Fitness Seller

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Tot nu toe heb ik het getroffen met vrouwen die het wel ''aardig'' vonden zo'n gespierd kereltje maar niet meer of minder.
Mag het niet zeggen maar misschien ligt dat ook aan het opleidingsnivo van die vrouwen
mijn exen hadden (allemaal )een HBO opleiding achter de rug en mijn huidige vriendin heeft haar VWO afgerond.

maw deze vrouwen kijken naar wat een man nog meer te bieden heeft dan alleen een gespierde lijer.
Denk dat de BacArdi BreEzaHs en ander bimbo spul veel meer op uiterlijk gericht zijn dan de wat intelligentere types.
Zijn leuk voor de neuk,geen relatie mee hebben want dan erger je je rot aan die oppervlakkigheid die ze in zich hebben.

Dan daarbij wat is het waard als een vrouw je alleen maar daarom leuk vindt?
Alles kan zo afgelopen zijn,blessure=niet meer trainen= dag torso.
als dat dan ook inhoud dag vrouw zegt het al genoeg dat het altijd alleen maar daarom is gegaan.
Mee eens.

Tot nu toe heb ik het getroffen met vrouwen die het wel ''aardig'' vonden zo'n gespierd kereltje maar niet meer of minder.
Mag het niet zeggen maar misschien ligt dat ook aan het opleidingsnivo van die vrouwen
mijn exen hadden (allemaal )een HBO opleiding achter de rug en mijn huidige vriendin heeft haar VWO afgerond.

maw deze vrouwen kijken naar wat een man nog meer te bieden heeft dan alleen een gespierde lijer.
Denk dat de BacArdi BreEzaHs en ander bimbo spul veel meer op uiterlijk gericht zijn dan de wat intelligentere types.
Zijn leuk voor de neuk,geen relatie mee hebben want dan erger je je rot aan die oppervlakkigheid die ze in zich hebben.

als dat dan ook inhoud dag vrouw zegt het al genoeg dat het altijd alleen maar daarom is gegaan.

Ik heb zelf ook idd gemerkt dat meisjes die bij ons op vwo zaten gemiddeld ook serieuzer waren en langere relaties hadden dan mensen op het havo.

Ben je niet iets te oud voor 18 of 19 jarige meisjes van middelbare school:p

(leeftijd: 38)

haha zij is 32 ik wordt 39 binnenkort,dus een 18 jarig prutje is het allang niet meer.

Wel ongelovelijk hoe hard mensen naar je staan te gapen soms als ze zien of horen dat je traint... Dat viel me vandaag toevallig op toen ik van twee vriendinnen van een vriend een complimentje kreeg over mn armen (hoe kan het ook anders.. de eerste die me een compliment geeft met mn traps of lats moet nog geboren worden..). En vervolgens doodgewoon vragen of ze mn buikspieren mochten zien. xD

Aangezien ik aan deze topic dacht vroeg ik maar gelijk wat ze van gespierde mannen vonden. Naar wat ze konden zien vonden ze mij nog mooi gespierd (dat heb je met armen van amper 39cm @ 10% vet) maar een 50cent of schwarzenegger moest ik zeker niet worden.
"Of is dat je doel?" voegden ze er argwanend aan toe :D.

Lol 50 cent met schwarzenegger vergelijken. Wat een mutsen:P

50 cent zou nooit eens 50% van arnold worden

Je zou je maar trots voelen omdat je denkt dat een paar lekkere wijven naar je koekeloeren om je fysiek,terwijl ze gewoon kijken omdat je een vette puist op je smoel hebt,gat in je broek of weet ik veel wat.:D

• Topic Starter Topic Starter

dat verhaal van je sculpture kan best kloppen. Maar goed je kan nooit zo op eerste gezicht zo'n uitspraak over iemand doen. Dat zijn dan vooroordelen en iemand van zo'n "niveau" zou dan eigenlijk beter moeten weten. You can't judge a book by it's cover.

Uiteraard klopt het ook dat de serieuze vrouwen die echt into relaties zijn wel verder kijken dan alleen uiterlijk. Das bij "serieuze" mannen ook wel zo. Maar goed in begin trek je ze toch aan met je looks en daarna slaat het boek pas open. Als ze je niet aantrekkelijk vinden maak je toch geen kans, ongeacht wat voor werk of opleiding niveau. En er zijn natuurlijk veel meer kwaliteiten dat geeist wordt. Met alleen een goede opleiding/werk kom je ook niet ver.
Maar goed zoals ik al zei, daar kom je naderhand pas achter en niet op eerste gezicht. Behalve als het belachelijke superdudes zijn :D

Laatst bewerkt:
Je zou je maar trots voelen omdat je denkt dat een paar lekkere wijven naar je koekeloeren om je fysiek,terwijl ze gewoon kijken omdat je een vette puist op je smoel hebt,gat in je broek of weet ik veel wat.:D

Ik vroeg me al af of ze niet gewoon naar mn kop zaten te staren? :(

En tja, wil je nou serieus dat ze 50cent en arnold serieus kunnen vergelijken... Het waren ook maar bimbo's die er niets over weten, daar krijg je ook altijd het meeste respons van als het over je uiterlijk gaat.
Deze week nog een kerel uit mn klas die zich afvroeg of ik wel eens wat gebruikte... (vrij hilarisch considering my weight..) :o Kwamen er gelijk twee vrouwen bezorgd bij staan :D lachen hoor... En ik plande nog zo een goeie bulk voor de winter... nou gaan ze zeker denken dat ik kuur :roflol:

Er heeft nog nooit een kerel gevraagd aan me om te voelen of mij spieren echt zijn . Lol , dat er werkelijk gasten zijn die dat aan jullie komen vragen ...
Wel zie ik in de gym vaak gasten die je de hele tijd in het oog aan houden en je ziet ze dan ook echt denken 'damn wat is die gast sterk/groot' , tot er een grotere buffel binnenkomt uiteraard :)
Er zijn genoeg wijven die wel eens vragen hoe het nou komt dat ik er zo uit zie . Vaak willen ze een keer voelen , ook al heb ik 41 cm armpjes :roflol:
Maar er zijn er meer die ik verdenk van express de andere kant op te kijken omdat ze weten dat het je ego streelt . en dat willen ze kost wat kost vermijden . Als je dan naar het toilet gaat ofzo en je draait bruusk om omdat je iemand verkent ofzo , dan betrap je ze vaak dat ze toch naar je kont ofzo aan het kijken waren . Dit gevoel vind ik heerlijk .

Vrouwen vallen op ecto's met 6-packs en kantoorpikken met geld.

Bitches.

Ik had vorig jaar nog een onderzoekje op dit forum gezet, waar de meeste mannen niet blij van werden.
FF zoeken...

Er heeft nog nooit een kerel gevraagd aan me om te voelen of mij spieren echt zijn . Lol , dat er werkelijk gasten zijn die dat aan jullie komen vragen ...
Wel zie ik in de gym vaak gasten die je de hele tijd in het oog aan houden en je ziet ze dan ook echt denken 'damn wat is die gast sterk/groot' , tot er een grotere buffel binnenkomt uiteraard :)
Er zijn genoeg wijven die wel eens vragen hoe het nou komt dat ik er zo uit zie . Vaak willen ze een keer voelen , ook al heb ik 41 cm armpjes :roflol:
Maar er zijn er meer die ik verdenk van express de andere kant op te kijken omdat ze weten dat het je ego streelt . en dat willen ze kost wat kost vermijden . Als je dan naar het toilet gaat ofzo en je draait bruusk om omdat je iemand verkent ofzo , dan betrap je ze vaak dat ze toch naar je kont ofzo aan het kijken waren . Dit gevoel vind ik heerlijk .

I'm sure you do:o

gayness.jpg

valt me ook best vaak op. Worden ze bang of voelen ze zich minder en gaan meteen recht op lopen of zichzelf opblazen. Zie je in de dierenrijk ook hehe.

Was zondag in de stad eten halen bij subway met mascherano. Kwamen we groepje n*gers tegen die tof zaten te doen met hemdjes. We hadden beide een trui aan en daaronder een hemd. Ik zei tegen mascherano laten we die superdudes even een lesje leren. Dus langs lopend trokken we beide ons trui uit en gooiden midden op de straat een most muscular en een bicep flex waarna ik nog naar ze riep 22 inch baby(haha al zijn me armen niet zo groot lol) en ze bleven 10 meter verder nog steeds kijken :roflol: toen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van! :eyebrow: **** wat een weekend :D

Als dit verhaal klopt ben je imo behoorlijk triest!

Oh ja, en wie zijn dan hier de superdudes? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven