Zo...hoe dan? 35kg erbij op je PR!
Dat dere X-mass food!
Thanks
Eind augustus een keer 170 conventional getrokken. Sindsdien over op sumo. Dus zal deel een betere techniek zijn en resultaat van 5 maanden bulken. +30 in 5 maanden dus. Gewoon nooit meer een max gedaan sindsdien.
---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------
Vandaag maar een rustdag na het geweld van gister. Was echt helemaal kapot de rest van de dag. Even opladen vandaag nog.
Doelen voor 2015
Als eerste mijn VP omlaag brengen met krachtbehoud. Wil deze zomer iig eens echt its van abs en vorm hebben. Schat mijn vp nu op zo'n 16-17% @95kg en wil naar die 12% toe in ieder geval. Dat zal betekenen richting de 88 kilo toe. 7 kilo is prima te doen. Hoop eind maart/begin april, daarop te zitten. Dan recompen op een heel licht overschot de zomer in. Misschien nog wat LBM pakken maar vooral mijn VP lager houden en dan na augustus weer een goede bulk in te zetten.
Stats nu:
1x105 Bench
1x120 Squat
1x75 Press
1x200 Deadlift
Aim voor volgend jaar op:
1x120 bench +15kg
1x1,5xbw squat (135-140kg) +20kg
1xbw press (rond de 90) +15kg
1x220 Deadlift +20kg
Misschien wat voorzichtig maar zal zowiezo lang cutten dit jaar en betere haalbare doelen stellen en ze moeten verhogen dan meteen te hoog inzetten. Trainingswijze laat ik zoals het is voorlopig, ga er erg goed op.
Dus UB-LB split. Main lifts verder weg van mijn max houden (80-90%) Houd mijn current schema aan, reset hem niet totdat ik vanzelf vast loop. Heb nog wel wat ruimte dus.
Voornaamste kracht doel, zoals het altijd al is geweest, is mijn weak lift omhoog krijgen. Squats.. Denk nog steeds dat het voor een groot deel techniek is. Kracht is het niet per se.
Main doel ovrall nog steeds massa over power. Daar is mijn hele schema op gebaseerd, maar heb toch goed power gepakt ook dit jaar. Zie geen reden om dingen aan te passen dus.