MuscleMeat

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

Toch een sterke en goede training Cman!

Geniet van de kerstdagen!:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Toch een sterke en goede training Cman!

Geniet van de kerstdagen!:D:D

Bedankt man!

Heb voor mijn gevoel gostere minstens een kilo aan vees en vlis op. Damn that was good. gelukkig geen bergen stokbrood e.d. Wel een ice bombe als dessert.
Vanavond aan het wild bij mijn schoonouders en morgen nog een winter BBQ :o

Eten genoeg dus.

Heb mijzelf voor kerst getrakteerd op de low/high pulley attachement voor mijn cage:

https://www.helisports.nl/product-o...ll-en-Low-Pulley-gedeelte-tbv-Power-Rack.html

Kan ik vooral wat extra dingen als face pulls, straight arm pulldown en rows doen. Waar ik voorheen maar weinig alternatieven voor had.
Op een leg press na kan ik eigenlijk niet meer bedenken wat ik nog in mijn home gym zou willen verder. Kan er nu echt alles doen.
Fijne 2e kerstdag nog allen!

Vandaag een kortere train. Heb al de hele week zin in zware deads dus dat ging ik vandaag dan ook maar doen. Werd een bizarre training!

Deadlift (sumo)
5x70
3x110
2x140
1x160 (straps)
1x170 PR Easy en beltless nog
1x180 (Belt om) BAM PR
1x185 PR
1x190 PR
1x200 PR Get some yeah!

Feedback: Damn de 1x160 voelde erg easy. 1x165 was mijn pr. 1x170 ging easy en vlot omhoog zonder belt zelfs. Voor de 180 attempt belt om gedaan. Was ff inspanning bij de liftoff maar daarna vlot omhoog (zoals vaak met sumo) Maar ging nog zo easy ik denk dan maar 185 proberen. En bam die ging misschien nog wel sneller omhoog dan de 180. Dan maar die 190 attempt doen, zat er best in nog. Ook als een trein omhoog The f**k? Fuckt it als dit mijn dag is dan is dit mijn dag en dan all in maar die magische 200 attempt doen!

Damn lekker zo net voor einde van het jaar gewoon 200kilo van de grond te trekken! Beentjes trillen, glutes alles. Doel van 2015 maar ophogen dus haha. Nu onder het mom van cardio met mijn meisje ff een uurtje wandelen.

BAM! De beste man gaat even van 160 naar 200 in 1 sessie, gefeliciteerd! :thumbs:

wtf. nice train

Vandaag een kortere train. Heb al de hele week zin in zware deads dus dat ging ik vandaag dan ook maar doen. Werd een bizarre training!

Deadlift (sumo)
5x70
3x110
2x140
1x160 (straps)
1x170 PR Easy en beltless nog
1x180 (Belt om) BAM PR
1x185 PR
1x190 PR
1x200 PR Get some yeah!

What.. da... fuq.. o_O.
PM me je dealer even, pls.!

J/k, zieke training man.. echt zieke progressie

Thanks mannen. Weet ook niet wat het is. Msschien door de verplichte 2 weken rust die ik moest nemen ivm mijn blessure? Of betere techniek sumo vs conv deadlift?
Weken geen pwo en nu weer wel wat goed aanslaat? Ik train natuurlijk ver weg van mijn max vaak in tegenstelling tot sommigen. Dus als ik dan een keer max ga wat ik miss maar 2x per jaar doe. Zijn de versxhillen groot.
Hoe dan ook feels good man. Hoop dat die squats ook eens omhoog gaan.

woaaaaaaaaaaaaa
gaaaaaaaaaaff
:cheer: :cheer: :cheer:

goed gedaan!

Zo...hoe dan? 35kg erbij op je PR!

Dat dere X-mass food!

Zo...hoe dan? 35kg erbij op je PR!

Dat dere X-mass food!

Eind augustus een keer 170 conventional getrokken. Sindsdien over op sumo. Dus zal deel een betere techniek zijn en resultaat van 5 maanden bulken. +30 in 5 maanden dus. Gewoon nooit meer een max gedaan sindsdien.

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

Vandaag maar een rustdag na het geweld van gister. Was echt helemaal kapot de rest van de dag. Even opladen vandaag nog.

Doelen voor 2015

Als eerste mijn VP omlaag brengen met krachtbehoud. Wil deze zomer iig eens echt its van abs en vorm hebben. Schat mijn vp nu op zo'n 16-17% @95kg en wil naar die 12% toe in ieder geval. Dat zal betekenen richting de 88 kilo toe. 7 kilo is prima te doen. Hoop eind maart/begin april, daarop te zitten. Dan recompen op een heel licht overschot de zomer in. Misschien nog wat LBM pakken maar vooral mijn VP lager houden en dan na augustus weer een goede bulk in te zetten.

