- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Are you my brother?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Armen na deze train 40cm
Onderamen helemaal vol.

Toch maar aan de pre workouts ja?
Ik meen gelezen te hebben dat dat niks voor jou is.
Ik ben een beetje out the running geweest in je logje, is je 1x100kg bench al behaald?Zo nee, gogo! vooral met preworkout in je systeem ;-)
klinkt meer cru dan ik bedoel wat ik nu neer ga zetten, maar ben niet zo goed in zaken subtiel brengen: Ik denk dat 12 % op dit moment ook iets te iel voor je zou zijn.
. Je armen, benen, buik en gehele rechterkant hebben nu geen schaduwen/belichting, vandaar. (Ik doel op je meest recente foto)uit logje van Kaluro: ook dat valt reuze mee, je bent al een heel eind op weg als ik de vorige foto's zo zie.

He man. Toch eens proberen voorzichtig ja.
Nee 100 bench niet gedaan nog maar tot eind december zowiezo ook niet meer maxen zit op 85% 3rm te trainen atm, volgende mincycle 89% etc. Pak ergens januari weer een 1rm moment. Of bou de cycles door zodat ik in januari ergens met mijn 3rm op mijn huidige 100% zit.
. 
Je moet het anders zien, hoe lager hij uit komt na zijn cut (10% als min. daaronder zou echt nog te laag zijn, inderdaad), hoe langer hij erna kan doorbulken zonder dat hij weer te vettig wordt.
En zijn foto's zijn met slechte belichting genomen, waardoor het er al snel minder indrukwekkend uit ziet.
@ Cman, probeer eens om het licht schuin voor je te hebben tijdens het maken van een foto, dat geeft een veel beter beeld dan wanneer het licht vanaf boven komt. Dan krijgen we een veel beter idee van hoe je er voor staat. Je armen, benen, buik en gehele rechterkant hebben nu geen schaduwen/belichting, vandaar. (Ik doel op je meest recente foto)
Interessante dingen die ik vind als ik mijn eigen nickname als keyword invoer bij een zoekopdracht![]()
Vind mijzelf er op de foto's ook altijd klein uitzien. Terwijl ik toch 1,88 ben met 94 kilo. Zal nog eens een keer een poging doen binnenkort.
) 
Nee precies, een kleine 5kg meer dan ik zelfs, aannemend dat je 's ochtends in ondergoed weegt.
Dus klein kan het sowieso niet zijn, slechte foto's wel.
Maar we kennen NickyCF door en door toch? Ze is een echte drillsergeante die pas tevreden is als je 300kg deadlift, 200+kg squat en 150+kg bencht met een BW van lengte +20 (![]()
![]()
)
![]()
Kaluro heeft wel gelijk hoor![]()
Al lijk je het nu slechter uit te leggen dan ik bedoel:
al zijn de lichtomstandigheden slecht; je ziet wel enorme progressie terwijl het VP zelfs lager ligt.
Ik weet eigenlijk niet wat dan handiger is...doorcutten tot een miniem VP en dan een flinke bulk, of eerder stoppen met de cut en weer de bulk ingaan.
lekkere training trouwens: love the highpulls!
vind ze echt heerlijk.Lekkere chins bro
Hoe bevalt het schema je?
Heb nu zelf wel redelijk dezelfde opzet, al neig ik toch naar low reps constant![]()

good show bro... ook lekker door getraind als je dat op 82min erdoor duwt
je kunt overwegen elke dag te wegen en elke dag gemiddelde over de afgelopen 7 dagen te berekenen, haalt variatie er voor een deel uit
al snap k de laatste twee weken ook niets meer van m'n gewicht, binnen 1 week van 86 naar kleine 84 naar weer 86

120kg volgende keer. Zit nog iets ruimte in.