Afgelopen vrijdag nadat ik terug kwam van vakantie wezen fitnessen bij de 24/7 basic fit, komt er een man binnen van buitenlandse afkomst in een aussi en airmax classics. Vond het er grappig uitzien , bleek dus zo'n man te zijn die met alles en iedereen praatjes maakte maar zelf niet door had dat er daadwerkelijk niemand aan het luisteren was....op den duur werd het zelfs ongemakkelijk.
''wollah man dit is niet te doen in de warmte maaan , waar is die airco man?''
ik: ''haha , ja het is inderdaad wel enorm warm. Er is ook wel een airco hoor..''
''Ja alleen in die andere hoekje waar niemand traint , je moet hem hier zetten. Kan er geen raam open?''
Ik: '' geen idee moet je ff kijken...''
Ik was ook zijn aanspreekpunt geworden omdat ik dus geen oordopjes of iets mee had...
Dus tijdens het benchen hoor ik ineens weer
''Ey bro hahaha als ik gewoon een ventilator mee neemt , dan kijkt iedereen naar mij van ey wat doet deze guy''
Ik liep vervolgens weg om dips te doen bij een andere hoek en hij volgde mij meteen en zei : ''bro ik join je ff hoor ff afkoelen''.
Wat doet die man vervolgens? Hij gooit gewoon z'n hele bidon over zijn hoofd hahahahah. Hij stond ook op zo'n afstandje ,dat het de indruk wekte aan de rest dat de beste man bij mij hoorde...dus ook ik kreeg een afkeurende blik. Daarna heb ik mij omgekleed en weer kwam de beste man naar mij toe,ditmaal met een zakje lege skittles en hij vroeg op een agressieve toon of ik pre-workout had gebruikt. Daarna begon hij hysterisch te lachen en gaf mij 3 flinke schouderkloppen wat eigenlijk stiekem toch best redelijke stompen waren.
nooit meer naar een andere gym