Roberto1337
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarna deed die dips met erg slechte ROM. Besloten om eerst maar de buik aan te pakken, want we waren al laat.

Toch een prima training kerel. Niet vreemd dat je wat minder gewichten pakt, trainingsmaatje erbij doet een hoop imo.![]()

Hoop dat die borstspier snel hersteld!

Fitness instructeurs op hun best!
Ik ga vrijdag proberen 70 (72) kilo te squatten.Gaat goed zie ik
Niet de chin-ups overslaan, gewoon doen.
Hoe gaat het met je blessure, wordt al minder?
Ik had het idee dat als ik wel telkens chin-ups doe, maar geen dips, dat mijn trainingen nogal onevenwichtig worden?
Met mijn blessure is het moeilijk te zeggen, maar ik heb het idee dat het vanochtend voor het eerst iets beter aan het worden is. Het is moeilijk te bepalen, omdat het niet bij een bepaalde beweging komt, maar eerder op random momenten, en bij de dips natuurlijk.
Weer pr's op de 3 grote compounds, me happy

Goede berichten man, keep it up!
Zou wel een beetje uitkijken nog met je blessure hoor, niet overmoedig worden en gekke dingen ermee proberen te doen. Kan wel eens slecht uitpakken
Nogmaals, goed dat t beter gaat! Post anders eens filmpjes van je oefeningen, kunnen mensen kijken hoe je techniek is![]()

Bedankt, de training voelde gewoon goed aan dus ik hoop dat de blessure de volgende 2 rustdagen geheel verdwijnt.
Ik heb al eens eerder 2 filmpjes gepost, van de squat en pendlay rows:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-trainingslog-261410/index2.html#post5449392
Misschien dat ik nog wat filmpjes schiet van de deadlift en ik weet niet of het nuttig is bench press te filmen, misschien wel. Ik ben ongeveer 2 weken geleden nog naar de huisarts geweest omdat mijn rechterschouder al enkele jaren lijkt af te hangen tov mijn linkerschouder, mijn spieren zijn daarentegen zijn wel redelijk gebalanceerd over links en rechts. De huisarts concludeerde dat mijn rechter sleutelbeen naar beneden afloopt, i.p.v. recht. Dit is goed te zien bij bijv de most muscular pose.
Bij de bench press vind ik het bij de zware gewichten erg moeilijk hem in balans omhoog te drukken. Dit zou hiermee te maken kunnen hebben. Aan mijn sleutelbeen kan ik helaas niks veranderen, dat is aangeboren. Dus misschien is een filmpje van de bench press ook handig.
Bedankt voor je reacties STRNGR, stel ik op prijs![]()