MuscleMeat

Commentaar op Fitness leefstijl.. ?

"andere generatie", alsof ze in de eighties ook niet ripped en shredded op het podium moesten staan om te winnen.

jij kan moeilijk lezen vermoed ik waar heb ik het over podium ???????????????????

ik heb het over ZOMERS ik heb in de jaren 80 nog nooit een bb-er gezien op het strand die op 6-8 %
stond en overal aders en een sixpack moest showen nee ze waren -mooi vol- en massief en idd op het podium ripped in die tijd ging je alleen op dieet voor een wedstrijd nu is dat anders dat weet ik

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

toen maakte al die half-gare ecto's zich niet allemaal veel te druk om op 7% bodyfat staan terwijl ze niet eens competen en probeerde iedereen tenminste nog groot en sterk te worden.

nu gaat het allemaal om 'aesthetics' (in andere woorden je foto's zo maken dat niemand door heeft dat je niet groot bent). Minimaal de helft van de mensen hier die van zichzelf wel zouden zeggen dat ze aan bodybuilden doen zijn eigenlijk gewoon super dudes die elke dag video's van zyzz kijken.

hehehe eindelijk miss een medestander ??

ik denk persoonlijk dat ze gaan cutten voor de zomer een excuus is omdat ze geen geduld hebben om 2-3-4 jaar massa te gaan trainen en maar gaan cutten om nog een beetje indruk te maken op het strand

het is toch echt te merken dat het moeten eten en trainen bij sommige echt een obsessie is of word alle eten afwegen en alles en iedereen moet er voor wijken waar je ook bent ik heb daar aan een kant respect voor maar aan de andere kant denk soms pfff kan het ook wat minder

zelfs op vakantie moet het eten goed zijn de proteïne moet mee vooral niet alcohol drinken en je nooit eens lekker laten gaan waarom ga je dan op vakantie ???

en wat ik helemaal niet begrijp en dit zal door jullie zeker niet in dank worden genomen ( pech dan maar ) waarom moeten de meeste jongens die weinig tot geen massa hebben in godsnaam 2-3 mnd voor hun vakantie gaan cutten ??om die sixpack en aders te laten zien voor wie doen ze dat ?? toch niet voor hun zelf nee de chickies en dan zie ik ze met die dunne beentjes onder hun shorts lopen armpjes van 34 cm maar zo droog als gort

ik ben natuurlijk van een andere generatie he dat weet ik maar heb dat nooit begrepen echt niet de oudere bb-er zie ik niet zo droog lopen het is de jonge generatie die dat mooi vind zal er wel aan moeten wennen als oude opa onder jullie he ???

opa

Andere tijden Opa. Handschoentjes tegen eelt en wasbordjes bij 70 kg. PUA om de vrouwtjes warm te krijgen...
Niet zoals jij, gewoon oldskool vieze praatjes voor die gaatjes.

Vroeger was alles beter.

Andere tijden Opa. Handschoentjes tegen eelt en wasbordjes bij 70 kg. PUA om de vrouwtjes warm te krijgen...
Niet zoals jij, gewoon oldskool vieze praatjes voor die gaatjes.

Vroeger was alles beter.

toch nog een aantal die het ook door hebben haha ,, vroeger was alles beter,,idd hahaha

opa

Ik word persoonlijk schijtziek van al die verheven "bodybuilders" die hele dagen maar tekeer aan t gaan zijn over hoe dedicated ze wel niet zijn en van hoe ver ze wel niet hebben moeten komen. Hele forums en facebook pagina's en instagram profielen en weet ik t wat worden volgescheten met foto's van bakjes droge rijst met kip en selfies van drie millimeter afstand zonder referentiekader en met optimale belichting om maar te laten zien hoe shredded en teringhuge ze wel niet zijn. Iedereen heeft tegenwoordig ook maar zn eigen fanpage of youtubekanaal of motivational page om te laten zien hoe ze na jaren struggelen halve squats met 80 kilo doen en om nieuwe wereldrecords te vestigen als het aankomt op aantal slijmerige narcistische, zelfverheerlijkende posts en foto's per dag.

Newsflash

Jouw geweldige dedicated lifestyle is helemaal niet zo bijzonder, maakt je geen beter mens, gaat de wereld niet veranderen en o ja, nobody really gives a f**k. Doe lekker je sport, doe desnoods wat je ervoor moet doen (dat is helemaal niet zo veel en al helemaal niet zo bijzonder als men hier altijd graag claimt) maar ga er potverdomme niet hele dagen mee te koop lopen alsof je het achtste wereldwonder bent en alsof er niet honderdduizend net als jij rondlopen. Er is nog zo veel meer in het leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

And karma was given that day.

