XXL Nutrition

Competition & Progress Momass

• Topic Starter Topic Starter
Ja 2013 het bovenlichaam wat meer bijtrekken.benen alleen op definitie trainen.

als je blijft doorbeuken met die benen... nieuwe tom platz :D ziekelijke genen

Je zag er gisteren als nog goed uit hoor, je stond alleen in een mega sterke line up.
Wel zijn je poten echt huge in verhouding met je bovenlichaam:p (maar dat wist je vast al)
Zal vanavond mijn foto's van jou nog plaatsen.

Ff kort verslagje van gister,was zoiezo een top dag,weer veel jongens gesproken en gezien,wat een kwaliteit en monsters.
Stond in de -90kg klasse meestal de moeilijkste klasse en veel jongens met veel massa.was ook wel te verwachten dat ik niet heel hoog zou gaan plaatsten tussen dit geweld.
Overall winnaar vd ironman stond erbij matijaz stond er en muscleman en nog een paar andere grote jongens.uiteindelijk 7e geworden redelijk tevreden.
Nu tijd om in 2013 te verbeteren, en me in 2014 weer op een b wedstrijd te mengen in de strijd met een verbeterd bovenlichaam want daar zit het meeste werk in.
Ook kon ik iets harder staan want stond er zaterdag toch wel wat beter bij,en heb gewoon geladen met junk op de zondag.iets vochtig trok ik.

Wat fotos

67676_302519023193865_2010385203_n.jpg

306070_302518633193904_651722939_n.jpg

262781_302519153193852_887469064_n.jpg

483520_302518653193902_110402482_n.jpg

483543_302518623193905_346977584_n.jpg

522575_302518649860569_290366518_n.jpg

Ff kort verslagje van gister,was zoiezo een top dag,weer veel jongens gesproken en gezien,wat een kwaliteit en monsters.
Stond in de -90kg klasse meestal de moeilijkste klasse en veel jongens met veel massa.was ook wel te verwachten dat ik niet heel hoog zou gaan plaatsten tussen dit geweld.
Overall winnaar vd ironman stond erbij matijaz stond er en muscleman en nog een paar andere grote jongens.uiteindelijk 7e geworden redelijk tevreden.
Nu tijd om in 2013 te verbeteren, en me in 2014 weer op een b wedstrijd te mengen in de strijd met een verbeterd bovenlichaam want daar zit het meeste werk in.
Ook kon ik iets harder staan want stond er zaterdag toch wel wat beter bij,en heb gewoon geladen met junk op de zondag.iets vochtig trok ik.

Wat fotos

Vind je op de foto's er erg goed uitzien man. Idd wat je zegt de line up zal idd erg goed zijn geweest als je als 7e plaatst. Maar dan nog, leuk dat je al kijkt naar je volgende wedstrijden succes iig

Je stond er prima bij hoor, daar mag je trots op zijn!

Hier nog wat foto's van je van de JBC:D

Laatst bewerkt:
Crazy legs.
Met wat meer rondingen op de bovenlichaam ga jij het sommige jongens nog erg moeilijk maken;)

Zoals jou:D?

Ziet er goed uit Mo!!

en hoe beviel het laden met teringzooi :P

Leuke foto's vriend! In mijn optiek zou ik gaan voor een topplaatsing op een C wedstrijd. Je word 5e vd 7 in de C en 7e van de 8 in de B. Lijkt me erg moeilijk om dan de volgende keer al goede aansluiting te vinden in de B lijkt je niet? Maar dat is jou keus natuurlijk! Moeten je hamstrings niet groter? Lijkt nl net op de foto...als we onze vriendinnen nou tegelijk bezwangeren doen we daarna dezelfde wedstrijd whahahahaha

Leuke foto's vriend! In mijn optiek zou ik gaan voor een topplaatsing op een C wedstrijd. Je word 5e vd 7 in de C en 7e van de 8 in de B. Lijkt me erg moeilijk om dan de volgende keer al goede aansluiting te vinden in de B lijkt je niet? Maar dat is jou keus natuurlijk! Moeten je hamstrings niet groter? Lijkt nl net op de foto...als we onze vriendinnen nou tegelijk bezwangeren doen we daarna dezelfde wedstrijd whahahahaha

Ehhhh wait whut:angstig:

Thnx voor de pics!

Ja laden met rommel beviel niet echt, me piek was zaterdag avond eigelijk al, leek wel, maar deze wedstrijd was meer voor de ervaring.

Gaan plannen gemaakt worden voor 2014 pas daan,hoop met deze tijd toch wel genoeg op het bovenlichaam te plakken om mee te kunnen draaien.
Met deze lineup als je een johny,matijaz,en een musceman hebt ,was ook niet veel "meer'' mogelijk.

Haha ja wss gaan we nog wat uitstellen aangezien we eerst moeten verhuizen,maar met deze markt gaat dat voorlopig ook niet echt lukken.

Nee ibo naast jou durf ik voorlopig nog niet;)

Ben maar ook een simpel atleetje hoor:p

Terug
Naar boven