AndroidHealthClinic

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Haha. Vroegah zat er zelfs Ox bile & Shark Cartilage in. Die is er ondertussen wel uit :)

• Like
Waarderingen: Cman
  • Topic Starter Topic Starter
That's one sick vpr man! ben benieuwd of je wat merkt van de animalpack!

Thanks marvin. Ja ook blij met die VPR. Vreemd genoeg merk ik deze bulk bij far de meeste progress op de press. Op naar die bw press.
Ook benieuwd of ik wat van amimal pak ga merken

---------- Toegevoegd om 07:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

Haha. Vroegah zat er zelfs Ox bile & Shark Cartilage in. Die is er ondertussen wel uit :)

Klinkt als 2 foute actiehelden of personages uit een duke of hazzard style serie haha

Challenge accepted ;)
Vind de deadlift er nog aardig uitzien voor een 1RM kerel, feedback waag ik me niet aan met mijn beperkte kennis :thumbs:

Ill beat you to it! Wat is je max nu? En 200 deadlift challenge, interesse? :D

Opzich kan ik.beter qua vorm. En denk dat ik als ik de vorm goed had gehouden wel meer nog kan. En nog ff wat meer leg power erin kan gooien.

Mijn deadlift is weak as f*ck, zit op 160kg :o
OHP op 72.5kg @ 76.5kg BW, wil proberen de 80kg te pakken @ 80kg BW ;)
Beetje optimistisch misschien, maar des te hogere BW, des te hogere OHP, dus ga het gewoon proberen haha.

Mijn deadlift is weak as f*ck, zit op 160kg :o
OHP op 72.5kg @ 76.5kg BW, wil proberen de 80kg te pakken @ 80kg BW ;)
Beetje optimistisch misschien, maar des te hogere BW, des te hogere OHP, dus ga het gewoon proberen haha.

Hmm dan ben je dichter in de buurt dan ik. Helemaal op mijn current bw. Voordat ik de 90 press :rolleyes:..

Damn gast, sterke trainingen de laatste tijd! Gaat lekker! Wat zijn je doelen voor eind 2014, buiten evt de 200kg dl? :thumbs:

• Like
Waarderingen: Cman
Damn gast, sterke trainingen de laatste tijd! Gaat lekker! Wat zijn je doelen voor eind 2014, buiten evt de 200kg dl? :thumbs:

Thanks D! Gaat lekker ja. Niet ontevreden aangezien ik pas een jaar lift

Mijn doelen zijn/waren 100 bench, 1,5xbw squat (130-135kg) 170 dl en 65 press. Die laatste 2 heb ik dus al. Alleen nog de bench en squat.
Wilde eerst eigenlijk na deze cycle cutten iets maar blijf denk ik door bulken. Gaat nu zo lekker. Weet nog niet. Niet dat ik heel vet ben nu maar heb nog wel wat wat er af mag

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------

Over monster pak.

Ik merk het dus echt wel he. Gisteren een rustdag en toch genomen. Zat de hele avond met energie en focus op de bank. Humeur lijkt beter te zijn. Weet niet of het een.placebo effect is maar lijkt er op dat mijn lichaam er wel goed op reageert. Vandaag de eerste wedstrijd van het seizoen, eens kijken of ik het daar ook merk.

Over monster pak.

Ik merk het dus echt wel he. Gisteren een rustdag en toch genomen. Zat de hele avond met energie en focus op de bank. Humeur lijkt beter te zijn. Weet niet of het een.placebo effect is maar lijkt er op dat mijn lichaam er wel goed op reageert. Vandaag de eerste wedstrijd van het seizoen, eens kijken of ik het daar ook merk.
Hmm, klinkt goed! Keep us updated!:D

Zaterdag eerste wedstrijd van het seizoen gehad en daarna flink aan de zuip gegaan. Gisteren niet getraind wegens brakheid :rolleyes: Weet niet wat ik vandaag doe. Heb het idee dat ik tegen ziek zijn aan loop.
Ook wat pijntjes dus miss maar weer een extra rustdag.
Merk wel het basketballen erbij nu. 4 dagen trainen en dan nog 2 keer basketball vreet gewoon energie. Valt bijna niet tegen op te slapen en eten. Sport altijd minimaal 3 dagen op rij soms 4 voordat ik een echte rustdag heb.

aaaah, dat heerlijke gevoel ontmaagd te worden door Animal Pak :)

Tsja, wel opletten dat je hersteld h kerel. Anders knal je n van dees gewoon tegen de muur

aaaah, dat heerlijke gevoel ontmaagd te worden door Animal Pak :)

Tsja, wel opletten dat je hersteld h kerel. Anders knal je n van dees gewoon tegen de muur

Had niet verwacht het zo goed te voelen zeg. Wat een paar vitaminen als niet kunnen doen :)

Moet mijzelf ff afremmen van tijd tot tijd. 3 keer trainen per week is ook geen ramp af en toe. Het liefst train ik 4 keer gewoon.
Alleen tja als dat niet gaat omdat ik ook basketball is het of niet basketballen, of een keer 3 keer trainen. Anders is het gevolg idd dat ik tegen een muur aanloop een keer en daardoor nog meer verlies dan een keertke minder trainen. Maarja jezelf temperen he.. Is niet makkelijk :rolleyes:

Ik weet niet hoe lang/of je al aan het pieken bent, anders kan je ook opten om even een 10-15% deload te nemen en dan per week 5% op te bouwen, dan heb je twee weken drie onder je max om even deels bij te komen.