Hngg, leef de allesverklarende leef T, durf dit.

Sjors, is dat die van jou? (@ avatar).

Kap eens met Tymboo karma geven ik kan er niet op klikken :P

Edit: bedankt :D

Ik word persoonlijk schijtziek van al die verheven "bodybuilders" die hele dagen maar tekeer aan t gaan zijn over hoe dedicated ze wel niet zijn en van hoe ver ze wel niet hebben moeten komen. Hele forums en facebook pagina's en instagram profielen en weet ik t wat worden volgescheten met foto's van bakjes droge rijst met kip en selfies van drie millimeter afstand zonder referentiekader en met optimale belichting om maar te laten zien hoe shredded en teringhuge ze w el niet zijn. Iedereen heeft tegenwoordig ook maar zn eigen fanpage of youtubekanaal of motivational page om te laten zien hoe ze na jaren struggelen halve squats met 80 kilo doen en om nieuwe wereldrecords te vestigen als het aankomt op aantal slijmerige narcistische, zelfverheerlijkende posts en foto's per dag.

Newsflash

Jouw geweldige dedicated lifestyle is helemaal niet zo bijzonder, maakt je geen beter mens, gaat de wereld niet veranderen en o ja, nobody really gives a f**k. Doe lekker je sport, doe desnoods wat je ervoor moet doen (dat is helemaal niet zo veel en al helemaal niet zo bijzonder als men hier altijd graag claimt) maar ga er potverdomme niet hele dagen mee te koop lopen alsof je het achtste wereldwonder bent en alsof er niet honderdduizend net als jij rondlopen. Er is nog zo veel meer in het leven.

tymboo heel mooi gezegd ook als je kijkt in de sectie,, post je foto,, er worden daar foto.s geplaatst van gasten uiteraard met de beste bedoeling die trainen 2-3 mnd of net een jaar en die worden de hemel in geprezen dat ze ge-cut hebben wat een fysiek oo wat mooi etc etc zit geen kg massa op vind je het gek dat die naast hun schoenen gaan lopen

de echte goede er buiten gelaten dan he

en dan heb ik het nog niet eens over de wijsheid die veel jongeren verkondigen hebben nog geen ervaring en trainingsjaren hebben miss 10-20 posts weten al alles over- voeding - macro.s - trainen en geven iedereen al advies waar komt die wijsheid vandaan wikipedia - ergonics of klakkeloos na praten ??

pffffffff ik word oud geloof ik hahahaha maar wel reuze interessant

opa

Rake opmerkingen van Specialpaint en Tymboo. Doet je ook weer nadenken over jezelf. Thanks.

tymboo heel mooi gezegd ook als je kijkt in de sectie,, post je foto,, er worden daar foto.s geplaatst van gasten uiteraard met de beste bedoeling die trainen 2-3 mnd of net een jaar en die worden de hemel in geprezen dat ze ge-cut hebben wat een fysiek oo wat mooi etc etc zit geen kg massa op vind je het gek dat die naast hun schoenen gaan lopen

de echte goede er buiten gelaten dan he

en dan heb ik het nog niet eens over de wijsheid die veel jongeren verkondigen hebben nog geen ervaring en trainingsjaren hebben miss 10-20 posts weten al alles over- voeding - macro.s - trainen en geven iedereen al advies waar komt die wijsheid vandaan wikipedia - ergonics of klakkeloos na praten ??

pffffffff ik word oud geloof ik hahahaha maar wel reuze interessant

opa

Je wordt niet oud maar bitter.

Dat mensen complimentjes krijgen is zodat ze aangemoedigd worden. Natuurlijk zijn het geen Arnolds maar als je bijv. op mensen die net dik zijn geweest gaat zeggen 'ja leuk maar er kan nog wel 10 kilo af' of 'tja hier was ik 20 jaar geleden ook al en sneller dan jij' werkt dat niet zo goed als wanneer je gewoon iets aardigs zegt.

Bovendien geloof ik gewoon niet dat het vroeger zoveel beter was. Mensen verromantiseren het verleden altijd.

