ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die training ging als een idioot of niet! Allemaal mooie getallen zie ik staan!
104kg pullups..moet er niet aan denken![]()

Thanks. Begin in een goede flow te komen nu. Nu dit zo lang mogelijk uitbuiten.

Begin mijn buikje wat zat te worden maar zie nog bijna wekelijks progressie in de spiegel. Ga als een trein de laatste weken qua kracht maar ook vorm. En wil dat niet onderbreken omdat mijn ego last heeft van een buikje.

Ik heb ook een buikje en dat zegt al genoeg.
Verstoor je momentum vooral niet, discussie gesloten!
Mocht je hier toch erg emotioneel onder zijn en het nodig hebben: "Gedeelde smart is halve smart".
), vooral vanwege de feestdagen en de kou (het is fijn om meer voeding binnen te krijgen om weerstand sterk te houden). Same here bro, ook een buikje, maar ik ga nog niet cutten. Heb persoonlijk juni als deadline gesteld om droog te zijn (week 24). Ik ga pas in week 11 cutten, dat geeft me ruim de tijd om richting ~10% te gaan (incl de nodige diet breaks). Voor die tijd wil ik zoveel mogelijk (kracht)gains pakken met minimale vetgains. Cutten in de winter is cut (), vooral vanwege de feestdagen en de kou (het is fijn om meer voeding binnen te krijgen om weerstand sterk te houden).
Zoals hierboven aangegeven door harpep, zou ik gewoon het momentum vasthouden. Je bent heel goed bezig de laatste tijd en je kunt in de winterperiode nog flink wat kracht winnen. Dat buikje verdwijnt wel in het voorjaar, je hoeft niet heel veel te verliezen.
waarom zo op de cijfers...zolang het in de spiegel toch redelijk ok is, hoeft er niet te veel vanaf toch?
Uiteraard maar om een beetje vooruit te kunnen plannen en long term goals in kortere haalbare brokken te hakken is het wel handig vind ik.
heel verstandig +1
doelgericht werken is imo effectiever![]()
grinnik....sorry kon 't niet laten