MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

'Maatje' van mij die na een halfjaartje gestopt te zijn weer is begonnen:
'Moest ik ook blijven trainen zijn, was ik al 2 keer breder dan u'
'Op mijn voeding let ik niet, dat heeft toch geen zin'
'Als ik niet zoveel voor school moest doen, zou ik elke dag komen'

Geen citaat, maar leuk voor te weten is dat hij alleen borst en biceps traint. Ik heb mij dood geërgerd!

'Maatje' van mij die na een halfjaartje gestopt te zijn weer is begonnen:
'Moest ik ook blijven trainen zijn, was ik al 2 keer breder dan u'
'Op mijn voeding let ik niet, dat heeft toch geen zin'
'Als ik niet zoveel voor school moest doen, zou ik elke dag komen'

Geen citaat, maar leuk voor te weten is dat hij alleen borst en biceps traint. Ik heb mij dood geërgerd!

ik wil altijd heel erg graag mensen helpen in de gym, met advies enz enz enz. alleen word dat soms niet goed opgevat. dus ik heb me erbij neer gelegd dat er een hoop hopeloze idioten zijn :D

soms moet je niet willen helpen... laat ze maar lekker :D

Laatst was een gast een kwartier aan het wachten op me terwijl ik aan het squaten was in het powerrack.
ik was klaar en Ik denk mooi eindelijk ook iemand die gaat squaten en dan gaat hij curlen....

ik wil altijd heel erg graag mensen helpen in de gym, met advies enz enz enz. alleen word dat soms niet goed opgevat. dus ik heb me erbij neer gelegd dat er een hoop hopeloze idioten zijn :D

soms moet je niet willen helpen... laat ze maar lekker :D

Ik heb mij er ook al bij neergelegd. De meesten denken dat ze alleen groeien in de gym.. mja :rolleyes: :D

"Je traint veeel te kort; Je bent slecht; Heeft toch geen nut als je zo kort traint?"
Reacties als ze me na een half uur weer de gym uit zien lopen. Ik volg het Rippetoe schema.

Oh ja: "Jonge, je moet geen proteine shakes nemen. Daar wordt jij dik van!"
waarop ik antwoord: "Alleen ik? Of wordt iedereen daar dik van?"
"Nee, jij.. Want jij doet er geen andere sport bij!"

Mij word vaak vertelt...

Ja maar jij neemt drugs (whey eiwitten)

zoveel eten is niet goed voor je

eiwitten horen geen poeder te zijn

als je teveel spierpijn krijgt krijg je knopen in je spieren en kan je helemaal nooit meer trainen joh!

waarom koop je suplemenen kan je het niet op eige kracht?

vreselijk mensen die niet trainen maar wel alles denken te weten!

Sta ik een keer in de gym te DL'en, komt er een vent naar me toe en zegt dat ik zo m'n rug helemaal kapot zal maken dit dat, en dat een maat van hem door deze oefening aan z'n rug geopereerd moest worden.
Mijn antwoord; "Misschien lag het aan zijn techniek?" werd genegeerd en hij gaf mij het advies dat het veel beter is om "de machines" te gebruiken..:rolleyes:

Of een mannetje bij mij op werk toen ik hem vroeg hoe 't ging met trainen;
"Joah eh, kga nietzoveel meer, ik ga denk die shakies nemen man" :duh:

Het is heel iritant.
Het lijkt wel alsof iedereen een mening heeft over krachtsport.
Als iemand mij wat vraagt over dames ondergoed of ruimtevaart ga ik toch ook geen betoog houden :(

Het is heel iritant.
Het lijkt wel alsof iedereen een mening heeft over krachtsport.
Als iemand mij wat vraagt over dames ondergoed of ruimtevaart ga ik toch ook geen betoog houden :(
Heel irritant ja. Zodra je het anders doet dan zij (en vaak is dat beter..) is het al slecht, k*t en bla bla bla..

Je moet met een belt squatten, anders verneuk je je rug...

(en ik maar denken dat ik m'n core sterker maak!)

"ik kan zoveel eten maar kom gewoon niet aan, het kan gewoon niet"

Zo zijn er echt ongelooflijk veel. Dat zijn dan kerels die een boterham in de morgen eten, een broodje in de middag en dan om 20u gaan ze 'kei veel' eten in de frituur en dan denken ze dat ze veel gegeten hebben die dag.

Ach, het is altijd makkelijker om gwn te zeggen dat het niet gaat dan dat je er iets voor moet doen.

Zo zijn er echt ongelooflijk veel. Dat zijn dan kerels die een boterham in de morgen eten, een broodje in de middag en dan om 20u gaan ze 'kei veel' eten in de frituur en dan denken ze dat ze veel gegeten hebben die dag.

Ach, het is altijd makkelijker om gwn te zeggen dat het niet gaat dan dat je er iets voor moet doen.

Andersom heb je van die meiden die roepen dat ze ontzettend weinig eten ;)

Die mensen denken dan ook dat ze er alles aan doen om bij te komen en zijn 100% overtuigd dat ze niet kunnen bijkomen. Nu kan je dit ridiculiseren en zeggen dat ze geen moeite willen doen, maar voor velen is het gewoon een kwestie van niet goed geïnformeerd te zijn en niet een gebrek aan motivatie.

Die mensen denken dan ook dat ze er alles aan doen om bij te komen en zijn 100% overtuigd dat ze niet kunnen bijkomen. Nu kan je dit ridiculiseren en zeggen dat ze geen moeite willen doen, maar voor velen is het gewoon een kwestie van niet goed geïnformeerd te zijn en niet een gebrek aan motivatie.

+1

Zo had ik ook een gozer die t maar niet wilde snappen. Ik heb maar tegen m gezegd dat als eten al niet gaat, hij meteen maar kon stoppen met trainen..:eyes:

Wat te denken van die 'vrouwtjes' die alleen willen fine tunen en dus 100 reps met 1 kg (roze dumbbells) maken omdat ze zo wel definitie krijgen. Maar ze willen niet zwaarder anders gaan ze er uit zien als bodybuilders....

Duh!

Terug
Naar boven