XXL Nutrition

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Haha, heel herkenbaar.
Ik ben in de bulk ook een zeer respectabele vochtballon.
Dan zit ik een week in de cut en denk ik van "Oh ik ben toch best wel lean", vergeleken met een bulkdag.

Jij perst er wel even 5x112,5kg uit. Pak anders een triple espresso en maak jezelf helemaal pissig, nog ergeer dan bij je bankdruk PR. Zo erg dat je buren denken dat je een dikke relatieruzie hebt :D

• Like
Waarderingen: Cman
  • Topic Starter Topic Starter
Inbe4 halve scoop assault extra :D
Hoef maar 3x maar toch. Thanks!

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

LB1

Stretching & foam rolling

Squat
10xbw (paused & band)
3x70 (paused & band)
3x75 (paused & band)
3x82,5 (paused & band)
3x87,5
3x92,5
3x100
3x105 Belt vanaf hier (ai al erg zwaar..)
1x112,5 +1 fail.. (moest 3x gaan worden)
Bands en paused om te proberen mijn heupen meer open te krijgen in the hole tegen de buttwink. Band bedoel ik mee om mijn knieen heen als extra weerstand op je knieen naar buiten te drukken. Gewicht verschuift onder par nog steeds iets naar voren.. Op die 112,5 idem. f**k it..
Echt niet mij oefening wat ik ook probeer.

FSQ
12x60
12x60
Damn m'n core verzuurde zeg.. Snatch grip en beltless. Quads kapot. Helemaal vol en knikkende kniieen. Zwaar na zon fail op de BSQ. Maart toch 2x12 nog gepakt.

BB Calf Raises
12x130
12x130
Pff hierop houden anders gaat het ten koste van ROM op een gegeven moment.

Ab wheel rollout
9xbw
7xbw

Leg extension pompset
25x23+8+5+4+3+2+2+1 = 48 reps

Leg Curl pompset
25x14+5+4+3+2+1 = 29 reps

Comments: Squat.. Ik word er helemaal gek van. Mijn quads groeien als kool maar mijn squat voor geen meter. Ik ga me er zon beetje bij neerleggen en accepteren dat ik niet snel dikke gewichten zal gaan squatten. Ik probeer te bodybuilden tenslotte dus tja het is niet zoon ramp. Al haat ik opgeven. Squat reset ik volgende cycle. Met 1rm van 120 wederom. Rest ging wel erg lekker. Wel voldaan na deze train dat dan weer wel..

Laatst bewerkt:
Squat.. Ik word er helemaal gek van. Mijn quads groeien als kool maar mijn squat voor geen meter. Ik ga me er zon beetje bij neerleggen en accepteren dat ik niet snel dikke gewichten zal gaan squatten. Ik probeer te bodybuilden tenslotte dus tja het is niet zoon ramp. Al haat ik opgeven. Squat reset ik volgende cycle. Met 1rm van 120 wederom. Rest ging wel erg lekker. Wel voldaan na deze train dat dan weer wel..
Ik hoor hier luxe problemen! Zolang je geen PL ambities hebt zou ik me 0.0 zorgen maken en anders mag je wel met mij ruilen..dan kun je een hoop gewicht squatten met p*ssy quads..:o

Ik hoor hier luxe problemen! Zolang je geen PL ambities hebt zou ik me 0.0 zorgen maken en anders mag je wel met mij ruilen..dan kun je een hoop gewicht squatten met p*ssy quads..:o

Haha tja. De vraag is alleen voor hoe lang ik blijf groeien met deze p*ssy weights en hoe lang ik blessure vrij blijf :<
Ik heb ook geen leg press thuis helaas :rolleyes:

Maargoed FSQ's en Lunges doen ook een hoop.

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

En toen kregen we een 250g grote speculaaspop op werk op mijn low cal low carb dag :(

Geef maar hier, ik stel me beschikbaar!

Zodirect een fasted train (wat ik haat)

Komen 2 maten bij mij trainen. Gewicht stabiliseert rond de 95,5 lijkt so begin cut. Wat vochtverlies dus maar niet te gek. Zit dan ook maar rond de 1800 deficit. Slow and controlled is het doel.
Train resultaten volgen.

Slow and steady is the way to go.
Succes met je fatsige tren!

:roflol:

Neem je helemaal niks voor een fatsige train? Ook geen PWO of BCAA's?

Jawel BCAA en l-Glutamine en een pwo. Dus helemaal fasted is het niet.

Mixed feels deze train:

UB2

OHP
3x40
3x45
3x47,5
3x50
3x55
3x57,5
3x62,5
3x65 VPR
Easy ook

PLR
3x42,5
3x47,5
3x52,5
3x57,5
3x62,5
3x65
3x70
3x75

Wide upright row (1-1-3)
12x37,5
11x37,5

Tricep dips
12xbw
10xbw

Ez bar pullover
12x33,5
4x33,5
Fucking hell. Ik ga zo ver naar beneden achter me dat de spanning te groot werd op mijn schouder en het wel leek alsof hij uit kom knalde. Hoorde ook echt banden geluid maken damn. Achteraf gevoelige schouder. Armen te recht en elleboog flarede iets naar buiten dat is denk ik het probleem. Wat een pijn zeg..

