XXL Nutrition

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

• Topic Starter Topic Starter
Ach als jij niet veel spier verliest door je onderhoud te onderschatten, is het niet heel erg ;).
Merk je al dat je veel minder vocht vast houdt nu of?
Dat heb ik wel vaak aan het begin van een cut, 2-3kg vocht eraf en opeens heb ik zoiets van "Hmm, zo dik was ik helemaal niet! :cool:"

In een weekje ga ik geen spier verliezen hoor ook al is mijn onderhoud iets hoger dan ik denk. Mijn onderhoud + sportbelasting heb ik normaal op 3000. Vergeet niet dat die 2500 zonder sportbelasting is omdat ik nu niks kan. Laat het misschien 2600 zijn.

Ja merk wel dat ik minder vocht vast hou. Voel me minder bloated. Dat voelt al heerlijk. Heb de 98 al wel eens aangetikt in de morgen tijdens de bulk nog geen 2 weken geleden. Dus is idd een hoop vocht als ik nu 95,1 weeg.
Zie nu al wat horziontale lijnen op mijn chest voorbij komen als ik mn pecs aanspan bijv. Kan alleen maar beter worden. Maar moet nog wel een hoop van mijn buik af.

Schouder gaat alweer stukken beter. Is nog wat gevoelig maar zwelling is helemaal weg en mobiliteit weer stukken beter.
Misschien dat ik vanavond een korte LB workout doe. Wat leg curls/extensions, situps, bw squats. Meer kan ik niet echt doen zonder mijn schouder erbij te betrekken. Maar word gek zo zonder trainen maar moet volhoduen zodat ik volgende week of die week daarna weer vol aan de bak kan zonder mijzelf weer te blesseren.

Gewicht vanmorgen 94,8. Denk doordat ik ff van de crea af ben omdat ik nu toch niet train.

Was je al naar de fysio geweest? Zo ja wat had die aanbevolen?
Wel voorzichtig zijn, voor je het /helemaal/ blesseert :).

Voordat ik altijd schouders ga trainen, pak ik eerst m'n rotatiecuff 2 setjes met dumbelltje van 6 of 8kg. sinds ik dat doe heb ik nooit meer last gekregen van mijn schouders. Had ik ooit in de schouder train video Blood&Guts gezien van Yates.. misschien werkt dat ook voor jou?

Voordat ik altijd schouders ga trainen, pak ik eerst m'n rotatiecuff 2 setjes met dumbelltje van 6 of 8kg. sinds ik dat doe heb ik nooit meer last gekregen van mijn schouders. Had ik ooit in de schouder train video Blood&Guts gezien van Yates.. misschien werkt dat ook voor jou?

Ik heb nooit schouderpijn gehad.

Dit is echt van het bijna uit de kom schieten op die pullover afgelopen vrijdag. Normaal eigenlijk geen blessures of pijntjes. Ik doe ze wel eens voor het benchen vooral.
But thanks for the tip!

Damn, hoe zwaar pak je die pullovers wel niet :P

Damn, hoe zwaar pak je die pullovers wel niet :P

Niet bijzonder zwaar eigenlijk. 33 kilo met een ez bar.

Probleem was niet het gewicht maar het feit dat ik met relatief te rechte armen de bar te ver naar beneden liet gaan. Bijna tot aan de grond zeg maar. En op dat laagste punt riep iemand mij waardoor ik ff spanning verloor en mijn schouder dus al tegen het limiet van zijn rotatie naar achter zat en toen maar besloot zijwaarts verder te gaan :S

Ik merk ook altijd dat als mijn concentratie vermogen wat minder is (vermoeidheid / afleiding) dat ik sneller fouten maak... soms niets aan te doen man maar wel zwaar kut natuurlijk.. vooral als je lekker in een "flow" zit.

Succes in ieder geval!

• Like
Waarderingen: Cman
Dacht laat ik eens een foto update van mijn legs doen.

Niet de beste foto maar ben toch totaal niet ontevreden. Je ziet meteen een beetje mijn "long femurs" waarom ik zo veel zit te kloten met mijn squat. Desondanks toch aarxdig wat massa op mijn legs weten te plakken afgelopen bulk. Hoop dat er meer lijnen zichtbaar worden door het cutten.
Op de foto zie je minder lijnen dan in het echt vind ik. Maar het is maar een foto.

33jqsr9.jpg

Je legs eindigen bij de bovenkant van je ondergoed toch? Als ik zo naar je hips kijk.
Je ziet er nog goed vol uit trouwens, goed bezig :D.

En als je echt lijnen wilt, moet je een foto nemen waar het ligt van schuin voor komt.

Je legs eindigen bij de bovenkant van je ondergoed toch? Als ik zo naar je hips kijk.
Je ziet er nog goed vol uit trouwens, goed bezig :D.

En als je echt lijnen wilt, moet je een foto nemen waar het ligt van schuin voor komt.

Ja klopt ja. Thanks :)

Ja weet ik maar heb geen spiegel in die positie dus kon ik nu niet doen. Maar zowiezo kunnen er nog wel meer lijnen bij als ik mijn vp wat omlaag krijg. Gaat me meer om in het echt dan een foto op dit moment :P

Goede wheels gozer! Lijken qua vorm eigenlijk wel een beetje op de mijne..maar dan met betere kuiten..:o

Weekje nu niet getraind.

Begin al goed gek te worden. Helaas toch nog wat last van de schouder.
Ga toch proberen deze week ook nog rust te houden. Voordat ik wat forceer.
Is het gewoon niet waard t.o.v. dan maar nog een weekje rust.
Gewicht op de 94,7 vanmorgen, gaat toch wat omlaag op 2500 cals zonder sport. Dus onderhoud ligt toch wat hoger.
Voelt wel als all gains lost deze afgelopen week terwijl dat natuurlijk onzin is... Maar dem feels :(

I feel you man, net 2 weken vakantie gehad, net thuis en een voedservergiftiging opgelopen :( trainen zit er dus ook niet in voor mij.

Succes!

ja dat wel man, USA is altijd nice :)

Voelt wel als all gains lost deze afgelopen week terwijl dat natuurlijk onzin is... Maar dem feels :(

Kan ik me wel iets bij indenken ja. Je wordt ook lekker 'plat/leeg' als je een weekje of 2 amper tot niet sport. Dat voegt ook wel toe aan de illusie.

Ach wanneer je weer genezen bent, lekker wat pompsetjes doen in de gym en helemaal opgepompt flexen in de spiegel. ;)!

Terug
Naar boven