Fitness Seller

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

• Topic Starter Topic Starter
Gaat eindelijk wat beter vandaag. Weekend zal wel goed komen. Al moet ik de eerste dag miss ff wat rustiger aan doen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst langer dan 2 dagen ziek was :S

Volgende week dubbel zo sterk terugkomen dan maar!

Niet vergeten dat je verminderde weerstand kan hebben door het vele sporten natuurlijk. Dan zit een griepje er
al sneller in. Up the Animal Pak dose :p

Zo was ik weer. Leuk weekend gehad in Gent :)

Minder voor mijn lichaam. Naast het weinige slapen, vele liters tripels en slecht eten ook nog steeds ziek. Had ook niet echt verwacht beter te worden gedurende zo'n weekend. Dit weekend 3 dagen niet kunnen praten zo erg last had ik van mijn keel.

Probeer vanavond toch maar te gaan basketballen en dan morgen hopelijk weer trainen. Is nu al 1,5 week geleden voor het laatst..

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:33 ----------

Niet vergeten dat je verminderde weerstand kan hebben door het vele sporten natuurlijk. Dan zit een griepje er
al sneller in. Up the Animal Pak dose :p

Ja zou goed kunnen ja. Ook wat slechte nachtrusten gehad afgelopen weken. Ook nog eens de animal pak een paar keer vergeten.
Vandaag ook maar eens de 5000IU vitamine D bij B&F besteld. Samen met animal pak en wat ik hier en daar nog uit vis haal moet het wel goed komen.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Edit: Ik moet binnenkort ook weer nieuwe schrijven bestellen aangezien ik bijna aan mijn max zit met DLen en nu al een berg aan schijven erop moet hangen.
Ik heb een rubberen platform waar ik op deadlift en laat de bar nooit vallen. Zet hem gewoon rustig neer ook bij een 1rm.
Nu twijfel ik, of bumpers of gewoon ijzeren plates. Bumpers zijn precies 0.5cm groter in diameter dan mijn grootste ijzeren schijf. Maar 2 bumpers kunnen nooit alle load dragen lijkt me.
Maar aangezien ik op rubber deadlift en hem zowiezo niet laat vallen vraag ik me af of bumpers uberhaupt nodig zijn? Wat denken jullie? Scheelt natuurlijk een hoop centen.

Vandaag eindelijk weer eens trainen. Ben goed genoeg opgeknapt, kon gister ook aardig basketballen.
Besloten om de main lifts met 4% per cycle te verhogen ipv 2%. Ik kan nog 3 cycles na deze doen voor het einde jaar.

Dat betekent dat ik die laatste cycle op 3x97% zit. Is wel wat veel maar wellicht zit er een tripple op 97% in die laatste week van die laatste cycle. Anders een dubbel en een nieuwe 1rm wellicht.
Met 2% kom ik nier hoger dan 91%. En aangezien ik vanaf januari wil gaan cutten pak ik het liefst mijn nieuwe pr pogingen in de bulk nog natuurlijk.

Vanmiddag UB1 op het programma van de 8x3 week van cycle 1.

Persoonlijk vind ik die bumpers zijn meerwaarde in trainen de meerkost eigenlijk ook niet waard.

Persoonlijk vind ik die bumpers zijn meerwaarde in trainen de meerkost eigenlijk ook niet waard.

Nee ik ga het ook niet doen.. Gewoon ijzer.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

UB1

Bench Press (paused)
3x47.5
3x52.5
3x57.5
3x62.5
3x67.5
3x72.5
3x75
3x80
Lekker. Ging nog makkelijk omhoog.

Pullups
3xbw+3.3
3xbw+3.3
3xbw+3.3
3xbw+3.3
3xbw+3.3
3xbw+3.3
3xbw+3.3
3xbw+3.3
Yeah buddy. Lekker volume zo

Inc DB Press
12x27.5
10x27.5
8x27.5
Zwaar lekker. Meer zat er vandaag niet in na al de benches.

Lying rear db raise
12x10
12x10
12x10
f**k :fire: weet niet of ik 12,5 netjes kan is meteen +25%. Maar ga het proberen volgende train.

BB Curls
12x27.5
12x27.5
10x27.5
Lekker

Flyes pompset
10x19+4+4+3+3+3+2+3+2 = 43 reps
Dam onderarmen ook hlemaal vol :fire:

Concentration curls
r: 10x23+5+4+3+2+2+1 = 40 reps
l: 10x20+4+4+3+2+2+1 = 36 reps
Had zo'n pomp in mn onderarm links vooral van de flyes dat ik ff moest wachten om normaal de concentration curls te kunnen doen..

