal is gaan eten (... nou ja. drinken...Komt z'n zus aan met dat het allemaal onzin is en je gewoon zo'n pakketje moet bestellen via internet.
Dan lunch je met een speciaal papje, middageten een speciaal papje, avondeten een speciaal soepje.
Door bodybuild en sportinstructeurs aangeraden en bewezen en een vriendin van haar is er in 3 weken tijd 17 kilo mee afgevallen.
)... 
Exact. Ik hoor heel vaak bij onzindiëten als excuus: 'maar het werkt wel'. Alles werkt als je onder je behoefte eet. Ik kan op bier en slagroomtaart ook afvallen, maar dat slaat nergens op.Even vergeten erbij te melden dat ze alleen op die 3 papjes leeft en in plaats van 3000 kcal ..... 300 kcal is gaan eten (... nou ja. drinken...)...
![]()
Herbalife, ook zoiets. Piramidevorming en geldklopperij.![]()
Om nog maar te zwijgen over het Cambridge dieet, waar de gemiddelde huismoeder honderden euro's per maand aan kwijt is om vervolgens op 1 muesli reep en 2 groenteshakes te leven.

Meisje bij me op het werk volgt dit dieet dus.
Mag een soepje, een klein pakje wat een shake moet voorstellen en één reep. Totaal rond de 550 kcal per dag.
Zegt ze ook nog: ''Deze week ben ik niks afgevallen, want ik heb één dag gehad dat ik zo weinig honger had dat ik maar 300 kcal heb gegeten en daardoor slaat mijn lichaam dit op als vet want het heeft te weinig om te verbranden''.
Positieve is dan nog dat ze momenteel in 'fase 2' zit waarbij ze langzaam weer wat vast voedsel mag eten, maar dat is off-topic![]()
Verschrikkelijk toch, kan me er echt aan ergeren hoe sommigen voor de gek worden gehouden.
Ben nu zelf ook heel licht (klein deficit) aan het cutten, en het aantal verbaasde blikken als ik iets eet wat geen groente of fruit is, is niet te tellen. Zoveel ontwetendheid wat betreft voeding deze dagen.

Het probleem is dat er resultaat is. Elke baviaan valt af met een groenteshake als ontbijt en een reep als avondeten. Evenals aankomen. Ik kreeg stomverbaasde blikken als ik bulkte of cutte. Dan was iedereen al stomverbaasd dat ik 3500 kcal per dag vreet en ze mij flinke porties zien eten. En vervolgens zelf zeggen ik eet veel, en soms een dubbele schep avondeten, maar ik kom niet aan. Zelfde als wanneer ik cut.
Moet wel zeggen dat toen ik begon met sporten op een magere 67kg, ik toch wel kokhalsend heb zitten forcefeeden om aan een gezonde inname van 2750-3000 te komen. Dus kan aan de andere kant ook wel snappen dat mensen 'denken' veel te eten als ze vaak naar de mac oid gaan. Vaak gaat dat gepaard met enkele dagen torenhoge kcal en enkele dagen nauwelijks wat kcal, wat netto op een deficit uit komt. It's all about the meth![]()