MuscleMeat

Competition & Progress Momass

Succes man!!

haha netjes alleen die k*tkop

Thx jerre

Een man of 7,dacht dat we met zen. 12e zouden zijn.
Maar goed toch een paar achter me gelaten,en met de nr 4 scheelde het ook niet veel,in mijn ogen. Ik iets meer massa,hij iets scherper, hij staat naast me in de vergelijkings foto hierboven. Toffe gasten trouwens allemaal in de klasse.

idd maar 7, zie het nu...ach ja dat is het rare. Ik zie nu dat de 90+ maar 4 man telde en de nr 2 een jongen is die ik vorig jaar al had verslagen maw als ik nu die klasse had gedaan was ik 2e bij de zwaargewichten geweest. Het zegt dus zoveel als niks die plaatsingen, wel raar eigenlijk. Ik wens je iig heeeeeel veeeeel plezier vooral, geniet er van!!

• Topic Starter Topic Starter
idd maar 7, zie het nu...ach ja dat is het rare. Ik zie nu dat de 90+ maar 4 man telde en de nr 2 een jongen is die ik vorig jaar al had verslagen maw als ik nu die klasse had gedaan was ik 2e bij de zwaargewichten geweest. Het zegt dus zoveel als niks die plaatsingen, wel raar eigenlijk. Ik wens je iig heeeeeel veeeeel plezier vooral, geniet er van!!

Jammer dat je er niet bent ibo maar thx.

Ja trenmasttest haha mooi he

Ja Daan zat ik ook aan te denken,had je nou maar de zwaargewichten gedaan, had je cker 2 gegeven. Maar ja als als.
Thnx,gaat wel lukken,gaan weer met hetzelfde groepje dus.

Nog een paar pics van zondag

normal_IMG_9851.JPG

normal_IMG_9845.JPG

normal_IMG_9842.JPG

normal_IMG_9828.JPG

Zeer netjes zeg! Goeie traps ook.

En die borst van die kerel rechts van je op de eerste 2 foto's. Damn

Echt een mooi fysiek mo. Ook iemand waarvan de benen er op de wedstrijd goed zijn, mooie lijnen.

Spreek je robert nog? Zo ja doe hem de groeten.

Echt een mooi fysiek mo. Ook iemand waarvan de benen er op de wedstrijd goed zijn, mooie lijnen.

Spreek je robert nog? Zo ja doe hem de groeten.

Hij gaat morgen ook mee zal wel ff de groeten doen.

Fototjes van net, ben vanmorgen begonnen met laden.en 1ste laag bruining zit erop.

IMG-20121208-WA0009.jpg

IMG-20121208-WA0008.jpg

IMG-20121208-WA0007.jpg

jou legs zijn echt nice man

He wat? Leg dit eens uit in wat meer woorden als je tijd hebt.

Die side pose is zeer goed! En erg goede benen uiteraard, good luck.

Wow!

Wat doe je nu nog in die ene week tussen wedstrijden in?

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 18:22 ----------

Sorry, las t al bij t teruglezen. :o

Zo me inschrijving is de deur uit voor de ironman, had eigenlijk zondag voor mezelf besloten om niet mee te doen,maar kreeg de uitnodiging maandag middag en tegen de avond dacht ik ****it doe gewoon mee.
Als je op de flex nr 5 word kan je op een b wedstrijd niet veel meer pakken,maar ga evengoed me best doen.
Ik heb alleen veel te veel gejunkt, en daardoor ben ik nu een vochbommetje.woog alweer tegen de 90kg en ik was ingewogen zondag op 85kg...
Sinds vandaag wel weer gaan depleten op vis en groente,en cardio gedaan.
Morgen op een lege maag fietsen en deze week alles doen om er goed bij te staan.

Goede wheels man!
Succes

Ik kom ook kijken morgen, suc6 in ieder geval!

Wat squaten die legs van je?

thnx!

hoe onthaar jij je benen bro? no homo
gewoon scheren onder de douche

Die side pose is zeer goed! En erg goede benen uiteraard, good luck.
thnx man!

Thnx mack!

Ik kom ook kijken morgen, suc6 in ieder geval!
top wel juichen!;)
Wat squaten die legs van je?
ik train me benen al dit hele jaar bijna niet,squats helemaal niet gedaan.

Je hebt je benen het hele jaar amper getraind en nog zo'n LB? Dafuq .. :eek:

Terug
Naar boven