XXL Nutrition

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Lekkere (v)prs, begint goed te lopen :thumbs:

• Like
Waarderingen: Cman
die deads zonder straps doe ik je niet na ;)

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

Thanks D!

Lekkere (v)prs, begint goed te lopen :thumbs:

Thanks. Begin in een goede flow te komen nu. Nu dit zo lang mogelijk uitbuiten.

die deads zonder straps doe ik je niet na ;)

Grip is sterk omhoog gegaan de laatste maanden. Onderarmen dan ook een stuk meegegroeid. Ik heb relatief veel oefeningen in mijn schema waar grip een aandeel heeft dus pak stiekem veel grip mee.

Die training ging als een idioot of niet! Allemaal mooie getallen zie ik staan!

104kg pullups..moet er niet aan denken:eek:

• Like
Die training ging als een idioot of niet! Allemaal mooie getallen zie ik staan!

104kg pullups..moet er niet aan denken:eek:

Ja man gaat echt lekker. Gewoon veel doen dan gaat het best snel omhoog vind ik. Eerder dit jaar kon ik net 3 bw pullups op 84 kilo :P

Vandaag een VPR op het programma op squats. Nooit eerder met deze diepte 3x107,5 gesquat. Moet vandaag dus gebeuren.

Wat schatten jullie mijn VP op basis van de laatste foto's? Begin mijn buikje wat zat te worden maar zie nog bijna wekelijks progressie in de spiegel. Ga als een trein de laatste weken qua kracht maar ook vorm. En wil dat niet onderbreken omdat mijn ego last heeft van een buikje. Wil nog ff volhouden tot begin januari.
Ik gok zelf zo'n 16-17%

Laat het 17% zijn dan zijn de verhouding ongeveer 80kg vv massa, 16kg vet. Om op 12% te komen zal ik als ik mijn VVM behoud ongeveer op net iets onder de 90 moeten eindigen na een cut. Dus een kilo of 6 cutten (tot nu toe). Op een halve kilo per week is dat 12 weken.
Of zeg ik nu iets geks?

Die 12 is mijn eerste station, misschien dat ik daarna nog iets verder wil (afhankelijk van wat er over blijft) naar bijv 10% of nog een korte bulk doe of een recomp door de zomer.

Is die 17% een beetje terecht denken jullie of (over)onderschat ik het een beetje?

Begin mijn buikje wat zat te worden maar zie nog bijna wekelijks progressie in de spiegel. Ga als een trein de laatste weken qua kracht maar ook vorm. En wil dat niet onderbreken omdat mijn ego last heeft van een buikje.

Ik heb ook een buikje en dat zegt al genoeg. :)
Verstoor je momentum vooral niet, discussie gesloten! ;)

Mocht je hier toch erg emotioneel onder zijn en het nodig hebben: "Gedeelde smart is halve smart".

Same here bro, ook een buikje, maar ik ga nog niet cutten. Heb persoonlijk juni als deadline gesteld om droog te zijn (week 24). Ik ga pas in week 11 cutten, dat geeft me ruim de tijd om richting ~10% te gaan (incl de nodige diet breaks). Voor die tijd wil ik zoveel mogelijk (kracht)gains pakken met minimale vetgains. Cutten in de winter is cut ( :roflol: ), vooral vanwege de feestdagen en de kou (het is fijn om meer voeding binnen te krijgen om weerstand sterk te houden).

Zoals hierboven aangegeven door harpep, zou ik gewoon het momentum vasthouden. Je bent heel goed bezig de laatste tijd en je kunt in de winterperiode nog flink wat kracht winnen. Dat buikje verdwijnt wel in het voorjaar, je hoeft niet heel veel te verliezen.

• Like
Same here bro, ook een buikje, maar ik ga nog niet cutten. Heb persoonlijk juni als deadline gesteld om droog te zijn (week 24). Ik ga pas in week 11 cutten, dat geeft me ruim de tijd om richting ~10% te gaan (incl de nodige diet breaks). Voor die tijd wil ik zoveel mogelijk (kracht)gains pakken met minimale vetgains. Cutten in de winter is cut ( :roflol: ), vooral vanwege de feestdagen en de kou (het is fijn om meer voeding binnen te krijgen om weerstand sterk te houden).

Zoals hierboven aangegeven door harpep, zou ik gewoon het momentum vasthouden. Je bent heel goed bezig de laatste tijd en je kunt in de winterperiode nog flink wat kracht winnen. Dat buikje verdwijnt wel in het voorjaar, je hoeft niet heel veel te verliezen.

Ja ik wil ook zeker nu niet cutten. Ik heb alleen het idee dat ik mijn VP onderschat. Kijk 17% vind ik prima als dat zo is. Dat geeft me meer dan genoeg tijd om te cutten voor de zomer. Ikzelf wil eind mei op iig 12% staan. Dat is bij ons standaard het eerste buiten festival van het jaar (Emporium)
Start week 3, en dan heb ik 19 weken tot eind mei (week 22). Theoretisch dus een kilo of 9,5 mogelijk op .5 per week.
ALS mijn VP nu 17% is op 96 kilo betekent dat dat ik om op 10% te komen 7.4kg vet moet verliezen. Past dus prima in de tijd.
Hoop eind december naar de 100 gekropen te zijn. Laten we zeggen 100 op 18%, dan moet ik 8,9 kg vet verliezen in 19 weken dus kan ook nog prima.
ALS mijn vp schattingen kloppen (althans iig niet lager zijn dan de werkelijkheid). Met metingen (7 punts) kom ik altijd veel lager uit dan realistisch is.

waarom zo op de cijfers...zolang het in de spiegel toch redelijk ok is, hoeft er niet te veel vanaf toch?

waarom zo op de cijfers...zolang het in de spiegel toch redelijk ok is, hoeft er niet te veel vanaf toch?

Uiteraard maar om een beetje vooruit te kunnen plannen en long term goals in kortere haalbare brokken te hakken is het wel handig vind ik.

heel verstandig +1

doelgericht werken is imo effectiever :thumbs:

ik ben het met jullie eens qua hapklare brokken hoor...alleen ik zou metingen gebruiken als richtlijn. Ook al zijn die metingen lager dan realistisch zoals die beschreven calipermeting, je uiteindelijke doel is natuurlijk niet dat cijfer maar dat spiegelbeeld.

LB2

Squat
3x65
3x70
3x77.5
3x82.5
3x90
3x95
3x100
3x107.5 (belt) BAM VPR en easy nog ook! U what? squat progress? Eindelijk vooruit op de squat weer!

Hierbij een filmpje. Is gemaakt om de diepte op zware sets zoals deze PR poging in de gaten te houden. Dat ik iig onder par squat op mijn top setjes.
Ben me bewust van dat kleine "hikje" voor en rep. Op de een of andere manier zit dat erin in mij hoofd als queue om bij mij heupen te breken ipv knie als eerste. Kan geen kwaad lijkt mij? Vorm zit volgens mij wel goed?
Eindelijk ook het gewicht om mijn hiel kunnen houden ipv dat hij naar voren verschuift.

http://www.youtube.com/watch?v=3eMaFasJ7lc

FSQ
12x60
12x60
7x12
Belt. Onderrug vol, core in zijn geheel. Kon mijn positie en dus de bar niet meer goed houden. Ach ja.

Calf raises
12x120
12x120
12x120
Damn epic pump. 125 next week.

Niet helemaal scherp dus komt er niet erg goed uit maar foto kuit:
Waardeloze camera op mijn iphone 6 t.o.v. HTC one:
2wrj038.jpg

Ab wheel rollout
Overgeslagen. Morgen tussendoor. Tijdgebrek.

Leg extension pompset
25x26+6+4+4+3+3+2+2+2+2+1 = 55 reps

Leg Curl pompset
25x17+4+3+3+2+2+1 = 32 reps
Hams zitten altijd snel vol bij mij met curls.

Duur: 65 min

Feedback: Lekker de VPR op de squat. Eindelijk weer progressie! Op naar meer. Jammer van die FSQ, maar was dus core/back die het begaf en niet mijn legs. So be it, voor een keer.

jeej mooie vpr

(hehe dameskuitje :P hoe koddig)

Terug
Naar boven