Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That's one sick vpr man! ben benieuwd of je wat merkt van de animalpack!
Haha. Vroegah zat er zelfs Ox bile & Shark Cartilage in. Die is er ondertussen wel uit![]()

Challenge accepted
Vind de deadlift er nog aardig uitzien voor een 1RM kerel, feedback waag ik me niet aan met mijn beperkte kennis![]()

Mijn deadlift is weak as f*ck, zit op 160kg
OHP op 72.5kg @ 76.5kg BW, wil proberen de 80kg te pakken @ 80kg BW
Beetje optimistisch misschien, maar des te hogere BW, des te hogere OHP, dus ga het gewoon proberen haha.
..Damn gast, sterke trainingen de laatste tijd! Gaat lekker! Wat zijn je doelen voor eind 2014, buiten evt de 200kg dl?![]()
Hmm, klinkt goed! Keep us updated!Over monster pak.
Ik merk het dus echt wel he. Gisteren een rustdag en toch genomen. Zat de hele avond met energie en focus op de bank. Humeur lijkt beter te zijn. Weet niet of het een.placebo effect is maar lijkt er op dat mijn lichaam er wel goed op reageert. Vandaag de eerste wedstrijd van het seizoen, eens kijken of ik het daar ook merk.

Weet niet wat ik vandaag doe. Heb het idee dat ik tegen ziek zijn aan loop.aaaah, dat heerlijke gevoel ontmaagd te worden door Animal Pak
Tsja, wel opletten dat je hersteld h kerel. Anders knal je n van dees gewoon tegen de muur

Ik weet niet hoe lang/of je al aan het pieken bent, anders kan je ook opten om even een 10-15% deload te nemen en dan per week 5% op te bouwen, dan heb je twee weken drie onder je max om even deels bij te komen.
Kan zijn dat je meer reps nodig hebt om te bouwen... hangt een beetje van persoon tot persoon af.
Ik ga best goed tussen 6 & 10. Sommige moeten gewoon tussen de 8 & 12 gaan.
Of je kan ook gewoon wat setjes extra doen in de hogere rep ranges. Als je geen tijd vind om een ub/lb te
doen, moet je het ook niet proberen. Dan ga je trainingen missen en sla je de plank mis.
Alleen een vriendin om rekening mee te houden.