Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik weet niet of ik je nu gewoon nieuwsgierig of eng moet vinden:D
Maar kan me niet eens herrineren wat ik gister heb gepost, zal wel tussendoor geweest zijn in de Allerlei sectie? :)

Haha, ik las je antw op jumperke (ofzo) en ik checkte voor de gein even je posts om te zien of je idd niet op DBB was geweest of dat j n smoesje verzon :D
Het was in dat topic over die opgeblazen kat, nog bdankt trouwens want ik had het nog niet gezien en zulke berichten wil je niet missen

Haha, ik las je antw op jumperke (ofzo) en ik checkte voor de gein even je posts om te zien of je idd niet op DBB was geweest of dat j n smoesje verzon :D
Het was in dat topic over die opgeblazen kat, nog bdankt trouwens want ik had het nog niet gezien en zulke berichten wil je niet missen

Ohja dat :(
Ja snel even op DBB en dan kom je zoiets tegen en daar moet je dan gewoon op reageren he :(

Dus op zich kan ik gewoon weightgainer of iets nemen, als ik even geen tijd heb om eten te maken of te kopen en probleem is opgelost? :)
Welk probleem? Je moet gewoon zien dat het een goeie maaltijd is met een goeie verhouding tussen E/K/V en genoeg calorieen, en als die weightgainer je kan helpen dan is dat goed. Je krijgt dan wel enkel vloeibare stuff binnen maar als dit 1x op een dag is dan denk ik niet dat het een probleem is.

Flauwvallen: zuurstoftekort / glucosetekort?

http://www.dumpert.nl/mediabase/776181/718220a2/zo.._even_gewichtheffen.html

Filmpje van deadlift (?) waarbij er iets gebeurt wat ik totaal niet zag aankomen ... maar ik ben dan ook verstandloos. De kerel in dit filmpje is het volgens mij ook, aangezien dit gebeurt, maar hoe komt het dat dit gebeurt?

Gewoon, je bouwt immens veel spanning op in je lichaam (dus ook druk in je hoofd). Zuurstoftekort -> lights out.

Of te weinig gegeten...

Aaaah, vol met zn bek op die dumbbells :spaz:

http://www.dumpert.nl/mediabase/776181/718220a2/zo.._even_gewichtheffen.html

Filmpje van deadlift (?) waarbij er iets gebeurt wat ik totaal niet zag aankomen ... maar ik ben dan ook verstandloos. De kerel in dit filmpje is het volgens mij ook, aangezien dit gebeurt, maar hoe komt het dat dit gebeurt?

Heb ik eens gehad met MP xD
Was ****ing zwaar, en ineens lag ik op de grond en stond me pa naast me waarom het zo'n t*ring herrie was hahaha.

Ik heb dat eens bijna gehad met squatten, ging eens proberen of 21-en op squat wat was. 7 reps op de onderste helft vd ROM (parallel-grond), 7 reps bovenste helft (eigenlijk gewone parallelsquats), en 7 reps fullsquat. Daarna zeker 5min op d grond gelegen, helemaal duizelig, alles draaide voor mn ogen.. :D

haha dan is dat wel intensief dus molenaar :p
ik had het maandag ook bijna met legpresses. ineens zag ik allemaal sterretjes en draaide het nogal. gelukkig zat ik dus kon niet echt om vallen ;p

Uit dit topic behoren toch ook een aantal posts tot de verstandloze:

Ik vraag me af hoeveel KG 1% BF is, heb dit al opgezocht en kon het niet vinden.

Reacties met het antwoord dat dit natuurlijk afhangt van je gewicht, vervolgens:

Ik weeg atm 76kg dus hoeveel zou 1% zijn?

EDIT:Ik zal het ff zelf proberen uit te zoeken met de formule van testoman. :p

Op de vraag:

Even een serieuze vraag nu:
Wat weegt eigenlijk het meeste 1 liter water of 1 liter melk ???

Een heerlijk snugger antwoord:

Een liter blijft een liter.

1 milliliter = 1 gram dus 1 liter is 1000 gram. Dat geld voor melk, water, yoghurt, kwark en ga zo maar door.

Uit dit topic behoren toch ook een aantal posts tot de verstandloze:

Reacties met het antwoord dat dit natuurlijk afhangt van je gewicht, vervolgens:

Op de vraag:

Een heerlijk snugger antwoord:
Een liter kwik weegt dus hetzelfde als een liter water? :)

• Like
Waarderingen: Loo
Haha, epische faal!

Mooie replies ook:

Ik vraag me af hoeveel KG 1% BF is, heb dit al opgezocht en kon het niet vinden.

HAHAHAHA ben je toevallig stoned Mike? :D

nee nee, mike is gewoon oer en oerstom.

Dit is altijd gelijk aan 3. Je neemt gewoon de vijf belangrijkste nanosulfaten waar je dan het product van de derdemachtswortel van neemt alsook het kwadraat van de restoverschot bij de staartdeling. Van deze getallen zoek je dan het kleinste gemene veelvoud, wat telkens een veelvoud zal zijn van 3.
Daarom dat ze zeggen dat je ook vetten moet eten wanneer je op dieet bent. Zonder kan je niet. Op deze manier wordt dat wiskundige bewezen.

Groetjes!

Wtf, lees het draadje zelf maar :roflol:

hoeveel weegt een kg vet was dus de vraag?? :s:s:s wtf duuuddee

Terug
Naar boven