AndroidHealthClinic

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

als natty verlies je je progressie gelukkig niet zo snel tijdens een blessure. deze sport kan nu eenmaal een paranoide mindfuck zijn, been there. ben benieuwd naar wat de arts te zeggen heeft, succes! :thumbs:

als natty verlies je je progressie gelukkig niet zo snel tijdens een blessure. deze sport kan nu eenmaal een paranoide mindfuck zijn, been there. ben benieuwd naar wat de arts te zeggen heeft, succes! :thumbs:

inb4 Cman zit al in zijn tweede test/tren/deca kuur :P

Bewijs:

Voordat ik zo weken niks meer kan en helemaal alles van het afgelopen jaar kwijt ben..

Ik heb meteen het idee al het werk van een half jaar in 1 week te verliezen

Nu net midden in een goede periode zoiets hebben is zwaar klote.

Nee grapje Cman, hopelijk is het niet too soon voor wat flauwe humor.

Laatst bewerkt:
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Misschien maak je wel gains, door geforceerd te deloaden. Je zou niet de eerste zijn ;).

Haha zou wat zijn ja. Maarja ik kan echt helemaal niks nu. Dus niet eens low weight deloaden. Zit gewoon op mn reet. Miss wat legwerk doen.
Bizar bij hoeveel oefeningen je eigenlijk je schouders nodig hebt.

Thans voor de support D! Je hebt gelijk, moet ik me ff overheen zetten.

inb4 Cman zit al in zijn tweede test/tren/deca kuur :P

Haha not gonna happen. Niks voor mij.

Soms wat frustrerend..ik wil ook gains!:sad:

spiermassa wel te verstaan..:o
vet gainen kan ik heel goed..

Haha tja 2 opties. Beiden wil je niet aan ;)

Zojuist bij de huisarts geweest.

Trok mijn shirt uit toen was het eerste dat ze me te vertellen had "zo, ik zie dat je veel "fitnesst"". Compliment 1.
Na wat testjes e.d. is de conclusie dat ik geen volledige luxatie van de schouder heb gehad:
"Met schouders zo ontwikkeld als die van jou is het onmogelijk om je schouder zomaar uit de kom te krijgen, tenzij je met je volle gewicht er op valt met gestrekte arm" Compliment 2.

2 weken rust en ze verwacht dat het al over is misschien wat eerder gezien mijn fitheid.

Prima nieuws dus. Ik moest wel die rust echt in acht nemen anders kunnen er chronische problemen ontstaan dus iig deze week even totale rust nog.

Haha tja 2 opties. Beiden wil je niet aan ;)

Zojuist bij de huisarts geweest.

Trok mijn shirt uit toen was het eerste dat ze me te vertellen had "zo, ik zie dat je veel "fitnesst"". Compliment 1.
Na wat testjes e.d. is de conclusie dat ik geen volledige luxatie van de schouder heb gehad:
"Met schouders zo ontwikkeld als die van jou is het onmogelijk om je schouder zomaar uit de kom te krijgen, tenzij je met je volle gewicht er op valt met gestrekte arm" Compliment 2.

2 weken rust en ze verwacht dat het al over is misschien wat eerder gezien mijn fitheid.

Prima nieuws dus. Ik moest wel die rust echt in acht nemen anders kunnen er chronische problemen ontstaan dus iig deze week even totale rust nog.
Kijk aan! Alleen maar goed nieuws! Altijd fijn dergelijke complimenten te krijgen bij de dokter of fysio:thumbs:

Sterkte met herstellen! Ga je wel lowerbody trainen of pak je volledige rust?

kut van je blessure man, hoe pak je dat op met eten?

Kijk aan! Alleen maar goed nieuws! Altijd fijn dergelijke complimenten te krijgen bij de dokter of fysio:thumbs:

Sterkte met herstellen! Ga je wel lowerbody trainen of pak je volledige rust?

Ja ben ook blij dat ik niet iets slopend lang heb opgelopen.

Ik wil eigenlijk wel iets van LB doen ja, probleem is alleen dat ik niet goed weet wat haha. Ik train thuis dus doe alles altijd met compounds. Squats, deads, lunges, hip trhusts, FSQ's, high pulls kunnen allemaal niet.
Ik kan alleen wat leg extensions en leg curls doen ben ik bang. En bw squats -_-
Any tips?

