Fitness Seller

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 2 Dag 15

15 min stretching & foam rolling

OHP
5x20
5x25
3x30
3x37.5
3x42.5
(3+) 8x50 VPR
Joker +10% 3x55 easy
Joker +15% 3x57.5 VPR
Joker +20% 3x60 Bam! (V)PR
Nooit eerder 60 gepressed. En meteen x3 :thumbs: laatste rep was een battle maar mooi gepakt.

OHP Rule of 50
14x37.5
10x37.5
9x37.5
7x37.5
5x37.5
5x37.5
Lekker

Assistance

Weighted pullups (neutral grip)
5xbw+3.3
5xbw+5.8
5xbw+8.3
3xbw+10.8 Damn.. :fire:
4xbw+8.3
Meer zat er niet in. Triceps al op van de presses

Bent over rear lat raises
12x10
10x12.5

Skullcrushers
Gelaten voor wat het is. Al genoeg triceps gepakt.

Feedback: Damn lekker die (V)PR. Wederom een training met een PR gepakt. Lijn gaat nog gestaag omhoog. Voeding en training liggen mij goed dus blijkt. Vind het bijna jammer dat ik vanaf volgende week zondag 2 weken op vakantie ben. All them gainz lost.. :rolleyes:
Meteen een deload en daarna door rammen!

foookking lekkere training man! fijne vakantie man, daar zou je evt wat bodyweight oefeningen kunnen doen, maar in principe moet je tijdens je vakantie kunnen genieten, dus even niet aan trainen denken. 2 weken is geen ramp, 1 week en je bent terug op kracht. :thumbs:

damn mooie squat!

• Like
Waarderingen: Cman
foookking lekkere training man! fijne vakantie man, daar zou je evt wat bodyweight oefeningen kunnen doen, maar in principe moet je tijdens je vakantie kunnen genieten, dus even niet aan trainen denken. 2 weken is geen ramp, 1 week en je bent terug op kracht. :thumbs:

Thanks man! Ja wil idd wat bw dingen doen. Vast wel iets in de bungalow om me aan op te trekken enz. Dips, pushups. Maar idd moet wel leuk blijven. Is tenslotte een vakantie.

He leurplakaat welkom. Vind je? Bedankt man :thumbs:

Zaterdag een verjaardag gehad :klink:

Gisteren niet getraind. Van het hangen op een sta tafel (en wellicht wat apart gedans :rolleyes: ) iets last van mijn rug/bil. Aangezien gisteren DL dag was dus even niet getraind. Wel ff een klein uurtje buiten gewandeld.

Voeding gister:

Ontbijt/lunch 13:00

blikje tonijn op water
3 bruine boterhammen
1 theelepel mayo
100g cherry tomaatjes
2 mandarijnen

Avondeten:

All-you-can-eat sushi :eating:
heb me kunnen inhouden en niet full r*tard gegaan en ook alle deeg/frituur producten niet gegeten. Alleen sushi en rund/kip gegeten.

Laatste week voor mijn vakantie. Ik heb t/m zaterdag om te trainen en moet, met gisteren inhalen erbij, nog 5 dagen sporten. Vandaag nog de 3rm Deadlift dag en dan nog de singles week. Meerdere dagen achter elkaar trainen dus. Doe ik liever niet, tenminste, niet vandaag deadliften en woensdag heavy singles squatten maar we zien wel.

Avondeten:

All-you-can-eat sushi :eating:
heb me kunnen inhouden en niet full r*tard gegaan en ook alle deeg/frituur producten niet gegeten. Alleen sushi en rund/kip gegeten.
Netjes! Ben trots op je!:o

Ik heb daar namelijk grote moeite mee! Bij mij is all you can eat..ook echt all you can eat..!:eating::eating:

Ik normaal ook :P

Maar had al een binge dag vorige week dus moest me gewoon inhouden.

