- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Inb4 vet op belly comments en nul arm definitie door vet laagje![]()
jij vrouw!
Meet met "slappe buik" net onder de navel langsPff, dat soort quadgains daar droom ik snachts weleens van..
Echter heb ik ook weleens nachtmerries over waist gains..
Bodybuilder problems..![]()
Maar goed genoeg om progressie bij te kunnen houden denk ik.
Ik zou persoonlijk zo plannen dat je een week of 10 cut in de winter en de lente weer een cut van een week of 10. Is namelijk echt kut om te lang achter elkaar te moeten cutten imo. Zowel lichamelijk als mentaal. Goed te zien man, oogt veel voller/groter
Denk dat je de cut wel kunt uitstellen tot december toch, wat schat je je VP nu?
Lange cut rit is namelijk wel klote, maar 12 procent is niet erg laag tho.

mooi resultaat hoor...enne 56 cm quads....op jouw lengte, dat zijn inderdaad spillebeentjes
jaja of de mijne zijn dik
schouders en armen zijn mooi vooruitgegaan!

Zeker zin in de feestdagen dat je tot eind december blijft bulken?Ik zou persoonlijk zo plannen dat je een week of 10 cut in de winter en de lente weer een cut van een week of 10. Is namelijk echt kut om te lang achter elkaar te moeten cutten imo. Zowel lichamelijk als mentaal.
Maar ben zelf ook geen held met cutten dus not sure.
Herkenbaar dit..is een beetje alles of niets instelling..Niet per se, meer dat ik best goed ben in cutten eigenlijk. Klinkt raar maar als ik eenmaal begin ben ik erg strict (bezeten noemt mijn vriendin het) In ieder geval stukken beter dan in bulken waar ik makkelijker cheat.
Enige waar ik moeite mee heb is krachtverlies, en dan vooral mentaal ja. Als ik niet te gek doe denk ik dat ik in de aankomende weken ook niet kilos vet bij ga pakken.

Herkenbaar dit..is een beetje alles of niets instelling..![]()
Ach als je voorzichtig genoeg cut (500-700g vet per week) met een adequaat trainings en eetschema, zie ik niet in waarom je kracht zou moeten verliezen, tenzij je <10% gaat. Je kan als je low rep gaat zelfs kracht winnen..CNS stimulatie and all.
Dat is het plan ook idd. Daarom wil ik zo vroeg beginnen. Slow gaan en proberen toch wat kracht te winnen, al is behoud genoeg.
Vorige cut ben ik een tijd met IF low carb gegaan, dat ging wel ten koste van wat kracht merkte ik. Maar dan praat ik echt over dagen <70g carbs.
Zelfs NickyCF zou trots op je zijn nu
haha.Low carb kan op zich wel, vooral in de vorm van carb cycling.
Nette foto's trouwens man, echt duidelijke progressie.![]()

Haha
Toch een repje meer dan vorige week.
yes yes, proud momma
Pull-up PR: nice
100 bench: supahnice