MuscleMeat

Competition & Progress Momass

• Topic Starter Topic Starter
Dikke benen!!
Gaat goed, ub is beter in verhouding dan vorig jaar
succes de laatste weken!

moet wel altijd moeite doen met broeken passen idd,pas niet zomaar meer in elke random broek loose fit meestal.

Thnx pik

volgens mij iets van 3,50 ofzo voor een 600 gr zak is neit heel goedkoop hoor,als je zoveel vis als ik eet.
als je net als killy koolvis eet dat is wel goedkoop maar ranzig:p

Millers gym, zaandam train ik

Beetje kruiden olijfolie knoflook noem maar op, en gril het meestal

aaaah vandaar!!! herkende de gym al, heb daar ook is getraint

Je mag heus wel wat zeggen haha..

Lekker die vis pfff vooral die maaltijd sochtends is beroerd,jij ook zoveel vis in je dieet?
Ja 4 weekies zijn zo voorbij, been there done that, maar ze gaan nu wel tellen!! krijg er steeds meer zin in

Nee geen koolvis dit jaar...blijf vet verliezen zonder, dus dan is het overbodig in mijn optiek..

Nog updates Bakx?

FF een update hier.
Ben nu 4 dagen no carbs, alleen 2 appels na me training, dit gaan we nog wel ff doortrekken.

Eet nu 6 x tilapia met groente en noten of gezonde olie(vet),en 1 shake whey hydrolisaat.

Nieuw poseer slipje dit jaar,

20121117_130817.jpg

20121117_130555.jpg

20121117_130653.jpg

20121117_130802.jpg

Ziet echt goed uit man ga je zo niet erg vroeg pieken?

Vroeg pieken? Moet deze week zo goed als af zijn...

Beest! :)

Aan de benen zal het niet liggen, t*ring wat een poten! :eek:

Flexcup 2012 zit er op, iedereen bedankt voor de steun!
Was weer een leerzame en leuke ervaring.
Stond net als vorig jaar in de c klasse tot 90 kg.
Vorig jaar ingewogen op 81,8 en nu op 85 kg,plus men benen waren harder dan vorig jaar,Verbeterd dus mijn wedstrijd was al gewonnen.
In mijn klasse stond 1 man die later ook de overall titel won,man met heel veel kwaliteit en klein maar veel massa!
Rest was redelijk gelijk maar wat een zware klasse weer.

Uiteindelijk toch top 5 wat betekende dat je posedown mocht doen(als je erbuiten viel mocht dat niet)
Tevreden met het resultaat,al had ik 4e plek gehoopt,nu lekker bouwen aan dat bovenlichaam om meer in verhouding te komenen 2014 waarschijnlijk weer onstage.

Oh en meer fotos volgen nog.

pics wedstrijd 2012.jpg

normal_3__397_.jpg

normal_3__409_.jpg

normal_3__410_.jpg

Was een leuke dag ouwe niceee

Gefeliciteerd!
Je zag er echt goed uit, wat een mega goede benen heb jij zeg

Zo me inschrijving is de deur uit voor de ironman, had eigenlijk zondag voor mezelf besloten om niet mee te doen,maar kreeg de uitnodiging maandag middag en tegen de avond dacht ik ****it doe gewoon mee.
Als je op de flex nr 5 word kan je op een b wedstrijd niet veel meer pakken,maar ga evengoed me best doen.
Ik heb alleen veel te veel gejunkt, en daardoor ben ik nu een vochbommetje.woog alweer tegen de 90kg en ik was ingewogen zondag op 85kg...
Sinds vandaag wel weer gaan depleten op vis en groente,en cardio gedaan.
Morgen op een lege maag fietsen en deze week alles doen om er goed bij te staan.

diep respect echt mooie prestatie :)

hahahaha veel plezier jonge! hoeveel stonden er in jou klasse eigenlijk?

Thx jerre

Een man of 7,dacht dat we met zen. 12e zouden zijn.
Maar goed toch een paar achter me gelaten,en met de nr 4 scheelde het ook niet veel,in mijn ogen. Ik iets meer massa,hij iets scherper, hij staat naast me in de vergelijkings foto hierboven. Toffe gasten trouwens allemaal in de klasse.

Terug
Naar boven