DB side raise pompset
Niet geteld

DB rear raise pompset
Niet geteld

Bench press
Wat setjes van 12 op 70 om een maat techniek te leren.

Feedback:Leuk trainen met maten en veel aan ze kunnen leren qua techniek etc. Lekker toch vasted die vpr pakken. Zaten er nog 2-3 in voor mn gevoel. Maar die schouder bij de pullover. Ben blij dat hij er nog op zit zon rare knikte maakte hij. Het punt tussen front en side delt waar hij je bicep raakt. Een pees daar wat verrekt dus.

Laatst bewerkt:
ow wat klinkt dat naar bij die pullover...
krijg er de kriebels van
sterkte

owja en feli met je vasted vpr natuurlijk

ow wat klinkt dat naar bij die pullover...
krijg er de kriebels van
sterkte

owja en feli met je vasted vpr natuurlijk

Thanks.

Ja was niet fijn. Nu is de boel wel gevoelig maar kan alle beweging omhoog, side, achter gewoon doen.
Denk dat ik een band verrekt heb. Gaan het morgen zien dan heb ik een basketball wedstrijd :S

Kon de side raises en rear raised alsmede het benchen wel gewoon nog dus hoop dat het meevalt.

die met die schouder.. bahbah.
Beterschap man, vaak merk je een blessure pas de dag erna als hij helemaal stijf en pijnlijk is, wanneer je afgekoeld bent.

Hopelijk is het niks. :(

beterschap bro! doe het sowieso rustig aan de komende tijd, laat het goed herstellen. dit lijkt me niet zomaar een blessure. sterkte!

beterschap bro! doe het sowieso rustig aan de komende tijd, laat het goed herstellen. dit lijkt me niet zomaar een blessure. sterkte!

Thanks bro.

Schouder is helemaal gaar nu. Voelt alsof hij er zo weer uit kan schieten. Maarja banden zullen goed opgerekt zijn. Hoop vocht ook in denk ik.
Ff een weekje totale rust.. Voordat ik zo weken niks meer kan en helemaal alles van het afgelopen jaar kwijt ben..

Update:

Schouder nog steeds dik. Mobiliteit is er wel, kan dus alle kanten op bewegen zij het met wat pijn.
Huisartsenpost vond het gisteren niet nodig naar het ziekenhuis te gaan.

Morgen ga ik wel even langs de huisarts voor de zekerheid.

Voor nu probeer ik iig de schouder te bewegen zodat hij niet helemaal vast loopt. Geen idee hoe lang dit gaat duren en wat het uiteindelijke effect is op et krachttrainen. Ik hoop dat het meevalt en ik na een weekje gewoon weer aan de bak kan.
Nu net midden in een goede periode zoiets hebben is zwaar klote. Maar zolang het maar goed en snel hersteld is het geen ramp. Als ik maar geen blijvende klachten houd of het nog een keer voor gaat komen.
Pullovers doe ik voorlopig niet meer. Denk dat ik maar de high/low pulley voor mijn cage ga aanschaffen zodat ik pulldown etc voor mijn lats kan doen in de plaats.

http://exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BBPullover.html
Dit deed ik dus maar verloor ff spanning waardoor ik met de bb bijna op de grond kwam met gestrekte arm waardoor mijn rechter schouder mechanisch gewoon niet verder kon en eruit knapte..

PS: Ik verlaag mijn voeding iets voor deze week. Ga de hele week zo rond de 2500 als zitten. Dat zal ongveer onderhoud zijn aangezien ik niet kan sporten. Eiwitten lekker hoog houden dan moet er er ook geen dramatisch spierverlies optreden. Nu blijven cutten zal alleen maar herstel van mijn schouder vertragen dus dat doe ik maar even niet.

Vanmiddag trip naar de huisarts om naar mijn schouder te laten kijken.

Zwelling is minder en pijn valt mee. Is wel een zeur pijn zeg maar, die je altijd voelt (alsof je perma kramp hebt) Dat gevoel van "los" zitten alsof hij elk moment weer raar kan schieten is wel weg gelukkig.

Eens kijken wat de huisarts er van zegt en wat ik aan mobility oefeningen kan doen. Voelt nu al klote niet te kunnen trainen en is pas 2 dagen :S

Altijd klote blessures, al helemaal in een top periode inderdaad.
ben benieuwd gast, jij ook beterschap ;).. hopelijk ben je in een weekje of 2 weer helemaal terug.

Thanks man.

Ik heb meteen het idee al het werk van een half jaar in 1 week te verliezen wat natuurlijk onzin is.
IIg goed blijven eten

Thanks man.

Ik heb meteen het idee al het werk van een half jaar in 1 week te verliezen wat natuurlijk onzin is.
IIg goed blijven eten

Misschien maak je wel gains, door geforceerd te deloaden. Je zou niet de eerste zijn ;).

Terug
Naar boven