XXL Nutrition

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

• Topic Starter Topic Starter
eigenlijk heb ik medelijden met jou "strongman". Omdat ik met maar een bw van 85kg en 100% bb gericht training de zelfde stats als jou hebt in deadlift en squats. Hey en ik hem niet eens zo'n rok aan :gay:

Thanks man, ik heb het er zelf ook aardig moeilijk mee. Heb dan ook 9 of 10 jaar met klote schematjes maar wat aangek*t. Ben er wel van gegroeid maar niet echt sterk geworden. Maar ik doe me best.

Ben je trouwens natural?

Was zondag in de stad eten halen bij subway met mascherano. Kwamen we groepje n*gers tegen die tof zaten te doen met hemdjes. We hadden beide een trui aan en daaronder een hemd. Ik zei tegen mascherano laten we die superdudes even een lesje leren. Dus langs lopend trokken we beide ons trui uit en gooiden midden op de straat een most muscular en een bicep flex waarna ik nog naar ze riep 22 inch baby (haha al zijn me armen niet zo groot lol) en ze bleven 10 meter verder nog steeds kijken :roflol: toen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van! :eyebrow: **** wat een weekend :D

pfffffffffffffWhahahahahahhah,.... Ik pis bijna in me broek van het lachen WGHaghagaahahagagaggaghahahahaha :roflol:

Nee maar serieus,. chicks houden eht wel van spieren hoor ! Krijg vaak genoeg complimenten maar ook zeggen sommigen wel dat ze het teveel vinden of dat ik niet groter moet worden.
Maar gasten geven de meeste complimenten, en dan beginnen ze altijd over hun trainingsverleden. Ja vroegah trainde ik ook weet je.. ik was echt breed bla bla bla......
Of ik hoor ook heel vaak Anaboluh ! Pfhwhahahah :D

pfffffffffffffWhahahahahahhah,.... Ik pis bijna in me broek van het lachen WGHaghagaahahagagaggaghahahahaha :roflol:

Nee maar serieus,. chicks houden eht wel van spieren hoor ! Krijg vaak genoeg complimenten maar ook zeggen sommigen wel dat ze het teveel vinden of dat ik niet groter moet worden.
Maar gasten geven de meeste complimenten, en dan beginnen ze altijd over hun trainingsverleden. Ja vroegah trainde ik ook weet je.. ik was echt breed bla bla bla......

Idd! Je moet de groeten hebben van Anna. Anna met de boot? Nee van Anna Bool. Dat vinden ze dan een mooi grapje.

De laatste tijd nog naar de h**ren geweest???

De laatste tijd nog naar de h**ren geweest???

Nee dat was maar eenmalig sjaakie ;)

En ben van het weekend een leuke griet tegen het lijf gelopen tijdens uitgaan.
Dus donderdagavond een date en daan naar de kermis en hopelijk mag ik daarna haar als een attractie gaan gebruiken.

Yeah baby !!!!!! Light WeighT !!!!!!!!!!!! :doggy:

Nee dat was maar eenmalig sjaakie ;)

En ben van het weekend een leuke griet tegen het lijf gelopen tijdens uitgaan.
Dus donderdagavond een date en daan naar de kermis en hopelijk mag ik daarna haar als een attractie gaan gebruiken.

Yeah baby !!!!!! Light WeighT !!!!!!!!!!!! :doggy:

Hou wel rekening met een meerprijs t.o.v. de kermisattracties!

eigenlijk heb ik medelijden met jou "strongman". Omdat ik met maar een bw van 85kg en 100% bb gericht training de zelfde stats als jou hebt in deadlift en squats. Hey en ik heb niet eens zo'n rok aan :gay:

Hehe, laat je niet opnaaien man. Je fysiek is heel goed btw, maar laten we niet vergeten dat je zonder de juice wel een eindje achterop zou hinken wat die krachtstats betreft.

nog nooit irl een compliment gekregen, op internet is dat niet zo moeilijk, foto trekken in goeie belichting en zelfs iemand die niet traint ziet er dan gespierd uit.
Irl merk je wrs niet eens dat ik train als ik een trui aan heb, je moet al goed kijken bij een tshirt.. tot voor kort natuurlijk!
ik liep op school toen mijn jeans aan een haakje bleef hangen en ze er helemaal afscheurde samen met mijn boxershort, nu glimlacht elk meisje lief naar mij en praten ze geheimzinnig tegen hun vriendinnen waarna ze tekens met hun handen doen en terug kijken. Ik verheug me op morgen :rolleyes:
NOT
vanaf volgende week ga ik terug een fullbody schema doen en zien wat dat geeft :D

nog nooit irl een compliment gekregen, op internet is dat niet zo moeilijk, foto trekken in goeie belichting en zelfs iemand die niet traint ziet er dan gespierd uit.
Irl merk je wrs niet eens dat ik train als ik een trui aan heb, je moet al goed kijken bij een tshirt.. tot voor kort natuurlijk!
ik liep op school toen mijn jeans aan een haakje bleef hangen en ze er helemaal afscheurde samen met mijn boxershort, nu glimlacht elk meisje lief naar mij en praten ze geheimzinnig tegen hun vriendinnen waarna ze tekens met hun handen doen en terug kijken. Ik verheug me op morgen :rolleyes:
NOT
vanaf volgende week ga ik terug een fullbody schema doen en zien wat dat geeft :D

Korte post smurfin. Ben je ziek???

Korte post smurfin. Ben je ziek???

:roflol: hoe leid je dat af dat ik ziek ben?
Ben ik zo doorzichtig?
Het begon zondag al nadat ik na een zeer lange tijd nog eens pitta gegeten had na flikkendag in Gent. Mijn neus begon te lopen langs alle kanten en er leek geen einde aan te komen, na enkele zakdoekdozen begon mijn keel ook zeer te doen en was het net alsof er stof in mijn keel zat :o Ook proefde ik bloed als ik water dronk en dan kwam er nog hoofdpijn bij ook en kreeg ik spontane niesbuien!! Waarvan 1 toen ik op de bus zat en 7 keer na elkaar moest niezen! Mijn record stond op 6 keer dus stiekem was ik wel blij met deze verbetering maar dat iedereen me aanstaarde vond ik maar nix omdat ze keken op een niet-verleidende manier en het niezen ging niet over! Gelukkig vond ik al snel een manier om niet meer te niezen en dat was met mijn hoofd lichtjes voorover gebogen zitten en met 1 vinger lichtjes op het topje van mijn neus duwen..
en zo zat ik daar dus de hele rit. Daar ging mijn busreputatie..
Gelukkig werd het beter.. of dat leek toch want mijn neus stopte met lopen, helaas stroomde het neusslijm dan rechstreeks naar mijn keel en moet ik dus nu de hele tijd neusslijm inslikken wat niet zo bevorderend is voor mijn darmstelsel die nu de hele tijd snottebeloprispelingen krijgt :s:s:s
Hopelijk is het tegen morgen grotendeels over!
Achja globaal gezien valt het heel goed mee, veel liever dit dan diarree of de griep en braakneigingen hebben ofzo. Geef mij dan maar wat ik nu heb :D
owja en er staat een M hoor!!!!!! :o

21 en naar flikkendag? :scratch:

Hehe, laat je niet opnaaien man. Je fysiek is heel goed btw, maar laten we niet vergeten dat je zonder de juice wel een eindje achterop zou hinken wat die krachtstats betreft.

Dan gaat zen vergelijking ook niet echt op. Je vergelijkt g-men ook niet met Dexter Jackson.

Dan gaat zen vergelijking ook niet echt op. Je vergelijkt g-men ook niet met Dexter Jackson.

Pfff, hehe. Hij heeft dezelfde krachtstats als jou en daar doelt hij op. Ik zeg gewoon dat het zonder anabolen minder zou zijn. Zijn fysiek zou dan ook een stuk minder zijn, maar daar wou ik het niet eens over hebben. G-men en Dexter verhouden zich btw wel wat anders tov elkaar als jij en Kuki. Je zou nu ook weer kunnen zeggen dat de vergelijking van de vergelijking niet opgaat :rolleyes:

Haha mooie vergelijking ja....Dexter en G-men :roflol:
Voor een strongman vind ik je stats maar behoorlijk magertjes trouwens...weet niet hoelang je al traint en wat je gewicht is. Maar ik had wel wat beter verwacht met die grote mond van je.

Terug
Naar boven