Besloten binnenkort de high/low pulley attachement voor mijn cage te kopen. Vooral lekker om wat rows, pushdown en pulldowns etc te kunnen doen. Weer wat meer mogelijkheden thuis.

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

kut van je blessure man, hoe pak je dat op met eten?

Eet de hele week op onderhoud gewoon. En dan een geschat onderhoud zonder sportbelasting (2500-2600 cals)
Zou genoeg moeten zijn. Wat denk jij?

die complimenten kun je in je zak steken.

En ik zou inderdaad rond onderhoud zonder sporttoeslag zitten. Een miniem overschot i.v.m herstel is misschien het overwegen waard.

vrouwelijke huisartsen :eyebrow:

I've been ruined by pr0n

Ja ben ook blij dat ik niet iets slopend lang heb opgelopen. Ik wil eigenlijk wel iets van LB doen ja, probleem is alleen dat ik niet goed weet wat haha. Ik train thuis dus doe alles altijd met compounds. Squats, deads, lunges, hip trhusts, FSQ's, high pulls kunnen allemaal niet. Ik kan alleen wat leg extensions en leg curls doen ben ik bang. En bw squats -_- Any tips? Besloten binnenkort de high/low pulley attachement voor mijn cage te kopen. Vooral lekker om wat rows, pushdown en pulldowns etc te kunnen doen. Weer wat meer mogelijkheden thuis. ---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ---------- Eet de hele week op onderhoud gewoon. En dan een geschat onderhoud zonder sportbelasting (2500-2600 cals) Zou genoeg moeten zijn. Wat denk jij?[1/QUOTE]

Zou hetzelfde doen, onderhoud zonder sportbelasting is prima :)

Ok thanks Mathijssimo.

On another note. Iemand hier ervaring met KETO (CKD)

Zit er over te denken om dit eens te gaan proberen. Qua cycle snap ik het principe wel en weet ik mijn macro's. Handig calculator voor te vinden ook.

Ik vraag mij alleen af hoe het zit met trainen. Ik train dus 4 keer per week (ma-wo-vrij-zo) en basketball (di-za) En in hoeverre dit past in een keto week.
In de theorie zie ik dat vele die keto doen ma-vrij trainen (met een rustdag tussendoor op woensdag) En dan carb laden door het weekend. Ik basketball dus ook nog zaterdag en kan niet 4 dagen door de week trainen gezien ik die dagen gewoon niet heb.
Ik heb geen idee wat het (negatieve) effect is van gewoon doortrainen door de carb load fase. Is er iemand hier die wat ervaring heeft met KETO?

EDIT: Misschien dat ik keto helemaal niet ga doen hoor is nog maar een idee. Misschien te veel moeite vooral voor mijn vriendin.

heb keto ook gedaan, werkt wel maar ik vind het een kut dieet. Training had ik niet aangepast, was niet nodig. Verder haal je genoeg energie uit je eten (vetten) alleen is de omschakeling van KH naar vet even moeilijk.

Ik heb het 1 keer gedaan, nooit weer. Gewoon lekker carbcyclen met IF, doe ik al jaren en behaal altijd goede resultaten. Marvin trouwens ook :P

heb keto ook gedaan, werkt wel maar ik vind het een kut dieet. Training had ik niet aangepast, was niet nodig. Verder haal je genoeg energie uit je eten (vetten) alleen is de omschakeling van KH naar vet even moeilijk.

Ik heb het 1 keer gedaan, nooit weer. Gewoon lekker carbcyclen met IF, doe ik al jaren en behaal altijd goede resultaten. Marvin trouwens ook :P

Ik ook hoor wat dat betreft. IF carbcylcen ging prima vorige cut

Vanmorgen 95,1kg. Gewicht drop toch aardig snel nog. Gemiddeld 95,5 nu.
Kan deze week mooi gebruiken om te kijken of mijn onderhoud klopt. Ik houd nu 2500 aan zonder sportbelasting. Maar zou kunnen dat het toch meer is.

Ach als jij niet veel spier verliest door je onderhoud te onderschatten, is het niet heel erg ;).
Merk je al dat je veel minder vocht vast houdt nu of?
Dat heb ik wel vaak aan het begin van een cut, 2-3kg vocht eraf en opeens heb ik zoiets van "Hmm, zo dik was ik helemaal niet! :cool:"

Terug
Naar boven