Fitness Seller

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Ben ik niet zo bang voor, maar hoop het niet nee. Ik weet dat ik al aardig wat lbm heb gepakt deze bulk. Mirror sais it all. Zaak om goed te cutten zonder het weer kwijt te raken. Ik heb geen haast. Ook niet als ik in een jaar het dubbele had kunnen pakken.
Ben geen fan "je had 2 keer zoveel lbm kunnen pakken" "alle tijd die je cut had je kunnen bulken/bouwen" etc. Heb geen haast om op dat punt te komen waaar jij en anderen gevorderden zitten. Dat punt waar je om ponden spier moet vechten een jaar lang. vind de weg erheen net zo belangrijk en leuk als het eindpunt. Helemaal omdat er in bb praktisch nooit een eindpunt is.

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

UB2

OHP
10xbar WU
4x35
4x37.5
4x42.5
4x45
4x50
4x52.5
Erg makkelijk nog. Dan ook aardig ver van mijn 1rm

PLR
4x42.5
4x47.5
4x52.5
4x57.5
4x62.5
4x65
Ook erg makkelijk. Geen idee wat mijn 1rm is dus heb ook maar een estimated 1rm gebruikt voor de percentages.

Wide Upright row
12x27.5
12x27.5
12x27.5
Nog meer verhogen. 30 volgende week.

EZ bar pullover
12x18.5
12x18.5
x18.5
21kg volgende keer. Wel een lekkere pomp maar nog te licht.

Dips
12xbw
9xbw
8xbw
Toch wat progress t.o.v. vorige week (+2 total reps). Nu 3x12xbw.

Lying rear DB raise pompset
10x16+3+3+3+2+3+2+2 = 34

Lat raise pompset
7.5x15+4+3+3+3+2++2+2+1

Duur: 65 min

Feedback: Lekkere train. Press en PLR nog wat laag voor mn gevoel maar toch voldaan aan het eind.

Rustig aan, geleidelijk blijven verzwaren en 'momentum' creëren. Voordat je het weet is alles al weer zwaar genoeg en zul je mij vervloeken (voor zover je dat al niet doet af en toe :p).

Denk er dus om hoor, je bent nu een boddiebolder, dus train dan ook als een bildobilder! :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja moet ik ff aan wennen af en toe. Zit op de main lifts nog een beetje in de "moet pr's" zetten. Maar blijf rustig en het plan volgen. Vind het namelijke wel lekker complete trainingen en de assistance en pompsets kan ik mijn energie goed in kwijt.
Zowiezo zal ik volgende week in de 8x3 ongetwijfeld goed aan de bak moeten :p

Ja moet ik ff aan wennen af en toe. Zit op de main lifts nog een beetje in de "moet pr's" zetten. Maar blijf rustig en het plan volgen. Vind het namelijke wel lekker complete trainingen en de assistance en pompsets kan ik mijn energie goed in kwijt.
Zowiezo zal ik volgende week in de 8x3 ongetwijfeld goed aan de bak moeten :p

Vooral belangrijk is dat je de trainingen lekker draait/doet en dat ook blijft doen vandaag, morgen, overmorgen, volgende week, volgende maanden etc.

Weet je, ik kom er steeds (opnieuw) weer 'achter' dat een van de grootste sleutels tot succes -consistentie- voor het overgrote deel een mentale kwestie is.

Dat lukt gewoon niet als je psychische tegenzin opbouwt omdat je o.a. dingen te snel te zwaar doet en te vaak faalt...

Natuurlijk weten we dat allemaal al laaaaaaang ;), maar toch blijft het vaak lastig dit ook toe te passen in de praktijk.

• Like
Waarderingen: Cman
Je kan die EZ bar pull over eens proberen op een declined bench. Vond ik altijd wel lekker

Vooral belangrijk is dat je de trainingen lekker draait/doet en dat ook blijft doen vandaag, morgen, overmorgen, volgende week, volgende maanden etc.

Weet je, ik kom er steeds (opnieuw) weer 'achter' dat een van de grootste sleutels tot succes -consistentie- voor het overgrote deel een mentale kwestie is.

Dat lukt gewoon niet als je psychische tegenzin opbouwt omdat je o.a. dingen te snel te zwaar doet en te vaak faalt...