Op hoeveel kcal cleanbulk je? Want met zo'n kleine brunch had je volgens mij best 2000kcal aan het all you can eat kunnen toewijden.. :D.
Gefeliciteerd met je 60kg OHP trouwens, en dat voor 3 reps, na al de vorige setjes. Daymn!

Op hoeveel kcal cleanbulk je? Want met zo'n kleine brunch had je volgens mij best 2000kcal aan het all you can eat kunnen toewijden.. :D.
Gefeliciteerd met je 60kg OHP trouwens, en dat voor 3 reps, na al de vorige setjes. Daymn!

Op trainingsdagen zit ik op 3350 dat zijn 4 dagen per week. 2 rustdagen zit ik op 2750 en 1 rustdag op low cal/low carb 2200. Niet echt heel veel maar ik groei er toch goed op.
Waarschijnlijk als basketball weer begint in september moet ik de cals wat omhoog gooien. Dan komt er nog 2 keer basketball per week bij en zal dit denk ik te weinig cals zijn.

Ja die OHP was echt super lekker. Weet niet wat het is maar mijn kracht explodeert gewoon sinds ik bulk. Denk dat ik mijn targets ruim ga halen. Die 1x65 OHP ga ik makkelijk halen dit jaar, 1x100 BP ook denk ik, 15 kilo op mijn current 1rm deadlift moet ook lukken voor mijn 170 kilo target.
Alleen de squats ga ik niet halen op 130 denk ik. Heb een soort van moeten resetten en opnieuw leren squatten. ga wel een stuk dieper dan voorheen, stuk onder par.

Op trainingsdagen zit ik op 3350 dat zijn 4 dagen per week. 2 rustdagen zit ik op 2750 en 1 rustdag op low cal/low carb 2200. Niet echt heel veel maar ik groei er toch goed op.
Waarschijnlijk als basketball weer begint in september moet ik de cals wat omhoog gooien. Dan komt er nog 2 keer basketball per week bij en zal dit denk ik te weinig cals zijn.

Ja die OHP was echt super lekker. Weet niet wat het is maar mijn kracht explodeert gewoon sinds ik bulk. Denk dat ik mijn targets ruim ga halen. Die 1x65 OHP ga ik makkelijk halen dit jaar, 1x100 BP ook denk ik, 15 kilo op mijn current 1rm deadlift moet ook lukken voor mijn 170 kilo target.
Alleen de squats ga ik niet halen op 130 denk ik. Heb een soort van moeten resetten en opnieuw leren squatten. ga wel een stuk dieper dan voorheen, stuk onder par.

Heb jij het idee dat carb cycling een beetje werkt? of althans meerwaarde biedt?
Voor mijn cut deed ik 1x5x65kg OHP en 1x110KG BP, dus ik denk dat bij jou de 100kg bench er misschien al wel in zit, met een 3x60kg OHP.:)

maar inderdaad, je maakt echt super vooruitgang! vet om te zien ;).

• Like
Waarderingen: Cman
Hmm vind ik nu nog moeilijk te zeggen.

Ik ben zowiezo als ex-obese bang om weer vet te worden. Vandaar dat ik wat lager in cals bulk en een beetje carb cycle. Of dat echt een positief effect heeft weet ik niet.
Ik weeg nu rond de 87,5-88. begon op ongeveer 86-86,5. Na een weekje onderhoud ging ik van 84-86. Vooral vocht en glycogeen etc denk ik na zo'n lange tijd cutten.

In 3 weken van 86-86,5 naar 87.5-88 is ergens tussen 300-500g per week. Al best veel voor zo'n relatief lage bulk. Maar ik heb het idee dat mijn lichaam nu pas een beetje gewend is aan de cal surplus.
Weet niet wat van de toename massa/vet is en wat vocht is nog.

Kracht gaat iig zo snel omhoog dat ik ongetwijfeld ook spier aan het pakken ben. En broeken etc zitten nog net zo los dus ga gewoon ff zo door.

