AndroidHealthClinic

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Tijd is geen issue. Ik heb wat dat betreft "zeen" van tijd aangezien ik thuis train. En ook nog eens rond half 5 al thuis van werk ben. Geen kinderen e.d ;) Alleen een vriendin om rekening mee te houden.
Bovendien duurden de trainingen met rules of 50 erin ook al lang.
Living the good life!

Dan zou ik inderdaad gewoon BBB bij je Wendler doen. Als je het te saai vind, kan je ook variaties op een oefening
doen in je BBB. Dus gewoon wisselen van handpositie ofzo. Dan krijg je gelijk al een pak volume extra

• Topic Starter Topic Starter
:cool:

Dan zou ik inderdaad gewoon BBB bij je Wendler doen. Als je het te saai vind, kan je ook variaties op een oefening
doen in je BBB. Dus gewoon wisselen van handpositie ofzo. Dan krijg je gelijk al een pak volume extra

Ja denk dat ik de standaard BBB toevoeg van 5x10 @ 60% TM. alleen wissel ik de oefening om dus op bench dag de BBB press en andersom en zelfde voor deadlift/squat.

Qua volume kom ik dan op:
Chest: 25 werkreps bench Wendler, 50 BBB, 30 CGBP assistance is 105 ex jokers
Back: 25 werk deadlift wendler, 50 BBB, 50 assistance pullups/chins assistance is 125 ex jokers
Legs: 25 werk deadlift, 25 werk squats, 50 bbb deads en +50 bbb squats is 150 ex jokers
Delts: 25 werk press wendler, 50 BBB, is 75 direct ex joker (exclusief de carryover van het presswerk)
Triceps: 30 CGBP assistance, 30 skullcrushers assistance is 60 direct
Biceps: 30 bb curls, 30 concentration curls is 60 direct

Is dit wel genoeg volume? delts,triceps,biceps,traps etc pak je als snel genoeg of teveel met alle overlap. Tenminste als ik de richtlijnen voor weekvolume aanhoud zoals o.a. victor mooren dat beschrijft maar ook meerdere anderen.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

:cool:

Ja denk dat ik de standaard BBB toevoeg van 5x10 @ 60% TM. alleen wissel ik de oefening om dus op bench dag de BBB press en andersom en zelfde voor deadlift/squat.

Qua volume kom ik dan op:
Chest: 25 werkreps bench Wendler, 50 BBB, 30 CGBP assistance is 105 ex jokers
Back: 25 werk deadlift wendler, 50 BBB, 50 assistance pullups/chins assistance is 125 ex jokers
Legs: 25 werk deadlift, 25 werk squats, 50 bbb deads en +50 bbb squats is 150 ex jokers
Delts: 25 werk press wendler, 50 BBB, is 75 direct ex joker (exclusief de carryover van het presswerk)
Triceps: 30 CGBP assistance, 30 skullcrushers assistance is 60 direct
Biceps: 30 bb curls, 30 concentration curls is 60 direct

Is dit wel genoeg volume? delts,triceps,biceps,traps etc pak je als snel genoeg of teveel met alle overlap. Tenminste als ik de richtlijnen voor weekvolume aanhoud zoals o.a. victor mooren dat beschrijft maar ook meerdere anderen.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Tenzij mensen het volume nog te laag vinden maak ik er het volgende van:

Dag1
wendler bench inc pyramid down
bbb 5x10 oh press @ 60% TM
5x5 weighted pullups
3x8-10 skullcrushers
3x8-10 bb curls

Dag2
Wendler squats pyramid down
Bbb 5x10 deadlift @ 60% TM
Ab werk

Dag3
Wendler oh press pyramid down
Bbb bench @ 60% TM
5x5 weighted chins
3x8-10 CGBP
3x8-10 concentration curls

Dag4
Wendler deadlift pyramid down
Bbb squats 5x10 @ 60% TM
Abs

Bbb schaalt mee met nieuwe TM's die uit wendler komen. Assistance verhoog ik als 3x10 makkelijk te halen is.

Ook schroef ik cals maar wat op. Zit nu volgens nij op onderhoud met basketball weer erbij aangezien ik dus niet aankom al weken op rij.
Volgens mij moet ik zo aan aardige volume komen voor mijn niveau zonder te veel te doen dan nodig.
Niet rigoreus anders dan ik al doe, alleen wat meer volume en assistane wat beter verdeeld. Evt thoughts?

Maak 4x8-10 van de assistance oefeningen. ff goed volume pakken kijken wat dat voor me doet.

Ook de cals iets opgeschoefd. Met name wat ik wanneer eet zodat het beter past met de 2 basketball dagen op welke ik eigenlijk nooit tijd heb voor de avondmeal waardoor ik gewoon een hoop cals mis. Die dagen ontbijt ik gewoon weer met brinta.
Niet echt IF meer zo maar is niet anders.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Cycle 3 Dag 15

Bench Press (paused)
5x37.5
5x45
3x55
5x60
5x70
(5+) 5x80
5x70
(5+) 8x60
Alles paused voortaan.

