Cman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 128
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede instelling kerel! Gaat helemaal goed komen
Niet vergeten dat je verminderde weerstand kan hebben door het vele sporten natuurlijk. Dan zit een griepje er
al sneller in. Up the Animal Pak dose![]()
Persoonlijk vind ik die bumpers zijn meerwaarde in trainen de meerkost eigenlijk ook niet waard.
weet niet of ik 12,5 netjes kan is meteen +25%. Maar ga het proberen volgende train.

Yeaah, lekkere comeback! Ga zo door en de progressie komt vanzelf!![]()
Idd, weet niet wat je doel is maar valt toch hartstikke mee? Denk dat ik een stuk langer bezig ben
uit logje van Kaluro:
ook dat valt reuze mee, je bent al een heel eind op weg als ik de vorige foto's zo zie.
Thanks. Maar voor ik echt een keer de 12% ga aantikken volgende cut. Moet er toch zeker een % of 4-5 af voor mijn gevoel. Denk dat ik nu wel op 16-17% sta misschien wel meer.
Kilo of 5 tot nu toe moet er wel af. Geen ramp en te overzien natuurlijk maar toch.
klinkt meer cru dan ik bedoel wat ik nu neer ga zetten, maar ben niet zo goed in zaken subtiel brengen: Ik denk dat 12 % op dit moment ook iets te iel voor je zou zijn.

klinkt meer cru dan ik bedoel wat ik nu neer ga zetten, maar ben niet zo goed in zaken subtiel brengen: Ik denk dat 12 % op dit moment ook iets te iel voor je zou zijn.
Exact de reden waarom ik ook gestopt ben met cutten en over ben gegaan op bulken in juli dit jaar. Laag VP zonder spier is net zo waardeloos als een hoog VP zonder spier vind ik. Ziet er niet uit. Hoop dat ik genoeg massa kan pakken nog de aankomende 2 maanden. Mocht ik nog niet tevreden zijn in januari ga ik nog ff door. 

"Als je niets goed kan zeggen, moet je je bek houden" zei mijn moeder altijd![]()