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Cycle 2 Dag 16

15min stretching & foamrolling

Deadlift
5x70
5x75
3x90
3x105
3x120
(3+) 6x137.5 VPR straps
Joker +5% 3x145 VPR straps
Prima. Opzich wilde ik de 150 nog proberen maar was niet helemaal zeker van mijn zaak en dat is genoeg reden om de joker niet te doen denk ik. Wellicht dat ik eind van de week voor een nieuwe 1rm kan gaan.

Deadlift rule of 50
10x105
10x105
9x105
(straps af om nog ff wat grip mee te pakken)
7x105 pronated grip
7x105 mixed grip
7x105 MG
Helemaal kapot... fuuuuu kruipend naar m'n PWO na de abs..

Assistance

Knees to elbows
9x
6x
Damn lats al kapot van de deads. Hangen was al vermoeiend..

Dragonflags (pogingen tot)
4x
Man alle energie is weg. Genoeg voor vandaag.

Feedback: Pff stuk gaan zo veel deadlift volume. Trillende beentjes. Grote sets op de rule of 50 kunnen maken :thumbs: Maar lekker weer. Weer een VPR gepakt. Op naar de 1x170. Moet makkelijk lukken voor eind van het jaar.

Laatste week voor mijn vakantie. 5/3/1/ week.
Hoop nog ff wat pr's te pakken voor ik vertrek. Verder wel tevreden over gewicht dat zich nu rond de 88 stabiliseert.

Planning voor vandaag:

Bench press
5x35
5x45
3x52.5
5x65
3x75
(1+) 82.5
Joker +10% 1x90
Joker +15% 1x95
Joker +20% 1x100

Bench rule of 50 @ 65kilo

5x5 weighted chins
Db rows
Curls

Denk dat die 1x95 wel moet kunnen. Weet niet of de 100 er al in zit.

succes, ik zeg.. pak een goede pre workout en ga voor de 100kg :D.
Kan je de bedoeling/implementatie van jokersets toevallig eens uitleggen? Wanneer pas je ze toe, waarom en hoe? Linkje is ook goed. Ben erg nieuwsgierig.

en die 'rule of 50', gewoon 50 total reps maken op X% van je 1rm?

succes, ik zeg.. pak een goede pre workout en ga voor de 100kg :D.
Kan je de bedoeling/implementatie van jokersets toevallig eens uitleggen? Wanneer pas je ze toe, waarom en hoe? Linkje is ook goed. Ben erg nieuwsgierig.

en die 'rule of 50', gewoon 50 total reps maken op X% van je 1rm?

Toevallig komt er vanavond een vriend meetrainen dat zorgt ook altijd al voor wat extra motivatie :) Pre-workouts doe ik niet aan. Ik gebruik momenteel eigenlijk alleen creatine en af en toe casseine voor een protein-fluff qua supps.

Ik implementeer jokersets als volgt:

In principe heb je de standaard opwarm+werksets met elke week een minimale repout op je laatste werkset. Week 1 minstens 5 reps, week 2 minstens 3 en week 3 minstens 1. Met daarbij behorende gewicht natuurlijk. Op het moment dat ik een PR neer zet op 1 van die repouts heb ik een goede dag waarschijnlijk en mag ik uitbreiden met jokers. In stappen van +5-10%. Dus alleen bij een PR. Dit werkt als auto regulatie.
Daarbij hou ik ook de reps van die week aan. Als ik bijvoorbeeld in week 1 zit en 7x80 bench en dat is een VPR dan kan ik een joker doen van +5-10%. Echter dan wel voor 5 reps gaan aangezien dat de repout target van die week is. Niet minder en niet meer. Dit om te voorkomen dat elke jokerset een nieuwe 1rm poging word snap je? Denk ik dan dus niet minimaal 5x85 te halen doe ik hem niet. haal ik wel 5x85 en denk ik meer te kunnen kan ik een tweede joker doen van bijv 5x87,5.
Sommigen doen de jokers gewoon AMRAP.

