Gaat nog steeds niet helemaal lekker helaas..
Denk zelf dat ik toch iets van acute bicep tendonitis of iets met de long head van mijn biceps > schouder heb opgelopen. De fysio zal uiteindelijk uitsluitsel moeten geven. Mara is een verrekt klote blessure waardoor ik nog steeds zeer beperkt ben in bewegingen.
Zaterdag een feestje gehad en zelfs mijn handen omhoog doen en vooruit bewegen werd pijnlijk op een gegeven moment.
Ga vandaag toch trainen maar wel aangepast. Ik maak er maar even een FB training van voor deze week met oefeningen waarbij ik iig geen last heb. Zelfs iets simpels als een squat gaat niet omdat ik last krijg bij die positie van mijn arm/schouder. Zal iets als volgt worden deze week:
Pullups (pijnloos mits niet helemaal tot dead hang)
OHP (gaat gek genoeg pijnloos omdat ik mijn biceps kan ontlasten)
Bench (weet ik niet zeker, voelt toch niet lekker maar miss na wat warm up wel, anders iig licht gewicht doen)
Deadlift (niet zwaar geprobeerd maar arm houding lijkt goed zolang ik niet mixed grip gebruik)
DB row (pijnloos)
Concentration curls (pijnloos, gewone curls gaan dan weer niet omdat mijn bovenarm dan iets beweegd.)
Skullcrushers (lichte pijn)
Leg extensions (pijnloos)
Leg curls (pijnloos)
Weighted leg raises (pijnloos, op dit pars zolang mijn armen gestrekt blijven is het pijnloos)
Weighted situps
Geen ideaal schema, scheelt iets dat ik toch niet midden in een bulk fase zit en behoud dus genoeg is. Maargoed zo pak ik alles iig een beetje aan. Weet niet wat ik na de compounds nog ga doen.
En twijfel een beetje wat betreft bench. Als dat ook niet gaat kan ik gewoon echt niks voor mijn chest atm..
Houd voeding op onderhoud, hoog het weer iets op naar 2700-2800.
Thoughts?
---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------
Train van net:
Fullbody 3x5
Bench Press (paused)
10xbar (voelde niet goed..)
5x40
5x50
5x60
5x75
5x75
5x75
Shit ik dacht dit word niks na het setje met alleen stang. Maar gedurende het tweede setje voelde mijn schouder opeens een heel stuk beter.

Toch gewicht laag gehouden voor de zekerheid
Pullups (pronated neutral grip)
5xbw
5xbw
5xbw
Prima alleen helemaal onderin op deadhang iets last
OHP
10xbar
5x30
5x40
5x50
5x50
5x50
Prima en ook hier gewicht laag gehouden. Alleen helemaal boven in de lockout voelde ik de pijn iets.
Deadlift (sumo)
5x70
5x110
5x130
5x140
Niet erg zwaar maar verbaasde me hoe goeg het ging, geen pijn gevoeld. Alleen mixed ging niet dus alles pronated gedaan en laatste met straps..
Concentration curls
12x15
10x15
Leg extensions
12x30
12x30
12x30
Leg curls
12x30
12x30
Feedback: Lichte training en lekker na 2 weken weer sporten. Feeeels good man

Ging zo fucking goed met mijn bicep/schouder. Voelt alsof ik een PR gezet heb op squats vandaag. Misshien is juist bewegen nog helemaal dus niet zo gek. Morgenochtend afwachten natuurlijk maar toch. I'm back atleast.
---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------
Woensdag een 5x3 fullbody, van het weekend nog een 8x2 ofzo. Afhankelijk van hoe het gaat.