specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
"andere generatie", alsof ze in de eighties ook niet ripped en shredded op het podium moesten staan om te winnen.
jij kan moeilijk lezen vermoed ik waar heb ik het over podium

?ik heb het over ZOMERS ik heb in de jaren 80 nog nooit een bb-er gezien op het strand die op 6-8 %
stond en overal aders en een sixpack moest showen nee ze waren -mooi vol- en massief en idd op het podium ripped in die tijd ging je alleen op dieet voor een wedstrijd nu is dat anders dat weet ik
---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------
toen maakte al die half-gare ecto's zich niet allemaal veel te druk om op 7% bodyfat staan terwijl ze niet eens competen en probeerde iedereen tenminste nog groot en sterk te worden.
nu gaat het allemaal om 'aesthetics' (in andere woorden je foto's zo maken dat niemand door heeft dat je niet groot bent). Minimaal de helft van de mensen hier die van zichzelf wel zouden zeggen dat ze aan bodybuilden doen zijn eigenlijk gewoon super dudes die elke dag video's van zyzz kijken.
hehehe eindelijk miss een medestander ??
ik denk persoonlijk dat ze gaan cutten voor de zomer een excuus is omdat ze geen geduld hebben om 2-3-4 jaar massa te gaan trainen en maar gaan cutten om nog een beetje indruk te maken op het strand