DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als natty verlies je je progressie gelukkig niet zo snel tijdens een blessure. deze sport kan nu eenmaal een paranoide mindfuck zijn, been there. ben benieuwd naar wat de arts te zeggen heeft, succes!![]()

Voordat ik zo weken niks meer kan en helemaal alles van het afgelopen jaar kwijt ben..
Ik heb meteen het idee al het werk van een half jaar in 1 week te verliezen
Nu net midden in een goede periode zoiets hebben is zwaar klote.
Misschien maak je wel gains, door geforceerd te deloaden. Je zou niet de eerste zijn.
als natty verlies je je progressie gelukkig niet zo snel tijdens een blessure. deze sport kan nu eenmaal een paranoide mindfuck zijn, been there. ben benieuwd naar wat de arts te zeggen heeft, succes!![]()
inb4 Cman zit al in zijn tweede test/tren/deca kuur![]()
Dat is natuurlijk ook logisch...van iets waarvan er weinig is kun je ook weinig kwijtraken..als natty verlies je je progressie gelukkig niet zo snel tijdens een blessure

Dat is natuurlijk ook logisch...van iets waarvan er weinig is kun je ook weinig kwijtraken..
Ja, ik ben in een negatieve bui vandaag

Soms wat frustrerend..ik wil ook gains!Haha marvin..
Vind je het allemaal nog wel leuk dat bodybuilden![]()

Soms wat frustrerend..ik wil ook gains!
spiermassa wel te verstaan..
vet gainen kan ik heel goed..

Kijk aan! Alleen maar goed nieuws! Altijd fijn dergelijke complimenten te krijgen bij de dokter of fysioHaha tja 2 opties. Beiden wil je niet aan
Zojuist bij de huisarts geweest.
Trok mijn shirt uit toen was het eerste dat ze me te vertellen had "zo, ik zie dat je veel "fitnesst"". Compliment 1.
Na wat testjes e.d. is de conclusie dat ik geen volledige luxatie van de schouder heb gehad:
"Met schouders zo ontwikkeld als die van jou is het onmogelijk om je schouder zomaar uit de kom te krijgen, tenzij je met je volle gewicht er op valt met gestrekte arm" Compliment 2.
2 weken rust en ze verwacht dat het al over is misschien wat eerder gezien mijn fitheid.
Prima nieuws dus. Ik moest wel die rust echt in acht nemen anders kunnen er chronische problemen ontstaan dus iig deze week even totale rust nog.
Kijk aan! Alleen maar goed nieuws! Altijd fijn dergelijke complimenten te krijgen bij de dokter of fysio
Sterkte met herstellen! Ga je wel lowerbody trainen of pak je volledige rust?
kut van je blessure man, hoe pak je dat op met eten?
Ja ben ook blij dat ik niet iets slopend lang heb opgelopen. Ik wil eigenlijk wel iets van LB doen ja, probleem is alleen dat ik niet goed weet wat haha. Ik train thuis dus doe alles altijd met compounds. Squats, deads, lunges, hip trhusts, FSQ's, high pulls kunnen allemaal niet. Ik kan alleen wat leg extensions en leg curls doen ben ik bang. En bw squats -_- Any tips? Besloten binnenkort de high/low pulley attachement voor mijn cage te kopen. Vooral lekker om wat rows, pushdown en pulldowns etc te kunnen doen. Weer wat meer mogelijkheden thuis. ---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ---------- Eet de hele week op onderhoud gewoon. En dan een geschat onderhoud zonder sportbelasting (2500-2600 cals) Zou genoeg moeten zijn. Wat denk jij?[1/QUOTE]
Zou hetzelfde doen, onderhoud zonder sportbelasting is prima![]()

heb keto ook gedaan, werkt wel maar ik vind het een kut dieet. Training had ik niet aangepast, was niet nodig. Verder haal je genoeg energie uit je eten (vetten) alleen is de omschakeling van KH naar vet even moeilijk.
Ik heb het 1 keer gedaan, nooit weer. Gewoon lekker carbcyclen met IF, doe ik al jaren en behaal altijd goede resultaten. Marvin trouwens ook![]()