AndroidHealthClinic

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

• Topic Starter Topic Starter
Ja merk het wel hoor.

Hip thrusts icm lunges zijn echt kuilling. Mijn glutes nog nooit zo goed gevoelt.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

UB1

Bench Press (Paused)
10xbar
4x47.5
4x52.5
4x57.5
4x62.5
4x67.5
4x72.5
Easy nog.. 1-2 sec pause onderin.

Chin ups
4xbw+3,2
4xbw+3,2
4xbw+3,2
4xbw+3,2
4xbw+3,2
4xbw+3,2

Incline DB Press
12x25
12x25
12x25
Lekker. Laatste rep net aan.

Lying rear DB raise
12x10
11x10
10x10
Blijft een zware oefening :fire:

BB Curls
12x25
12x25
12x25
Progress. Toch ok na die weighted chins. 27.5 volgende keer.

DB Flat flyes pompset
12.5x16+5+3+3+2+2+2 = 33 :fire:
Onderarmen ook kapot..

DB Concentration curls pompset
r: 10x20+4+3+3+2+3+2+2 = 39
l: 10x18+4+3+2+2+2+1 = 32
Links duidelijk wat minder sterk.

Duur: 70 min

Feedback: Lekker geramt vandaag. voelde me sterk. Lekker volume gepakt en good feel achteraf

6x4 weekje/cycle? :)

Wel een voldaan gevoel na de training, los van de pompsetjes?

6x4 weekje/cycle? :)

Wel een voldaan gevoel na de training, los van de pompsetjes?

Yes 6x4 @ 50 tm 75 procent. Volgende week 8x3 50 tm 85%.
Ja zeker wel. Main lifts zijn nog niet heel zwaar. Ook al doe ik alles paused met benchen. Vooral de assistance als je goed op snelheid let is zwaar zat. Dus echt slow controlled met lange tut.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Vind je het te summier (er uit zien)?

Summier?
Pls explain :o

Nee dat zeker niet :)
Doelde meer op het feit dat je veel zwaarder kunt, als je kijkt naar bench en chins.
Maar ik ben dan ook de persoon die altijd dichtbij fail zit, wat ook niet 'het beste' is.

Vandaar ook de vraag of je voldoening kreeg, aangezien je die bench met gemak wegstoot ;)

Nee dat zeker niet :)
Doelde meer op het feit dat je veel zwaarder kunt, als je kijkt naar bench en chins.
Maar ik ben dan ook de persoon die altijd dichtbij fail zit, wat ook niet 'het beste' is.

Vandaar ook de vraag of je voldoening kreeg, aangezien je die bench met gemak wegstoot ;)

Ja klopt. Ik zat hiervoor met wendler altijd dicht bij fail ook. Elke training ging ik wel voor een (v)pr. Opzich werd ik wel sterker al begon het minder te worden. Op het gebied van groeien ook naar mijn idee.
Nu zit ik er wat verder van af met de main lifts. Eens kijken wat dat doet. En wat meer op hypertrofie gericht in zijn geheel.
Heb wel gereset voor deze methode dus long term begin ik vanzelf wel weer pr's te zetten.

Heb ook nog nooit zo getrained dus kan ook niet zeggen of het uiteindelijk goed werkt. Merk alleen al wel dat mijn lichaam het wardeert niet continu op 100% te draaien. En heb vertrouwen inde theorie en het idee erachter dat van harpep komt. Time will tell I guess

mooie training toch ;)

Bw+3,2kg...you wot mate?

Gewicht vanmorgen.. 95,2 schiet opeens omhoog de laatste week waar ik daarvoor bleef steken. Gaat te snel zo. De 100 haal ik wel heel snel zo en dat is echt mijn max. Verder wil ik niet gaan.
Heb niet het idee dat ik veel vetter ben geworden dan start bulk terwijl ik een hoop kilos gepakt heb. Zal wel goed zijn dus :rolleyes:

Schiet omhoog? Kan zijn dat je lichaam het nu pas door heeft dat het moet groeien :p

Schiet omhoog? Kan zijn dat je lichaam het nu pas door heeft dat het moet groeien :p

Haha dat zou niet verkeerd zijn. Nee ik weet niet ik zat lange tijd op e rond de 91-92 en nu opeens omhoog. Alsof de stijging die maar niet kwam nu in 1 keer komt ofzo.
Vind het wel wat veel. In zon 16 weken een kilo of 8-9 :s. Nog nooit gebulkt dus hoop maar dat het ook echt spier is, beginner gains. Maar miss ben ik dan te optimistisch?

