AndroidHealthClinic

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Vandaag van een kerel gehoord dat in de crossfit ook de games Geen maar dan ook Geen PED of anabolen gebruikt worden!!!
Hun prestaties en fysiek is alleen van hard te trainen , want als je zoveel traint is voeding ook niet belangrijk.

:roflol:
 
Collega:
Ik kreeg van veel mensen te horen dat ik ben aangekomen dus ik pak nu geen snoep meer in de avond want daar kom ik van aan, nu pak ik kwark met stroop
:goodidea:
 
Ik was laatst abs aan het trainen en naast mij waren ook twee kerel bezig op een crunch machine.
Toen zei één 'als je een sixpack wilt moet je wel stoppen met snoepjes eten, die worden namelijk direct omgezet in buikvet'.
Toen ik dat hoorde kwam er meteen een grote lach op mijn gezicht om begon ik ook licht te lachen, waarna de twee mannen heel arrogant en boos mijn kant op keken.
Verhelderend probeerde ik uit te leggen dat het niet uitmaakt wat je eet om vet te verbranden, zolang je maar in een energietekort zit.
Antwoord hierop was 'jongen, dit is in het verleden al lang ontkracht, je blijft hangen in het verleden. Je moet juist slechte koolhydraten en vet mijden'.

Ik dacht mmmkay, zoek het dan maar uit als je het beter weet :roflol:
 
Je hoort soms de gekste dingen voorbij komen met allemaal gekke theorieën waardoor mensen zichzelf beter laten voelen maar heb niet eens zin om daar op in te gaan, heeft toch geen nut:o..
 
Collega die overdag nauwelijks iets at, maar met het avondeten twee keer opschepte. En daar kwam hij van aan want dan eet je teveel.

Andere collega loopt al heel lang bij een diëtiste maar ze heeft 0.0 verstand van afvallen. Die worden volgens mij gewoon dom gehouden zodat ze blijven terugkomen.
 
Ik was laatst abs aan het trainen en naast mij waren ook twee kerel bezig op een crunch machine.
Toen zei één 'als je een sixpack wilt moet je wel stoppen met snoepjes eten, die worden namelijk direct omgezet in buikvet'.
Toen ik dat hoorde kwam er meteen een grote lach op mijn gezicht om begon ik ook licht te lachen, waarna de twee mannen heel arrogant en boos mijn kant op keken.
Verhelderend probeerde ik uit te leggen dat het niet uitmaakt wat je eet om vet te verbranden, zolang je maar in een energietekort zit.
Antwoord hierop was 'jongen, dit is in het verleden al lang ontkracht, je blijft hangen in het verleden. Je moet juist slechte koolhydraten en vet mijden'.

Ik dacht mmmkay, zoek het dan maar uit als je het beter weet :roflol:

Ik doe al zeker 20j geen moeite meer om zo een mensen iets uit te leggen.
 
2 tieners met een noord-Afrikaans uiterlijk ( met nep Gucci pet , voetbalshirt en badslippers met witte sokken ) die tijdens het Benchen de “ bodybuild “ video’s van Rapper Sjors kijken en dan straattaal gebruiken “ Wolla , die gast is viesssssss “ en “ Who gast , did gaat hard “

Afsluitend met de tekst “ Bro , als wij zo doorgaan benchen wij iedereen eruit , wij worden groot Bro “ wolla ik zweer t je

:p
 
2 tieners met een noord-Afrikaans uiterlijk ( met nep Gucci pet , voetbalshirt en badslippers met witte sokken ) die tijdens het Benchen de “ bodybuild “ video’s van Rapper Sjors kijken en dan straattaal gebruiken “ Wolla , die gast is viesssssss “ en “ Who gast , did gaat hard “

Afsluitend met de tekst “ Bro , als wij zo doorgaan benchen wij iedereen eruit , wij worden groot Bro “ wolla ik zweer t je

:p

zeg wollah??
 
Heb ook een cool verhaal. Onlangs aan het busstation komen 2 donkergetinte jongeheren met een nogal gettoachtige uitstraling op mij af lopen zo rond een uur of 11 in de avond. Vraagt er eentje ' Hey broeder heb je een sigaretje voor mij '.
Er gingen een aantal gedachten door mijn hoofd waaronder ' Is het zo donker dat het verschil tussen zwart en blank niet meer te zien is? '.en ' Zie ik er dan uit alsof ik rook? '.
Dus ik maar antwoorden ' Nee..... broeder ???'.
 
Jij denkt xyzxyxyxyz is er niet meer, laat ik het eens proberen.
 
Jij denkt xyzxyxyxyz is er niet meer, laat ik het eens proberen.
Ja maar dat was nog niet alles. Toen opeens belde het zusje van een vriend of dat ik haar kon komen halen. Dus nam ik mijn 2dehandse bmw/audi en reed naar haar thuis. Terwijl ik aan haar deur stond reed iemand mijn spiegel eraf dus bel ik de politie, maar toen ze mij herkenden kon ik mee naar het bureau. Zo zien jullie maar dat die politieagenten niet te betrouwen zijn. Zelfs de rechter gaf mij later gelijk. Al duurde het wel 3 maanden want de brief die ik had gestuurd hadden ze nog altijd niet gelezen.

On topic: Lateral raises doen alsof je water gaat gieten hoor ik nog vaak, terwijl het voor impingement kan zorgen.
 
Een collega (die zelf een paar pondjes te zwaar is):
"Wut?? Drink jij cola zero? Wist je dat je daar ook dik van wordt?"
De discussie die daarop volgde was nutteloos, maar onvermijdelijk. Ik moet nog leren dit soort opmerkingen/vragen te negeren en gewoon te zeggen: "prima, wat jij wil".
 
Zo'n zogenaamde voedings/trainingsdeskundige vandaag : '' je borst is niet gemaakt om boven de 80 kilo te drukken ''

??????
 
Zo'n zogenaamde voedings/trainingsdeskundige vandaag : '' je borst is niet gemaakt om boven de 80 kilo te drukken ''

??????
Tja je moet toch wat roepen als je zelf geen reet kan benchen :p
 
Een collega (die zelf een paar pondjes te zwaar is):
"Wut?? Drink jij cola zero? Wist je dat je daar ook dik van wordt?"
De discussie die daarop volgde was nutteloos, maar onvermijdelijk. Ik moet nog leren dit soort opmerkingen/vragen te negeren en gewoon te zeggen: "prima, wat jij wil".

Mijn moeder was er ook stellig van overtuigd vandaag dat ze aankomt van light frisdranken, want ze wordt zo dik van alle lucht dat er in zit.
 
Water is ook niet best, daar zit kalk in. Daar word je pas zwaar van.
 
Back
Naar boven