bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
ik train me benen al dit hele jaar bijna niet,squats helemaal niet gedaan.
wow, mirin' genetics bro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thnx!
Ja 2013 het bovenlichaam wat meer bijtrekken.benen alleen op definitie trainen.
Ff kort verslagje van gister,was zoiezo een top dag,weer veel jongens gesproken en gezien,wat een kwaliteit en monsters.
Stond in de -90kg klasse meestal de moeilijkste klasse en veel jongens met veel massa.was ook wel te verwachten dat ik niet heel hoog zou gaan plaatsten tussen dit geweld.
Overall winnaar vd ironman stond erbij matijaz stond er en muscleman en nog een paar andere grote jongens.uiteindelijk 7e geworden redelijk tevreden.
Nu tijd om in 2013 te verbeteren, en me in 2014 weer op een b wedstrijd te mengen in de strijd met een verbeterd bovenlichaam want daar zit het meeste werk in.
Ook kon ik iets harder staan want stond er zaterdag toch wel wat beter bij,en heb gewoon geladen met junk op de zondag.iets vochtig trok ik.
Wat fotos

Leuke foto's vriend! In mijn optiek zou ik gaan voor een topplaatsing op een C wedstrijd. Je word 5e vd 7 in de C en 7e van de 8 in de B. Lijkt me erg moeilijk om dan de volgende keer al goede aansluiting te vinden in de B lijkt je niet? Maar dat is jou keus natuurlijk! Moeten je hamstrings niet groter? Lijkt nl net op de foto...als we onze vriendinnen nou tegelijk bezwangeren doen we daarna dezelfde wedstrijd whahahahaha