Natuurlijk weten we dat allemaal al laaaaaaang ;), maar toch blijft het vaak lastig dit ook toe te passen in de praktijk.

Ja idd. True that.

Je kan die EZ bar pull over eens proberen op een declined bench. Vond ik altijd wel lekker

Zal ik eens proberen :thumbs:

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:14 ----------

Ff een foto update:

Start foto juli 2013. 100+kg en vet. Geen lifting.

2lx8kt0.jpg

Einde cut van een jaar bijna. 83,5 kg. Depleted. Niet tevreden, nog te veel vet maar zo weinig spier dat doorcutten geen zin had vond ik.

amb41s.jpg

Foto nu. 93 kilo. Bulking

10eg32u.jpg

Vind dat ik aardig wat massa heb gepakt tot nu toe met niet heel veel meer vet. Benen ook een stuk voller.

Aankomende week wat rustiger in voeding aangezien ik volgende weekend met een stel vrienden een weekend weg ga naar een voor de rest onbekende bestemming. Ik wert de bestemming, zit in de organisatie, maar weet niet wie er stiekem mee leest dus ga niets zeggen.
1 keer in de 4-5 maand doen we een weekend weg waarbij we met een man of 6-10 geld inleggen en 2 een weekend organiseren. Wit rusland, croatie, duitsland enkele voorbeelden. Veel bier, slecht eten je kent het wel.

@fotos. Doel is dus massa pakken zodat ik volgend jaar echt goed kan cutten. Ik vond bij de eerste cut van dik 20 kilo dat ik te weinig vorm (spier) had om door te cutten. Liever wat vetter nog dan laag vet zonder iets van vorm.
Daarom nu dus verre van ideaal vp.
Volgend jaar wil ik naar de 10-12% gaan dus doel is nu iig genoeg spier pakken zodat ik ook echt tevreden ben als ik zo laag ga. De ex obese mensen snappen wel wat ik bedoel denk ik.

Kan aan mij liggen of aan de foto maar je vet percentage ziet er zelfs lager uit op die laatste foto. Nice gainz. Schouders ook goed vooruit gegaan.

Snap zeker wat je bedoelt met de behoefte om eens echt laag in vet te gaan als ex-obees. Daarom vind ik het ook leuk om je log te volgen. Loopt een beetje hetzelfde pad af als ik. Echter heb ik nog niet op <12% gestaan.

• Like
Waarderingen: Cman
Kan aan mij liggen of aan de foto maar je vet percentage ziet er zelfs lager uit op die laatste foto. Nice gainz. Schouders ook goed vooruit gegaan.

Snap zeker wat je bedoelt met de behoefte om eens echt laag in vet te gaan als ex-obees. Daarom vind ik het ook leuk om je log te volgen. Loopt een beetje hetzelfde pad af als ik. Echter heb ik nog niet op <12% gestaan.

Nee denk ook niet heel veel. Zo "voelt" het niet iig. Daarom ook dat ik tot januari door blijf gaan.
Ik heb ook nooit <12 gestaan. Die cut foto is het minste dat ik gestaan heb :( volgend jaar dus wel voor gaan.

Leuk dat we een soortgelijk pad lopen. Wist ik niet :) en bedankt voor je leuke woorden :thumbs:

Netjes kerel! Wat ook al gezegd is..je vp lijkt lager dan het einde van je cut:thumbs:

Keep up the good work, maar hou wel je vp in de gaten. Je wilt echt geen onnodige vetgains eraf moeten cutten..

Netjes kerel! Wat ook al gezegd is..je vp lijkt lager dan het einde van je cut:thumbs:

Keep up the good work, maar hou wel je vp in de gaten. Je wilt echt geen onnodige vetgains eraf moeten cutten..

Thanks man. Ja ik houd het in de gaten. Zal wel aan de foto liggen een beetje. Ik weeg bijna 10 kilo zwaarder op die laatste foto dan foto 2. Zal ook een hoop vocht bij zitten maar kan nooit allemaal spier zijn. Maargoed door de betere vormen lijkt het misschien mee te vallen en dat is natuurlijk goed :thumbs:
Als er maar genoeg massa bij komt zodat ik tenminste een goede reden heb om te cutten. Dan is de cut het tenminste waard.

