Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed zie kantel je je heupen als je helemaal onderaan bent (Buttwink), or am I wrong?
Nice work !
Met al dat B-ballen had ik toch wel verwacht dat je dikkere kuiten zou hebben![]()
Ja, maar dat zijn n*gers... die hebben nooit kuiten
Check Larry Bird bv

oeh die burgers....het water loopt me uit de mond en ik zat al even te kijken of het een idee was zelf hamburgerbroodjes te maken en de vleesmolen aan te slingeren...
met honger dit soort zaken lezen is niet goed
nice PR-evenaring en mooie pendlays.
Blauwe plekken? niet gewoon gestoten ofzo?
Blauwe plekken? Had je serieus wat pomp in je schouders gehad? Kan voorbode van striemen zijn![]()
Ja ik heb altijd een crazy shoulder pump op UB2 dagen. Vooral na de wide grip upright rows. Hmm striemen :<
En zeker niet op je schouders. Insmeren met zwangerschaps creme
Houdt je huid elastischStriemen wil je niet manEn zeker niet op je schouders. Insmeren met zwangerschaps creme
Houdt je huid elastisch
Ik was niet meer gefocussed op andere zaken na het lezen over die burgers!
Hebben die gesmaakt?

Gebeurt door het trainen. Kan dat kwaad weet iemand dat?
Harpep misschien?
Klinkt eigenlijk gewoon als een vasculaire ophoping van zuurstofarm bloed. Kan er verder ook niets van maken, te meer omdat je ook al aangeeft dat het weer weg is getrokken.
Iets gecompenseerd door lunges even niet te doen.

Gotta be honest; ik twijfelde flink over je techniek op de deadlift. Je hebt een beetje hetzelfde 'probleem' als ik, namelijk dat je onderrug een beetje bol gaat/lijkt te gaan bij de lift off. Ik heb daarentegen geen lange benen maar wel hetzelfde probleem; mijn heupen beginnen ook vrij hoog. Alleen heb ik dit op 140kg sumo / 120kg conventional alJe form op die vid lijkt precies hetzelfde als mijne op een 120kg conventional deadlift
Al met al blij met je bevestiging, weet ik gelijk dat ik het beter doe dan verwacht haha! Heb je toevallig een filmpje van de high pulls? Vind er op youtube namelijk vrij veel met telkens een andere techniek. Would appreciate it!