kijk je moet iedereen idd in zijn waarde laten en als iemand zo erg dedicated wil trainen en eten is zijn goed recht en als hij /zij dan zijn eten /shake etc meeneemt overal naar toe is ook zijn goed recht maar ga niet de pastoor spelen en blijf preken wat jij doet is goed en hun niet die discussie ga je nooit winnen imo

is hetzelfde vergelijk met een aantal jaren geleden met de mensen die rookten die steken overal hun sigaret op zonder rekening te houden met de niet rokers die moesten maar weg gaan nu is de roker de slechte en paria en moet zich aanpassen zelfde geval met goede eters en slechte eters daar moet je gewoon een tussen weg in vinden

maar ik heb zoals eerder gezegd ook wel respect voor de jongere generatie die soms erg volhardend is en veel doorzettingsvermogen laat zien maar vergeet niet er zijn er maar een paar die echt de kwaliteit hebben om erg ver te komen in de bb wereld

en vergeet ook niet jou sociaal leven dat kan ten koste gaan van je vrienden- relatie-partner etc omdat jij vind dat jij traint en iedereen zich maar moet aanpassen hoe vaak hoor je hier niet kreten van ,, mijn vriendin zich niet aanpast aan mijn trainen etc rot ze maar op,, elke dag lees je dit wel 10x op dbb man o man dat is toch wel erg obsessed
,,get the f**k a live,, er is meer dan alleen bb in de wereld over 2-3 jaar train je niet eens meer en waar is dan die lieve mooie vriendin van je ??? weg dus ,,,, je weet pas wat je mist als je het kwijt bent he,,,,

zo weer even een mening van een oude rot die zowel de old school als de nieuwe lichting meegemaakt heeft en zich probeert staande te houden zonder rolator

opa

Laatst bewerkt:
Hahahahahaha wat een topic. Wat maakt het nu uit, of een ander een bakje rijst of een broodje hagelslag eet?

Ik snap het probleem niet.
Als iemand er alles voor doet om een naar zijn wensen goed lichaam te krijgen, en in de zomer droog wil zijn ipv een fatass. Wat is het probleem? Het staat jou training en leven toch niet in de weg?

Dat iemand met 65 kg en 7 procent gaat doen alsof hij mr aesthetic is en 15 superdude pics maakt, dat begrijp ik ook niet, maar wat dan nog? Zijn leven.

Het is gewoon irritant dat het echt een wereldje wordt waarin iedereen maar moet laten zien hoe goed hij wel niet bezig met z'n bakje rijst en hoopje vis. Dat zogenaamde hardcore gedoe allemaal. Is het echt zo moeilijk dat gewoon met enige mate voor jezelf te houden? Of moet je echt elke bak rijst of fb zetten?

De meest succesvolle atleten van NL posten hier nog geeneens.
Waarom zou dat nou zijn??

Doordat het merendeel van DBB niet meer accepteert dat die figuren claimen dat hun fysiek voornamelijk het resultaat is van kipjes en groentjes.

Doordat het merendeel van DBB niet meer accepteert dat die figuren claimen dat hun fysiek voornamelijk het resultaat is van kipjes en groentjes.

is zeker een feit de meesten die trainen hier op dbb en het hardst schreeuwen dat ze natty zijn dat zijn de eerste die gaan kuren of er al een winstrol only in hebben zitten kijk in de aas sectie puilt uit met jochies
van 19-20 jaar die vragen om kuur advies

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Je wordt niet oud maar bitter.

Dat mensen complimentjes krijgen is zodat ze aangemoedigd worden. Natuurlijk zijn het geen Arnolds maar als je bijv. op mensen die net dik zijn geweest gaat zeggen 'ja leuk maar er kan nog wel 10 kilo af' of 'tja hier was ik 20 jaar geleden ook al en sneller dan jij' werkt dat niet zo goed als wanneer je gewoon iets aardigs zegt.

Bovendien geloof ik gewoon niet dat het vroeger zoveel beter was. Mensen verromantiseren het verleden altijd.

ik word niet bitter en ik heb het niet over mensen die 20 kg zijn afgevallen want daar heb ik alleen maar respect voor complimentjes zijn voor degene die ze verdienen en ze stimuleren is altijd goed hor

en je kunt pas over vroeger mee praten als je het hebt meegemaakt het was vroeger idd niet veel anders
maar de mentaliteit was beter veel minder haat en nijd en ook veel minder afgunst

maar toen had je ook geen sociaal media he

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

De meest succesvolle atleten van NL posten hier nog geeneens.
Waarom zou dat nou zijn??

omdat die hier niet hun handen aan vuil maken en hier ver boven staan en bovendien als ze gaan posten hier gelijk worden afgekraakt en commentaar op hun fysiek krijgen van ecto.s die net 2 keer getraind hebben

Grappig dat iedereen zich daar aan stoort. Ik zet nooit wat op fb en al helemaal me bakje rijst niet, ook me shake drink ik wel in de kleedkamer ipv waar iedereen het ziet.
De fotos en het gedrag van zulke mensen,( fotos van rijst, sixpack ecto foto's, foto's van een fatburner en shake met titel "ontbijt") ik kan er alleen maar om lachen.

Terug
Naar boven