Ben doodziek atm.. Dus trainen zit er even niet in nu, misschien de hele week maar off nemen om even goed te herstellen. Dit jaar op de 2 weken vakantie na geen week niet getraind dus zal ff wennen zijn. Maar misschien ook wel even goed een keer.

Vandaag iets beter maar nog niet beter.

Wel ff de tijd om mijn voeding eens anders in te delen. Stap ff af van IF dus ga weer ontbijten. Op die manier kan ik mijn PWO meal wat kleiner maken en mis ik minder snel mijn cals. Anders haal ik 130-140 1rm squat en 100 bench nooit voor het eind van het jaar :<

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Ga voortaan dit aanhouden. Even kijken hoe dat gaat en of ik dan minder snel calories mis. Heb eigenlijk alleen ontbijt toegevoegd en de PW meal savonds (een porties nasi van 1100 cals) vervangen door whey+melk en ga eiwitrepen maken.
Chocomel direct na training blijft.

Ontbijt:
500ml halfvolle melk
75g brinta

Middag:
160g ongekookt gewogen volkoren pasta
120g tonijn (uitgelekt)
2 bruine boterhammen +150g kalkoenfilet
100g tomaten
2 mandarijnen

Avondeten:
~750 cals IIFYM

Pre workout:
Animal pak

Intra workout:
Banaan

Post workout:
500 ml halfvolle chocomel
300ml melk + 35g whey
1 eiwitreep (zelf gemaakt)

Totaal 3230 cals. Als het te weinig is schroef ik het wel iets op maar wil gewoon geen meals meer missen. Deze pwo meals zijn makkelijk te nemen. Tja miss wel wat carbs uit rijst dat nu in de vorm van melk/brinta en eiwitreep komt maarja. Clean zat zo nog toch?

Keep up the good work! Sterke vooruitgang! :thumbs:

Je vet ziet er lager uit dan op je cut foto, als je geen vet gained maar wel VVM, dan gaat je vet% ook omlaag he ;).

Ligt eraan wat je allemaal in je shakes doet ;)!

Dat bedoel ik ;) En aangezien mijn anabole supplementen nie verdergaan dan een halve liter chocomel zal er vast ook wat vet bij zijn. Miss omdat ik skinnyfat was onderhand aan het einde cut dat het nu minder ljkt terwijl het toch meer is. Of net ff wat beter poseer ofzo.

Hoe dan ook, gains have been made. Nog ff door tot einde jaar en dan rustig eens naar die 12% toe. heb ik mooi een halfjaar voor dan :P (gonna need it)

Je kan op zich 500 700g vet per week verliezen zonder echt in een katabole toestand te geraken, tenminste tot de 10 12 in ieder geval.

Carb cycling schijnt heel goed te werken, daaar ga ik komende cut mee experimenteren :D.

Je kan op zich 500 700g vet per week verliezen zonder echt in een katabole toestand te geraken, tenminste tot de 10 12 in ieder geval.

Carb cycling schijnt heel goed te werken, daaar ga ik komende cut mee experimenteren :D.

Ik word te duf van low carb. Dat heb ik vorige cut ook gedaan met 3 dagen <80g carbs. Probleem is dat ik dat 4 dagen KT en 2 dagen Basketball niet volhou. Ik heb echt wat meer carbs nodig om niet helemaal een vaatdoek te worden.
Op basketball dagen low carb gaan is killing. Op sportdagen ook :/ Dan blijft er maar 1 dag over per week en dat heeft niet veel nut.

Nog steeds ziek. Had gehoopt al een stuk beter te zijn zodat ik vandaag kon trainen maar helaas.. Vrijdag t/m maandag een weekend weg dus zal volgende week pas weer kunnen trainen.
Meer dan een week niet getraind dan. Feels bad man..

Nog steeds ziek. Had gehoopt al een stuk beter te zijn zodat ik vandaag kon trainen maar helaas.. Vrijdag t/m maandag een weekend weg dus zal volgende week pas weer kunnen trainen.
Meer dan een week niet getraind dan. Feels bad man..
Pfoe, beterschap dan maar kerel! Weekend weg gaat wel lukken of komt dat ook nog 'in gevaar'?

Terug
Naar boven