massgainer4
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"ik kan zoveel eten maar kom gewoon niet aan, het kan gewoon niet"
Zo zijn er echt ongelooflijk veel. Dat zijn dan kerels die een boterham in de morgen eten, een broodje in de middag en dan om 20u gaan ze 'kei veel' eten in de frituur en dan denken ze dat ze veel gegeten hebben die dag.
Ach, het is altijd makkelijker om gwn te zeggen dat het niet gaat dan dat je er iets voor moet doen.

Iemand vertelde me: Maar het is toch zo dat bij bodybuilders die spieren heel zacht zijn?
met de sport basketbal train je opzich al spieren waarmee je langer word![]()

godver
wat ik laatst toch weer allemaal hoorde van een aardige gast die daar al bijna 15 jaar traint
steriode moet je niet nemen ik heb het 1 keer geprobeerd en ik dacht alleen maar aan trainen en ik sliep bijna nooit mijn pupillen waren super groot.
het is pas een goede sportschool als niemand steriode neemt.
laatste voelde ik een gast die aan steriode zat zijn biceps en het was allemaal vocht.
in het midden van je rug zit 1 klein spiertje die er voor zorgt dat je niet krom gaat lopen doordat je borstspieren alles naar binnen trekken.
het heeft geen nut om er een papiertje bij te houden om op te schrijven hoeveel je hebt gedaan, want er staat niet bij hoe je de oefening uitvoert.
als je stopt met steriode loop je leeg als een ventiel
Jij bent gegroeit!! Je gebruikt zeker van die shakes
Het lijkt me vrij plausibel dat hij zelf niet echt een normaal werkend brein heeft.
Er zijn hier mensen met een IQ van 140+, misschien zelfs wel een of twee met 150+. Maar zeker ook wel mensen die niet boven de 90 zullen scoren.
Gozer bij mij in de klas is 1.95 ofzo en doet aan wielrennen en is 85Kg ofzo. Zegt nooit wat in de klas(echt super stil) opeens zegt hij dat die ook naar de sportschool gaat voor ze benen. Ik zo van hoeveel squat je dan? Zegt ie: Alleen de stang, mag niet zwaarder van mijn trainer. Hij wilde massa in zijn benen. Nou hij deed wel 15 reps zei die. Toen dacht ik al stang oke krijg je vast veel massa mee. Hij ging ook niet verhogen en vond echt raar dat ik het vroeg.
Hij zit altijd bij mijn in de pauze en hij eet altijd 2 boterhammen en een voorverpakt plakje ontbijtkoek. Voor de hele dag ja
Dus ik zeg nou als je massa wil mag je wel wat meer gaan eten. Zegt ie
Dat heeft echt helemaal niets met elkaar te maken.
Toen maakte ik de *facepalm* en liep ik weg. Echt sommige mensen nemen van niemand wat aan.
Deze is wel heel ernstig.Hij wilde massa in zijn benen. Nou hij deed wel 15 reps zei die. Toen dacht ik al stang oke krijg je vast veel massa mee. Hij ging ook niet verhogen en vond echt raar dat ik het vroeg.
Hij zit altijd bij mijn in de pauze en hij eet altijd 2 boterhammen en een voorverpakt plakje ontbijtkoek. Voor de hele dag ja
Dus ik zeg nou als je massa wil mag je wel wat meer gaan eten. Zegt ie
Dat heeft echt helemaal niets met elkaar te maken.
Toen maakte ik de *facepalm* en liep ik weg. Echt sommige mensen nemen van niemand wat aan.

Nee, ecto.
Mijn bijdrage:" ik zie dat je dikker bent geworden, maar dat is goed toch? Dat wil je toch?"
Wtf waarom zou ik dikker willen worden, 'does this muscle make me look fat'?![]()