MuscleMeat

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Vergeet ook niet dat jij volgens mij een typische ecto bent en ik een echte endo/meso.

ja daar kan inderdaad veel verschil zitten ja. :) Genen spelen een fuarking grote rol, zowel bij bulken als cutten. Ik ben smal gebouwd, lange benen/armen, kort torso, >190cm. Mijn vet gains vallen heel veel mee, maar zo ook mijn VVM gains. Moet nu rond de 4k zitten om de weegschaal te zien bewegen.

• Topic Starter Topic Starter
ja daar kan inderdaad veel verschil zitten ja. :) Genen spelen een fuarking grote rol, zowel bij bulken als cutten. Ik ben smal gebouwd, lange benen/armen, kort torso, >190cm. Mijn vet gains vallen heel veel mee, maar zo ook mijn VVM gains. Moet nu rond de 4k zitten om de weegschaal te zien bewegen.

4k is not done voor mij. Ik zat op 3300 en kwam nog aan. Met 4 keer KT maar ook nog eens 2x2,5 uur basketball per week. Go figure :<

4k is not done voor mij. Ik zat op 3300 en kwam nog aan. Met 4 keer KT maar ook nog eens 2x2,5 uur basketball per week. Go figure :<

Ik 4x per week KT en elke werkdag ~30 minuten snelwandelen (hou niet van traag wandelen).
Ohja en op KT dagen ook nog 15 min fietsen erbij.

Toen ik lui thuis zat met dagen van 12-14 uur en geen reistijd enzo, was het 3500 zoiets.

Ik verhoog mijn kal toch iets. Dankzij kaluro nog ff over nagedacht.
Ik weet mijn TDEE niet goed genoeg niet, bleek ook uit de laatste weken bulk. Beter wat slower starten toch. Dan maar 2 weken kwijt zijn aan zoeken naar macro's, heb toch alle tijd.

Ipv week deficit van 2800 een deficit van 1800. 250cals per dag gemiddeld ipv 400.
Per week aankijken en aanpassen als het niet omlaag gaat of te snel omlaag gaat.

Ben benieuwd hoe je cut gaat verlopen Cman! Cutten blijft toch een beetje trial and error..

• Like
Waarderingen: Cman
Ben benieuwd hoe je cut gaat verlopen Cman! Cutten blijft toch een beetje trial and error..

Ja ik ook. In ieder geval ga ik het nu rustiger doen als toen ik hier voor het eerst mijn log opende. Totaal ander lichaam natuurlijk maar 1,5 jaar geleden was afvallen mijn enige doel. Gewoon veel te dik.

Nu is het ff anders en wil ik niet de gemaakte gains en het harde werk van de afgelopen 5 maanden wegsmijten. Hoop ook dat ik nu WEL tevreden ben als ik lager in VP kom. Dat was ik na mijn eerste cut namelijk totaal niet.

Het is inderdaad trial and error, zoals Marvin zegt. Misschien heb je hier iets aan, bro

http://rippedbody.jp/2012/06/25/diet-progress-tracking/

Thanks D. Ik zal er van leren.

Enige probleem met het meten van omtrekken (alsmede vp calipers) dat ik heb is hoe nauwkeurig ik daar zelf in ben. Vind zoeits altijd lastig omdat het soms maar om mm's gaat.
Ik vind de spiegel/scale combi fijner icm krachtstats maar lees in je linkje dat dat dus ook niet optimaal is.

Thanks D. Ik zal er van leren.

Enige probleem met het meten van omtrekken (alsmede vp calipers) dat ik heb is hoe nauwkeurig ik daar zelf in ben. Vind zoeits altijd lastig omdat het soms maar om mm's gaat.
Ik vind de spiegel/scale combi fijner icm krachtstats maar lees in je linkje dat dat dus ook niet optimaal is.