BBB OHP @ 60%
10x42.5
8x42.5
@50%
10x35
8x35
10x35

Assistance

Chinups
5x5xbw
Even terug op bw en per train met 2,5 verhogen indien ik 5x5 haal

CGBP
10x50
10x50
8x50

BB curls
10x25
10x25
8x25

Lying rear lat row
10x7,5
10x7.5
10x7.5
:fire:

Tijd: 72min prima

Feedback: FF wennen aan het paused benchen maar heb het idee dat ik er uiteindelijk sterker door word. Voel m'n chest toch een stuk beter paused.
BBB: 60% is te veel. iig voor presses na paused benchen. Schouders zitten al goed vol. Eerst even starten @50%. Voor de andere dagen ook maar mee starten.
Hele assistance eigenlijk te hoog in gewicht en volume ingeschat. Overal wel wat lager begonnen dan gepland. FF wennen aan het volume :rolleyes: Niet zozeer totale volume maar meer de 10 reppers die ik voorheen nauwelijks deed.
Zieke pomp, nog nooit zo erg gehad. Alles vol..

Lekkere training Cman!:thumbs: Meer volume is altijd even wennen..:fire:

Voor de grap eens wat foto's gemaakt aangezien het heel lang geleden is dat ik iets heb laten zien. Ik heb ze zelf moeten maken dus poses zijn niet geweldig. Vooral de back foto is waardeloos

15qbsm1.jpg

x69ybq.jpg

2aer1x2.jpg

1118c3k.jpg

Back foto is erg lastig maken zelf. Kon mijn lats daarom niet echt spreiden. Maar heb er aardig wat massa op weten te plakken t.o.v. mijn eerdere foto's.
Eigenlijk overall een hoop massa weten te pakken. Nadeels is zoals je al ziet op de back foto vooral, dat mijn BF niet ideaal is. Temninste, mijn onderrug/buik niet. Rest heb ik geen moeite mee. Nog ff door bouwen dan denk ik dat er best wat aardigs onder vandaan kan gaan komen na een cut.

Koop een redelijke webcam, voila je hebt je eigen fotograag :P
Gaat de goeie kant op ;).. je staat lekker vochtig zie ik, daar kan ik over meepraten haha.
High carb

Koop een redelijke webcam, voila je hebt je eigen fotograag :P
Gaat de goeie kant op ;).. je staat lekker vochtig zie ik, daar kan ik over meepraten haha.
High carb

Tja nooit droog geweest ook :p Dat staat of over een maandje of januari 2015 op t programma

Voel mijn schouders goed vandaag zeg. Meer dan mijn borst na al het presswerk van gister. Misschien moet ik toch nog iets van DB bench presses toevoegen voor net ff wat meer borst volume.

Goede tandpasta

:trollface:

mooi press werk man.

En toch al aardig wat bulten en lijnen te zien op je pics kerel ;-)

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

en idd, goede tandpasta!

mooi press werk man.

En toch al aardig wat bulten en lijnen te zien op je pics kerel ;-)

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

en idd, goede tandpasta!

Thanks. Viel aardig tegen dat volume vooral ook door de benches paused te doen. Toch een pak zwaarder op de delts waar de OH wel onder leed.

Niet heel ontevreden na een jaar trainen waarvan 3/4 cutten was.
Begint wat "massa" te komen. Nog ff doorbouwen tot eind jaar denk ik en dan een goede cut en dan maar eens kijken welke lijnen etc tevoorschijn komen (of niet).

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Cycle 3 Dag 16

Stretching & foamrolling

Squats
5x40
5x50
3x60
5x65
5x75
(5+) 10x85 Nice VPR
Joker +10% 5x92,5 VPR
5x75
(5+) 8x60
Lekkere repout en lekker nog die joker er achteraan. Volume squatten is niet mijn sterkste punt. Zijn wel echt ATG.

BBB Deadlift @ 60% TM
10x102.5
10x102.5
10x102.5
10x102.5
10x102.5
Damn kapot. Echt gesloopt..

Abs
2x1min plank variaties

2x30 plate twist met 5kg plate

Duur: 71min

Feedback: Ging erg lekker. Squats volume is niet mijn sterkste kant. Deadlift ook lekker. Positie veel beter dan mijn laatste 1rm filmpje. Lekkere korte ROM. Rug goed vol zeg. Benen.. man kwam de trap nauwelijks af. Dat word epic spierpijn. Als ik zaterdag maar weer een wedstrijd basketball kan spelen..

5x10 op deadlift? No tnx jeff :o
Vind je delt er wel nice uitschieten op je back pic.
Ken het probleem van zelf pics maken, lukte het bij jou de eerste keer?
Ik ben altijd 15 min bezig en dan is het nog niet gelukt (ook geen camera aan de voorkant van me goedkope telefoon zitten, extra lastig).

5x10 op deadlift? No tnx jeff :o
Vind je delt er wel nice uitschieten op je back pic.
Ken het probleem van zelf pics maken, lukte het bij jou de eerste keer?
Ik ben altijd 15 min bezig en dan is het nog niet gelukt (ook geen camera aan de voorkant van me goedkope telefoon zitten, extra lastig).

Thanks bro. Ja is wel ff stuk gaan die deads.. was ff misselijk haha..
Nee heb weet ik t hoe vaak geschoten. Zelfs als mijn gf ze maakt kan ik nog niet poseren. Front double bicep bij. Ik zit altijd te kutten met mijn arm stand. Dan heb ik de 1 weer te ver naar voren vanaf de schouder zodat die trap de helft is van de ander. Dan weer zus haha..

Hahaha... deed je deadstop? Of gewoon touch&go? Je kan eventueel ook opteren om een RDL te doen ;)

Oef...deads op volume is altijd pittig!! Wel wederom mooie VPR's gepakt!

Terug
Naar boven