Rule of 50 is inderdaad gewoon 50 reps op het gewicht van je eerste werkset van die dag. in week 1 is je rule of 50 dus op zijn minst zwaar en week 3 (omdat de werksets daar ok zwaarder zijn) op zijn zwaarst. Afhankelijk van de oefening pak ik tussen de 1,5 en 3min rust met de rule of 50. Tijd maakt niet echt uit als je maar 50 nette reps doet.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Cycle 2 Dag 17

Bench Press
5x35
5x45
3x55
5x65
3x75
(1+) 4x82.5 VPR
Joker +10% 1x90 Makkelijk
Joker +15% 1x95 PR
Joker +17,5% 0x97,5 f**k dacht hem te gaan pakken maar dus een spot..
Toch die 95 relatief makkelijk gedrukt :thumbs: Weer +5 op mijn 1rm. 100 zat er echt niet in nog. Na de vakantie op naar de 100.

Bench Press rule of 50
9x65
9x65
8x65
7x65
8x65
5x65
4x65

Assistance

Weighted chin ups
5xbw+10.8
5xbw+10.8
5xbw+10,8
5xbw+10.8
5xbw+10,8
Meer dan genoeg. Rug zat nog vol zat van de deads van gister dus wat rustiger aan gedaan. Bw was 89,4kilo voor het trainen.

Db Rows
12x25
12x25
Hmm verhogen naar 27,5

Concentration curls
12x15
8x15

DB side lat raises
8x10
8x10
Pff zwaar om strict te doen, net 8 strict. 7,5 is weer te licht..

Feedback: Prima training weer heerlijk! Weer een PR erbij. Hoppa. Assistance word ik ook sterker op. Merk dat mijn rechterschouder iets zwakker is dan links door een oude blessure. Misschien op den duur de rule of 50 eens met DB presses doen om dat aan te pakken.

Laatst bewerkt:
Toch mooie PR's Shady! Die 100kg pak je volgende cycle!:thumbs:

Laatst bewerkt:
Hahaha, not gooood!

Voor jou geld hetzelfde hoor Cman:D:D

:roflol:

Thanks ;)

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------

Cycle 2 Dag 18

Squats (high bar)
10xbw
5x42.5
5x55
5x65
5x70
3x77.5
(1+) 5x87.5 VPR*
Joker +10% 1x97.5 BAM Easy & paused en PR
Joker +20% 1x105 PR
Joker +25% 1x110 PR GVD yes
*Telling van mijn pr's overnieuw. Ik squat nu een heel stuk onder par is niet te vergelijken met die paar par squats die ik eerder deed op max 1x105kg.

Squats Rule of 50
8x70
7x70
6x70
7x70
6x70
6x70
5x70
5x70
Insane na al het singles werk van hiervoor..

Assistance

Ab wheel rollout
8x
7x

Planks
1,5min
1,5min :fire:

Dragon Flags negatives
4xbw
4xbw

Feedback: GVD lopen vloeken en alles toen ik die laatste joker neerzette. Eindelijk een pr neergezet op squats na maanden frustratie en pijn! En ook nog een zo goed als ATG. Al het rekwerk en vorm oefenen en weet ik het wat heeft zijn vruchten afgeworpen. Mooiste PR die ik tot nu toe heb gehaald. Niet qua techniek want was een aardige fight maar wel de mooiste qua gehaalde targets. Mentaal de beste tot nu toe. Op zo'n p*ssy weight voor de meesten ik weet het maar voor mij heel belangrijk. Zo zie je maar, hard blijven werken dan komt het vanzelf een keer weer goed!
Morgen ff een rustdag, wel ff lekker na 3 dagen op rij zwaar gaan.

Terug
Naar boven