Rhodro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 10%
Logje van vanochtend:
Squat
Opwarmen 5*15kg 5*15kg 4*25kg 3*35kg
Working sets 3*5 45kg
Heb per ongeluk, met men domme kop, de eerste working set van 5 reps 55 kilo gedaan ipv 45
Ik vroeg me al af waarom het zoveel zwaarder was dan maandag 
Militairy Press
Opwarmen 5*10kg 5*10kg 4*12.5kg 3*15kg
Working sets 3*5 20kg
Pendlay Rows
Opwarmen 5*12.5kg 5*15kg 4*20kg
Working sets 3*5 25kg
Heb nog nooit pendlay rows gedaan, dus was eerst wel een beetje aankloten. Langzaam aan begon ik hem door te krijgen: naar voren blijven kijken, explosief omhoog, sloom omlaag, rechte rug houden. Rechte rug houden is wel onmogelijk met kleine schijven op de stang, dus hadden we een paar gewichten onder de stang gelegd.
Pullups
2*8
------
Alle oefeningen gingen goed, dus volgende training weer gewicht erbij
Denk dat ik wel 1 setje minder opwarming ga doen, 4 opwarmsetjes vind ik iets teveel en duurt te lang. Heb het idee dat ik met 3 opwarmsetjes ook wel goed vooruit kom.
Ben ook sinds dinsdag begonnen met de Result! creatine van body & fit, omdat die in de kerstaanbieding was. Is nog te vroeg om wat van het effect te zeggen.
------
Edit:
Moet binnenkort toch echt die barbell eens wegen, ik neem maar aan dat het 10 kilo is, maar ik weet het niet eens zeker.
Squat
Opwarmen 5*15kg 5*15kg 4*25kg 3*35kg
Working sets 3*5 45kg
Heb per ongeluk, met men domme kop, de eerste working set van 5 reps 55 kilo gedaan ipv 45
Ik vroeg me al af waarom het zoveel zwaarder was dan maandag 
Militairy Press
Opwarmen 5*10kg 5*10kg 4*12.5kg 3*15kg
Working sets 3*5 20kg
Pendlay Rows
Opwarmen 5*12.5kg 5*15kg 4*20kg
Working sets 3*5 25kg
Heb nog nooit pendlay rows gedaan, dus was eerst wel een beetje aankloten. Langzaam aan begon ik hem door te krijgen: naar voren blijven kijken, explosief omhoog, sloom omlaag, rechte rug houden. Rechte rug houden is wel onmogelijk met kleine schijven op de stang, dus hadden we een paar gewichten onder de stang gelegd.
Pullups
2*8
------
Alle oefeningen gingen goed, dus volgende training weer gewicht erbij
Denk dat ik wel 1 setje minder opwarming ga doen, 4 opwarmsetjes vind ik iets teveel en duurt te lang. Heb het idee dat ik met 3 opwarmsetjes ook wel goed vooruit kom.Ben ook sinds dinsdag begonnen met de Result! creatine van body & fit, omdat die in de kerstaanbieding was. Is nog te vroeg om wat van het effect te zeggen.
------
Edit:
Moet binnenkort toch echt die barbell eens wegen, ik neem maar aan dat het 10 kilo is, maar ik weet het niet eens zeker.
Laatst bewerkt:

Bij de 45 kilo had ik er geen last van. We zien dus wel hoe het verder gaat