XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Er zit zo'n iets dikkere jongen op school en hij speelt in een band, dat soort type. En dat maakt ie van die opmerkingen van ''jij zit op dutchbodybuilding.com of hoe was het ook alweer en je slikt pillen enz. van die opmerkingen echt irritant. En hij is zoo dom dat ik elke keer moet uitleggen dat het eiwit shakes zijn... En van die opmerkingen ''jij wil zo worden als hem hè en dan laat ie een bodybuilder zien'' moet me elke keer weer inhouden als hij dat soort dingen zegt.

Hoe weet ie dat je op DBB zit????

ik heb ook last van die irritante mensen die deze sport niet snappen, loop ie heletijd eey sterkste man van nederland (maar dan egt op zon uitdagende k*t toon) en zelf is het zon enorm mager scharminkel. denk echt van waarom is deze sport voor iedereen zo raar ? hun doen voetbal ik doe krachtsport, wat maakt het uit? mja je hebt ze er altijd tussen zitten

een "kennis" van me waarmee ik eerst trainde kwam ook even met een domme opmerking.
ik had het met iemand (in een spel) over trainen enzo, en ik zeg zo van ja ik vind dat ik een goed schema heb een zo een goede progessie zou moeten maken achjaa hele verhalen ensoo over schema voeding alles .... Komt hij aan "Jaa mitch ga eerst maar een stuk breder worden voordat je daar over lult" OMG,, denkt ie dat ie leuk is omdat hij breder is als ik (ik ben ecto, hij is gozer met VP van 30%)

en mensen begrijpen het echt nooit, als hun vragen ja wat doe je voor sport, tsjaa ik fitnessde een half jaar maar nu doe ik bodybuilding,, jaa dat is niet te zien blabla JA GEK HE -.-' alsof je zodra je begint meteen 1e maand 2x zo breed moet zijn

een "kennis" van me waarmee ik eerst trainde kwam ook even met een domme opmerking.
ik had het met iemand (in een spel) over trainen enzo, en ik zeg zo van ja ik vind dat ik een goed schema heb een zo een goede progessie zou moeten maken achjaa hele verhalen ensoo over schema voeding alles .... Komt hij aan "Jaa mitch ga eerst maar een stuk breder worden voordat je daar over lult" OMG,, denkt ie dat ie leuk is omdat hij breder is als ik (ik ben ecto, hij is gozer met VP van 30%)

en mensen begrijpen het echt nooit, als hun vragen ja wat doe je voor sport, tsjaa ik fitnessde een half jaar maar nu doe ik bodybuilding,, jaa dat is niet te zien blabla JA GEK HE -.-' alsof je zodra je begint meteen 1e maand 2x zo breed moet zijn

dat meen je niet man wat leuk maar eigenlijk snap ik er HELEMAAL -.-' niks van als je zoveel door elkaar lult maarja dat kan ook aan mij liggen OMG -.- rofl echt TE GEK MAN

Om het heel simpel te maken zei die gozer waarmee ik eerst trainde (hij hield het niet meer vol)

Dat ik niet moet lullen over een Schema en voeding, omdat ik niet breed ben.

Zelf doet hij alsof hij er veel verstand van heb , en toch met machines trainen, en geen enkele oefening weten te doen met Free Weights

Zinsopbouw, spelling en grammatica zijn niet meer wat ze geweest zijn. :mad:

Om toch iets bij te dragen aan het topic enkele quotes van collegae:
"Zoooo hee... shaaakie???" (elke keer als ik uit een shake beker drink)
"Als je stopt met trainen veranderen je spieren in vet!"
"Dat gaat allemaal hangen zodra je ermee ophoudt!"
"Je moet eerst heel veel eten en dik worden, dan kun je dat vet omzetten in spieren!"
"Vroeger drukte ik met gemak 3 setjes met 80kg" (dikke collega met VP van minstens 25% die amper de stang omhoog krijgt)
"Wat is het doel van krachttraining?"
(terwijl ik rijst met kip eet) "Daar moet je suiker over strooien." "Gatverdamme.. daar moet saus doorheen!"

Laatst bewerkt:
- Als ik met mijn training bezig ben vragen ze of aan de shakes ben! xD

Laatst bewerkt:
het woord "anaboliciden" liet me toch lachen.

Niet echt een verstandloze qoute maar goed,

vrienden van me komen dan ''ja Ron maak eens een trainingsschema voor me'' en ''stuur even wat ik moet eten etc.''. Ik steek daar dus tijd in, om ze een beetje te helpen. Vervolgens stoppen na een week of 2. Ja potverdomme, graf t*ring.

angry-smiley-055.gif

was vadnaag aant spreken met een van de trainers in men zaal. hij scheurde verlede jaar zen linker borstpier tijdens de bench. als hij toekomt int ziekenhuis en aande doctor zegt wat er is geberud is die doctor zen eerste vraag. zit gij aan de anabolen? hij zegt natuurlijk ja. antwoord die doctor toch wel niet jah das slecht voor je. die vent zit daar dus te vergaan van de pijn en heeft die doctor niets anders te doen dan hem de les te spellen:s

het ergste is dat de doc dacht dat zen kleine borstspier was geschuerd terwijl het zen grote was...

Laatst bewerkt:
Ja, dont mess with bandleden :fire:

Je bedoelt iemand als ik dus? Dat is pas een hersenloze generalisering :mad: Zeg dat maar eens tegen Till van Rammstein :eek:

Nee, ik bedoel wel mensen die dik zijn en niet eens iets doen om af te vallen of gespierder te worden en vervolgens mensen zoals mij afkraken omdat ik een voedingsschema heb en aan bodybuilden doe ;) Val jij in die categorie dan? :eek:

Zag net een mooie op tv. Zo'n gast klaagde dat het wel leek alsof je moest benchpressen als je de hoge achterbak van een BWM X6 in moet laden... :duh:

Terug
Naar boven