Lijkt wel veel idd... maar in het begin kan het wel. Zal je weten zodra je gaat cutten :)

Lijkt wel veel idd... maar in het begin kan het wel. Zal je weten zodra je gaat cutten :)

Ja idd. Dan heb ik pas een complete bulk/cut cycle gedaan en pas dan kan ik goed beoordelen wat ik nou gedaan heb. Denk dat ik dat eerst een keer moet ervaren niet?
Vind mijzelf nogmaals niet veel vetter maar kan ook nooit kilos spieren gepakt hebben in 16 weken daar ben ik me ook bewust van. Tenzij ik good genes blijk te hebben ofzo

Ben benieuwd hoe je erbij staat bij 100kg man! Hoelang ga je daar voor uit trekken?

Ben benieuwd hoe je erbij staat bij 100kg man! Hoelang ga je daar voor uit trekken?

Haha ik ook. Of het word een totale fail en heb wel lbm gepakt maar ook te veel fat. Of het valt mee en kan een mooie cut pakken en er komt wat moois tevoorschijn.
Ik weet niet helemaal wat ik kan verwachten dus omdat dit mijn eerste bulk cycle is.

Laat ik nu 94-95 wegen. Dan dus nog 5-6 kilo. Eind van het jaar is nog zon 12 weken. Halve kilo per week tot eindd jaar zal me op of rond de 100 zetten en dan vind ik het mooi geweest. Valt het tegen dan heb ik lang zat tot de zomer om alle onnodige fatgains weg te cutten, valt het mee dan heb ik een makkelijkere cut.

Hoe dan ook kan ik leren van dat moment en daarop toekomstige cycles aanpassen.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

LB1

Stretching & foam rolling LB

Squats ATG
8x25 WU puur om de beweging
4x60
4x67.5
4x72.5
4x77.5
4x85
4x90
OK. Niet al te zwaar, ook niet heel makkelijk.

FSQ ATG
12x50
12x50
12x50
Progress. Damn to easy, dat ging lekker. 3x12x55 of 60 volgende week.

Standing BB calf raises
12x100
12x100
14x100
+10 volgende keer. Te makkelijk.

Ab wheel rollout
12x
12x
8x
Ab wheel cryouts. Damn wat een nare oefening. 2 dagen spierpijn inc.. Kapot..

Leg extension pompset
25x21+4+4+3+3+3+2+2+2+1 = 45 reps

Leg curl pompset
25x18+4+3+3+2+2+2+1 = 35 reps :fire:

Duur: 72min

Feedback: Lekker getraind goede focus. Volgende week echt aan de bak met 8x3 tot 102,5 kilo.

Post-workout p0rn: Geen chocomel maaaar mijn vriendin heeft een chocolade wolkentaart gebakken, bedekt met banketbakkersroom, met daarop een laagje icing met fondant figuurtjes. Homemade :trollface:

Klinkt goed die taart!

Hoop voor je dat je bulk-cut cyclussen niet hetzelfde opleveren als bij mij..

nagenoeg niets...

Klinkt goed die taart!

Hoop voor je dat je bulk-cut cyclussen niet hetzelfde opleveren als bij mij..

nagenoeg niets...

Ben ik niet zo bang voor, maar hoop het niet nee. Ik weet dat ik al aardig wat lbm heb gepakt deze bulk. Mirror sais it all. Zaak om goed te cutten zonder het weer kwijt te raken. Ik heb geen haast. Ook niet als ik in een jaar het dubbele had kunnen pakken.
Ben geen fan "je had 2 keer zoveel lbm kunnen pakken" "alle tijd die je cut had je kunnen bulken/bouwen" etc. Heb geen haast om op dat punt te komen waaar jij en anderen gevorderden zitten. Dat punt waar je om ponden spier moet vechten een jaar lang. vind de weg erheen net zo belangrijk en leuk als het eindpunt. Helemaal omdat er in bb praktisch nooit een eindpunt is.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

UB2

OHP
10xbar WU
4x35
4x37.5
4x42.5
4x45
4x50
4x52.5
Erg makkelijk nog. Dan ook aardig ver van mijn 1rm

PLR
4x42.5
4x47.5
4x52.5
4x57.5
4x62.5
4x65
Ook erg makkelijk. Geen idee wat mijn 1rm is dus heb ook maar een estimated 1rm gebruikt voor de percentages.

Wide Upright row
12x27.5
12x27.5
12x27.5
Nog meer verhogen. 30 volgende week.

EZ bar pullover
12x18.5
12x18.5
x18.5
21kg volgende keer. Wel een lekkere pomp maar nog te licht.

Dips
12xbw
9xbw
8xbw
Toch wat progress t.o.v. vorige week (+2 total reps). Nu 3x12xbw.

Lying rear DB raise pompset
10x16+3+3+3+2+3+2+2 = 34

Lat raise pompset
7.5x15+4+3+3+3+2++2+2+1

Duur: 65 min

Feedback: Lekkere train. Press en PLR nog wat laag voor mn gevoel maar toch voldaan aan het eind.

Terug
Naar boven