Feedback: Eertse train weer sinds 1,5 week. Nog niet helemaal beter maar de train ging toch lekker. Borst helemaal vol en ook armen rug voelen goed. Gewichten ook allemaal bijna verhoogd t.o.v. vorige keer dus prima. Rammen weer aankomende weken.

mooie start weer

• Like
Waarderingen: Cman
LB1

15 min stretching & foam rolling

Squats ATG
3x60
3x67.5
3x72.5
3x77.5
3x85
3x90
3x95
3x102.5 VPR
Blijf zwak op squats vind ik. Maar toch een vpr. Had nog wel een paar reps over denk ik. Ooit 5x105 met slechte diepte gedaan. Dit zijn echte reps. Blijf lekker diep gaan aangezien ik toch geen wedstrijd ambities ofzo heb.

FSQ ATG
12x55
10x55
10x55 (belt)
Progress +5kg t.o.v. vorige train.

Standing calf raise
12x110
12x110
12x110
Ff op de peak vasthouden. Lekkere burn.

Ab wheel rollout
12xbw
5xbw
5xbw
Man zo kapot abs deden al zo veel pijn in setje 2. Denk van de Squats en FSQ's.

Leg extension pompset
25x20+6+4+4+3+3+2+2+2+1 = 47
Lekkere pomp zeg.

Leg curl pompset
25x18+6+4+3+3+2+1 = 37 stuk

Duur: Exclusief stretching en foamrolling 63min. Lekker doorgewerkt dus. Ging lekker boven de 100 reppen.

Post workout: Verse AH havemout cookie :eating:

Yeaah, lekkere comeback! Ga zo door en de progressie komt vanzelf! :thumbs:

• Like
Yeaah, lekkere comeback! Ga zo door en de progressie komt vanzelf! :thumbs:

Thanks bro. Ja word tijd.dat ik eens echt sprongen maak met squatten. Gaat zo traag voorruit. Denk dat het te maken heeft met basketball. Effectief heb ik 4x pw leg day.

Mooi toch kerel ;)

En mmm... havermout koekjes :)

Mooi toch kerel ;)

En mmm... havermout koekjes :)

Ok training wel ja thanks. Slow but steady

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:28 ----------

Vanavond weer trainen. Press met UB2.

Zo zit ik weer op 6 dagen trainen achter elkaar zonder rustdag. Vind het wat veel maar heb niet het idee dat ik mijn herstel zo in de weg zit aangezien mijn schema aardig verdeeld is.
Vind het nog steeds wel moeilijk om te beoordelen hoe zwaar die 2 basketbal dagen op mijn KT/BB ambities wegen (in negatieve zin dan)

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Gewicht lijkt wat beter te gaan. Zit nu geregeld in de 94-95 zone. Hoop niet dat het alleen vocht is omdat mij gewicht vaak zo schommelt. Zou betekenen dat ik eindelijk weer een wat zwaarder ben geworden. En niet meer rond die 93-93,5 blijf hangen.

Uitgaande van 94-95 kilo ben ik in 16 weken van 86,4 naar 94-95 kilo gegaan. 7,5-8,5kg erbij.
Dat is 450 - 530 gram per week wat een mooi aantal is denk ik zo voor een bulk.
Die 100 ga ik niet meer halen denk ik. Moet ik echt 550 per week vanaf nu t/m december gainen.

uit logje van Kaluro:
Idd, weet niet wat je doel is maar valt toch hartstikke mee? Denk dat ik een stuk langer bezig ben

ook dat valt reuze mee, je bent al een heel eind op weg als ik de vorige foto's zo zie.

• Like
uit logje van Kaluro:

ook dat valt reuze mee, je bent al een heel eind op weg als ik de vorige foto's zo zie.

Thanks. Maar voor ik echt een keer de 12% ga aantikken volgende cut. Moet er toch zeker een % of 4-5 af voor mijn gevoel. Denk dat ik nu wel op 16-17% sta misschien wel meer.
Kilo of 5 tot nu toe moet er wel af. Geen ramp en te overzien natuurlijk maar toch.

Thanks. Maar voor ik echt een keer de 12% ga aantikken volgende cut. Moet er toch zeker een % of 4-5 af voor mijn gevoel. Denk dat ik nu wel op 16-17% sta misschien wel meer.
Kilo of 5 tot nu toe moet er wel af. Geen ramp en te overzien natuurlijk maar toch.

klinkt meer cru dan ik bedoel wat ik nu neer ga zetten, maar ben niet zo goed in zaken subtiel brengen: Ik denk dat 12 % op dit moment ook iets te iel voor je zou zijn.

klinkt meer cru dan ik bedoel wat ik nu neer ga zetten, maar ben niet zo goed in zaken subtiel brengen: Ik denk dat 12 % op dit moment ook iets te iel voor je zou zijn.

Niet cru hoor, no worries ;) Exact de reden waarom ik ook gestopt ben met cutten en over ben gegaan op bulken in juli dit jaar. Laag VP zonder spier is net zo waardeloos als een hoog VP zonder spier vind ik. Ziet er niet uit. Hoop dat ik genoeg massa kan pakken nog de aankomende 2 maanden. Mocht ik nog niet tevreden zijn in januari ga ik nog ff door.

vind het toch nog vrij diplomatisch gezegd Nicky :D

Dat had jij anders gezegd he! :P

Terug
Naar boven