Stats nu:

1x105 Bench
1x120 Squat
1x75 Press
1x200 Deadlift

Aim voor volgend jaar op:

1x120 bench +15kg
1x1,5xbw squat (135-140kg) +20kg
1xbw press (rond de 90) +15kg
1x220 Deadlift +20kg

Misschien wat voorzichtig maar zal zowiezo lang cutten dit jaar en betere haalbare doelen stellen en ze moeten verhogen dan meteen te hoog inzetten. Trainingswijze laat ik zoals het is voorlopig, ga er erg goed op.
Dus UB-LB split. Main lifts verder weg van mijn max houden (80-90%) Houd mijn current schema aan, reset hem niet totdat ik vanzelf vast loop. Heb nog wel wat ruimte dus.
Voornaamste kracht doel, zoals het altijd al is geweest, is mijn weak lift omhoog krijgen. Squats.. Denk nog steeds dat het voor een groot deel techniek is. Kracht is het niet per se.
Main doel ovrall nog steeds massa over power. Daar is mijn hele schema op gebaseerd, maar heb toch goed power gepakt ook dit jaar. Zie geen reden om dingen aan te passen dus.

Vandaag een "bro train". Vanaf volgende week maandag start ik met en nieuwe cycle. Vandaag nog even een UB train op gevoel, morgen of zondag een LB train.

Fasted train enkel pwo glutamine en BCAA

UB

Bench (paused)
10xbar
5x60
5x70
5x80
3x90

Inc DB press
12x30
9x30

Pullups
5xbw
4xbw
5xbw
4xbw
3xbw
Pff 0 kracht..

PLR
5x60
5x70
5x80

DB rear lat raise
10x10
10x10
Toch wat last van mijn blessure hierbij dus wat rustig aan gedaan in volume en gewicht

Side lat raises
12x10
10x10

BB curls
12x20
12x30
Prima. Ging totaal niet met mijn blessure tot op vandaag. Zit dus schot in de zaak!

Skullcrushers
12x21
12x21
Gewicht lager gehouden en slow negatives gedaan. Ook hierbij nog wat last onderin de beweging.

DB fly pompset
10x18+5 = 23 reps
Gestopt te veel last

DB Concentration curls pompset
l: 10x15+4+3+2+1= 25 reps
r: 10x18+6+3+2+3+2+1 = 35 reps

Feedback: Geen geweldig spannende train. Gewoon alles een beetje op zijn donder gegeven. Echt te merken dat ik een paar dagen niet getraind heb en lange nachten gehad hb. Alles moet weer ff los komen. :rolleyes: Blessure voelt aardig ok. Sommige bewegingen gaan niet helemaal lekker nog. En andere bicep voelt ook niet sterk aan, heb daar wss hetzelfde alleen dan een stuk minder erg.

Gvd Cman, waar zijn de tijden dat ik op je voorliep met benchen :o
En gruwelijke deadlift ook! :thumbs:

Geef volgende keer ff een waarschuwing als je gaat maxxen, dan blijf ik weg uit dit logje tot de volgende pagina bereikt is :roflol:

Gvd Cman, waar zijn de tijden dat ik op je voorliep met benchen :o En gruwelijke deadlift ook! :thumbs: Geef volgende keer ff een waarschuwing als je gaat maxxen, dan blijf ik weg uit dit logje tot de volgende pagina bereikt is :roflol:

Haha thanks bro!

Ben ook blij met de progressie. Sinds ik serieus begonnen ben zomer 2013 is dit pas mijn eerste bulk geweest. Eerste jaar was een lange cut.. Ben dan ook blij dat ik iig in kracht en massa gegroeid ben dat half jaar.
Nu ben ik er toch helaas weer van en mag ik zeker een kilo of 6 cutten denk ik. Dus genoeg tijd om weer op me uit te lopen :thumbs:

Nu eerst eens een wat betere shape krijgen.

Goede krachtstats, zeker als je het vergelijkt met een paar maanden geleden! Ik wens je veel succes met het behalen van je doelen in 2015!

Succes met je doelen bro. En goeie deadlift!

• Like
Waarderingen: Cman
Succes met het behalen van je doelen dit jaar! Ik blijf je volgen!:D

succes dit jaar weer man, ik blijf je volgen!

Terug
Naar boven