Ik ken het.
Ik heb een XXL nutrition caliper, waarbij je moet duwen tot het bolletje precies in de inkeping valt.
Maar dat laatste stukje vergt echt veel kracht, vergeleken met de eerste 95%, dat je het nooit 100% accuraat kan doen.

UB1

Bench Press (paused)
3x55
3x60
3x65
3x70
3x75
3x80
3x82,5
3x90 VPR Lekker

Pullups
3xbw+5,8 (totaal gewicht 104,2 kg)
3xbw+5,8
3xbw+5,8
3xbw+5,8
3xbw+5,8
3xbw+5,8
3xbw+5,8
3xbw+5,8
Hoppa!

Inc DB Press
12x30 VPR
11x30
Lekker

Rear DB Raise
12x12,5 VPR
10x12,5

BB Curls
12x30
12x30
Pff :burning: 32,5 volgende keer

DB Flyes pompset
12,5x14+6+4+3+2 = 29 reps

DB Concentration curls
l: 12,5x12+4+3+3+2+1 = 25 reps
r: 12,5x16+5+2+2+3+2+2+2+1 = 35 reps

Duur: 69 min

Feedback:Assistance teruggeschroefd naar 2x10-12 ivm cut. Pompsets op basis van mijn energie niveau. Lekker vpr op de paused bench. Op naar reppen met 100. Pullups ook lekker! Rug en lats goed vol. Sick bicep pump dit keer. 41,5 cm bicaps na deze train. Prima train.

wow dat ziet er uit als een heerlijke train!
flink wat VPR's lekkere pullups, goed werk!

• Like
Yeah Cman!:thumbs: Ziet eruit als een toptraining!!

41.5cm biceps, nais!:D:D

• Like
Gaat lekker hiero, gratz met je bench PR.. je bench gaat echt hard de laatste tijd eh :cool: gogo!
Ook lekker consistent met de pulups, hoe zwaar voelen ze aan? echt grindreps die 3e reps of?

En daymn 41.5cm armen, Ik zit hier rond de 39.5.
40+cm is mn korte termijn doelstelling.

• Like
Gaat lekker hiero, gratz met je bench PR.. je bench gaat echt hard de laatste tijd eh :cool: gogo!
Ook lekker consistent met de pulups, hoe zwaar voelen ze aan? echt grindreps die 3e reps of?

En daymn 41.5cm armen, Ik zit hier rond de 39.5.
40+cm is mn korte termijn doelstelling.

Ja bench gaat lekker. Sinds ik ze paused doe, en mijn vorm onder controle heb gaat het lekker. Hoop deze cut toch wat krachtwinst nog te pakken zou mooi zijn.

Nee pullups gaan zonder grinds, op misschien het 3e repje van set 7 en 8 na. Dus gaat prima. Ook netjes vanuit deadhang etc. Verbaasd mij zelf ook hoe snel ik daar sterker op geworden ben.

Ja arms groeien goed. hebben altijd goed gergoeid bij mij. Ik heb dan alleen wel vrij lage aanhechtingen dus een echte piek krijg ik er moeilijk in. Daarentegen zorgt dat er wel weer voor dat mijn hele arm meer gevuld is daardoor. Benieuwd of ik er wat meer lijn in krijg deze cut.

ach liever hele lange aanhechtingen dan hele korte. lang is esthetisch ;)

PR op overhead is nice man

En VPR op bench

En swole bicepsen :)

Goed bezig ;)

• Like
Thanks Rob :D

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Damn those feels om weer te moeten wachten tot mijn IF window opent om 14:00 uur..

Weer ff wennen hoor..

Zo anders verlies ik even 3 kilo vocht in 2 dagen :S

Blijf me verbazen hoeveel vocht ik soms vasthoud. Van 97,7 naar 94,7 in 2 dagen. Alleen maar door wat minder KH. Wel gewoon nog crea.

Vanavond een voor mij zware train. 3x112,5 squats. Maar ik moet en zal hem pakken!

Terug
Naar boven