Ik weet niet hoe lang/of je al aan het pieken bent, anders kan je ook opten om even een 10-15% deload te nemen en dan per week 5% op te bouwen, dan heb je twee weken drie onder je max om even deels bij te komen.

In principe zit ik met mijn reguliere wendler schema niet te pieken. Ik kies er zelf voor om te pieken d.m.v. jokersets. De reguliere werksets zitten op -10/15% van mijn training max.
Dus kan zelf een weekje alleen even de reguliere werksets doen zonder te jokeren. Komt in de buurt van een deload dan omdat ik toch zo ver van mijn max zit met de reguliere sets.

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Doe vandaag maar even helemaal niks. Morgen basketball en dan woensdag maar even aankijken.

Beter even verstandig doen. Wil niet beweren dat ik overtraind ben maar wil het ook zeker niet worden.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Zojuist weer eens wat metingen gedaan. Niet best schrok er wat van.
Weeg al een maand hetzelfde. Sinds vakantie niet meerzwaarder geworden, val zelfs iets af..
Biceps meten koud gespannen 38,5. Nagenoeg hetzelfde als een maand of wat geleden. Quads ook, 61-63 afhankelijk waar ik meet. Taille blijft rond de 84. Alleen onderkant buik is wat fattier geworden.

Had meer verwacht. Spiegel zegt wat anders vind ik. Lijk aardige gains gemaakt te hebben maar op papier niet echt. Ben ik toch in een recomp terecht gekomen ofzo. Al verklaart dat weer niet de vet rond mijn onderbuik/rug.

Aan de andere kant heb ik ook niet een bodydildo schema dus miss verwacht ik teveel aangezien kracht wel vooruit schiet.

hmz klinkt tegenstrijdig je beeld in de spiegel en het meetlint..
Zou de onderkant buik niet vocht kunnen zijn dan als je verder wel het gevoel (en het zicht) hebt dat het vooruit gaat?

Kan zijn dat je meer reps nodig hebt om te bouwen... hangt een beetje van persoon tot persoon af.
Ik ga best goed tussen 6 & 10. Sommige moeten gewoon tussen de 8 & 12 gaan.

Kan zijn dat je meer reps nodig hebt om te bouwen... hangt een beetje van persoon tot persoon af.
Ik ga best goed tussen 6 & 10. Sommige moeten gewoon tussen de 8 & 12 gaan.

Hier heb ik gister ook over nagedacht. Ik ben van begin af aan fan geweest van less is more. Vandaar ook dat ik met sl5x5 begonnen ben en nu wendler doe. Met maar een klein beetje assistance.

Ik ben echt groot fan van Wendler geworden als het gaat om kracht winnen en de eenvoud van het progressief laden wat heel natuurlijk en vloeiend gaat. Maar realiseerde mij ook dat ik eigenlijk niet elke spiergroep even hard pak hiermee. Ik bench bijv 1 dag en heb de andere dagen weinig tot geen borst elementen erin zitten. Sinds kort wat CGBP op press dag maar that's it. Qua volume betekent dat afhankelijk van de jokers maar 30-40 werk reps voor mijn borst per week.
Rug daarentegen pak ik met deads maar ook nog eens 2 keer per week met weighted pullups/chins. En squats ook nog. Daar zit ik wel in de 60-120 reps range per week. Legs misschien net aan maar wss ook iets te weining met alleen deads en squats.

Delts en triceps kom je al snel aan met het press werk en die paar iso;s die ik nog doe. Misschien verwaarloos ik biceps een beetje.

@Rob. Misschien idd eens wat spelen met rep ranges. Echter is het dan misschien niet makkelijker om naar een UB/LB split te gaan. Wat zou jij adviseren?

Of je kan ook gewoon wat setjes extra doen in de hogere rep ranges. Als je geen tijd vind om een ub/lb te
doen, moet je het ook niet proberen. Dan ga je trainingen missen en sla je de plank mis.

Of je kan ook gewoon wat setjes extra doen in de hogere rep ranges. Als je geen tijd vind om een ub/lb te
doen, moet je het ook niet proberen. Dan ga je trainingen missen en sla je de plank mis.

Tijd is geen issue. Ik heb wat dat betreft "zeen" van tijd aangezien ik thuis train. En ook nog eens rond half 5 al thuis van werk ben. Geen kinderen e.d ;) Alleen een vriendin om rekening mee te houden.
Bovendien duurden de trainingen met rules of 50 erin ook al lang.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven