Piecream zou zeggen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het in Belgie niet zo anders zal zijn hoor. :
.
eigenlijk heb ik medelijden met jou "strongman". Omdat ik met maar een bw van 85kg en 100% bb gericht training de zelfde stats als jou hebt in deadlift en squats. Hey en ik hem niet eens zo'n rok aan![]()

Was zondag in de stad eten halen bij subway met mascherano. Kwamen we groepje n*gers tegen die tof zaten te doen met hemdjes. We hadden beide een trui aan en daaronder een hemd. Ik zei tegen mascherano laten we die superdudes even een lesje leren. Dus langs lopend trokken we beide ons trui uit en gooiden midden op de straat een most muscular en een bicep flex waarna ik nog naar ze riep 22 inch baby (haha al zijn me armen niet zo groot lol) en ze bleven 10 meter verder nog steeds kijkentoen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van!
**** wat een weekend
![]()

pfffffffffffffWhahahahahahhah,.... Ik pis bijna in me broek van het lachen WGHaghagaahahagagaggaghahahahaha
Nee maar serieus,. chicks houden eht wel van spieren hoor ! Krijg vaak genoeg complimenten maar ook zeggen sommigen wel dat ze het teveel vinden of dat ik niet groter moet worden.
Maar gasten geven de meeste complimenten, en dan beginnen ze altijd over hun trainingsverleden. Ja vroegah trainde ik ook weet je.. ik was echt breed bla bla bla......
Of ik hoor ook heel vaak Anaboluh ! Pfhwhahahah![]()
pfffffffffffffWhahahahahahhah,.... Ik pis bijna in me broek van het lachen WGHaghagaahahagagaggaghahahahaha
Nee maar serieus,. chicks houden eht wel van spieren hoor ! Krijg vaak genoeg complimenten maar ook zeggen sommigen wel dat ze het teveel vinden of dat ik niet groter moet worden.
Maar gasten geven de meeste complimenten, en dan beginnen ze altijd over hun trainingsverleden. Ja vroegah trainde ik ook weet je.. ik was echt breed bla bla bla......
Of ik hoor ook heel vaak Anaboluh ! Pfhwhahahah![]()

Nee dat was maar eenmalig sjaakie
En ben van het weekend een leuke griet tegen het lijf gelopen tijdens uitgaan.
Dus donderdagavond een date en daan naar de kermis en hopelijk mag ik daarna haar als een attractie gaan gebruiken.
Yeah baby !!!!!! Light WeighT !!!!!!!!!!!!![]()
eigenlijk heb ik medelijden met jou "strongman". Omdat ik met maar een bw van 85kg en 100% bb gericht training de zelfde stats als jou hebt in deadlift en squats. Hey en ik heb niet eens zo'n rok aan![]()

nog nooit irl een compliment gekregen, op internet is dat niet zo moeilijk, foto trekken in goeie belichting en zelfs iemand die niet traint ziet er dan gespierd uit.
Irl merk je wrs niet eens dat ik train als ik een trui aan heb, je moet al goed kijken bij een tshirt.. tot voor kort natuurlijk!
ik liep op school toen mijn jeans aan een haakje bleef hangen en ze er helemaal afscheurde samen met mijn boxershort, nu glimlacht elk meisje lief naar mij en praten ze geheimzinnig tegen hun vriendinnen waarna ze tekens met hun handen doen en terug kijken. Ik verheug me op morgen
NOT
vanaf volgende week ga ik terug een fullbody schema doen en zien wat dat geeft![]()

hoe leid je dat af dat ik ziek ben?
Ook proefde ik bloed als ik water dronk en dan kwam er nog hoofdpijn bij ook en kreeg ik spontane niesbuien!! Waarvan 1 toen ik op de bus zat en 7 keer na elkaar moest niezen! Mijn record stond op 6 keer dus stiekem was ik wel blij met deze verbetering maar dat iedereen me aanstaarde vond ik maar nix omdat ze keken op een niet-verleidende manier en het niezen ging niet over! Gelukkig vond ik al snel een manier om niet meer te niezen en dat was met mijn hoofd lichtjes voorover gebogen zitten en met 1 vinger lichtjes op het topje van mijn neus duwen.. 

Hehe, laat je niet opnaaien man. Je fysiek is heel goed btw, maar laten we niet vergeten dat je zonder de juice wel een eindje achterop zou hinken wat die krachtstats betreft.
Dan gaat zen vergelijking ook niet echt op. Je vergelijkt g-men ook niet met Dexter Jackson.