Ben erg benieuwd hoe het bovenstaande uitpakt! Ik heb ook al een aantal keeroverwogen van het carbcyclen af te stappen namelijk..
Ik denk dat ik me net ff wat minder slap zal voelen en daardoor lekker kan blijven trainen. Vorige cut werkte low carb op sommige dagen goed maar voelde me zo slap als wat. Blijft uiteindelijk cals in vs cals out. Ben ook benieuwd.
Nee voor mijn vakantie die 95 al een keer gedrukt

Die 97,5 of 100 komt deze cycle nog wel. Was zo close gister maar dus net de lockout waat ik ff wat tekort kwam.
---------- Toegevoegd om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:26 ----------
Recap van mijn bulkprogress so far:
Gewicht eind juni (net na cut) 84,5. Helemaal depleted en slap.
Gewicht nu 3 maand later 92 kilo (ongeveer) tussen de 90,5 en 93 (vocht

). Dat is 7,8 kilo in 11 weken. Aardig wat. Dat is wel inclusief 3 vakantie kilo's :< Dus zal qua bulk aardig in de buurt van die 0,5 kilo per week zijn.
Stats op de 4 lifts:
Bench pre-bulk 5x77.5, 1x80 nu 6x80, 3x87.5 1x95
Squat pre-bulk 5x95, 1x105 nu 5x95, 1x120 (heb squats gereset begin bulk dus kom nog niet echt hoog in gewicht op volume setjes)
Press pre-bulk 3x55 nu 3x62.5, 1x70
Deadlift pre-bulk 5x130, 1x140 nu 5x147.5 3x155 (vandaag mijn 5/3/1 training nog te goed waar ik voor de 170kg poging ga)
Tevreden over de bulk tot nu toe. Beetje veel kilo's erbij maar het is zeker niet allemaal vet. En zitten dus ook vakantie kilo's bij van 2 weken uit eten en bier drinken..
Goede progressie toch op de bench al blijft het mijn zwakste oefening. Squat heel erg goed. De reset heeft echt geholpen. Squat ook een stuk dieper nu. Hier blijven bouwen.
Press is echt als een monster gegaan. Heel veel progressie daar. En ook deads gaan rap. Vandaag dus nog een nieuwe 1rm proberen neer te zetten, zit nog wel speling in bij de deads tot nu toe.
Wendler bevalt goed. Heb wel echt de jokers "nodig" ik groei sneller in kracht atm dan dat het programma zonder jokers oploopt
Goals van dit jaar zijn 100 bench (bijna), 1,5xbw squat (130-135), 65 press al gehaald met 70kg, en 170 deadlift waar ik vanavond voor ga.
Na deze cyle (nog 3-4 weken) wil ik dus een cut inzetten. Maar ik wil wel ook mijn goals halen en weet niet of die er in zitten als ik al ga cutten. Dus twijfel daar nog.
Fysiek: Tja stond rond de 13-15% eind cut en zal nu wel weer wat opgelopen zijn. Maar door cutten had geen zin want had niets eronder om tevoorschijn te komen. Wel weer wat fatty op de buik maar rest valt mee. Denk dat mijn volgende cut een stuk meer voldoening gaat geven nu ik was massa er op geplakt heb.
Thoughts? Had ik meer progressie moeten maken of is het goed zo? Te veel kilo's erbij?
---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:54 ----------
Ontzettend last van mn maag. Dat gevoel dat je hebt als je echt te veel gegeten hebt dat je maag op klappen staat. Zo voelt het.. trainen moet even wachten.. kan niet eens normaal zitten :s