XXL Nutrition

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Je zou je maar trots voelen omdat je denkt dat een paar lekkere wijven naar je koekeloeren om je fysiek,terwijl ze gewoon kijken omdat je een vette puist op je smoel hebt,gat in je broek of weet ik veel wat.:D
idd of ze kijken naar je gay-ass geknipte hotpants.. en maar denken dat je de tent niet inkom vanwege je brute fysiek.

Als dit verhaal klopt ben je imo behoorlijk triest!
Oh ja, en wie zijn dan hier de superdudes? :rolleyes:
Ach joh, soms een flauwe grap op z'n tijd is best oké.

Dat zijn de betere berichten, maar dan ben jij ook best lang trouwens.
Nou ook niet iets om vrolijk van te worden hoor ;)
Meeste mannen zijn net even lang, of ik piep er net bovenuit. Terwijl ik op lange mannen val. Dus dan begin je al redelijk selectief.
Maarja, je moet maar zo denken, de ene is klein, de ander is lang, die is weer dik en ik ben weer wit :D

ken donder op zeggen als ik in de discotheek sta dat er wel een gassie is die aan me biceps zitten :rolleyes:

biceps is ook gelijk 1 van me pluspunten :D , maar ja dan heb ik weer zoiets van ik ben geen markus en ik ben tonnetje rond kwa vet% maar de buitenmens kijkt naar iemand die traint heel anders als dat wij dat doen en ze vinden mannen die trainen al heel snel gespierd.

Trouwens ik heb best vaak gehoord dat ik kk breed ben en ook een keer een hele leuke meid die zei niet dat ik breed ben maar dat ik een lief persoon ben waarmee ze graag knuffeld en dat is gelijk me vriendin geworden :D

Accepteer je dat dat mensen je zomaar aanraken? Ik heb er echt een hekel aan, raak zelf ook nooit zomaar iemand aan.

valt me ook best vaak op. Worden ze bang of voelen ze zich minder en gaan meteen recht op lopen of zichzelf opblazen. Zie je in de dierenrijk ook hehe.

Was zondag in de stad eten halen bij subway met mascherano. Kwamen we groepje n*gers tegen die tof zaten te doen met hemdjes. We hadden beide een trui aan en daaronder een hemd. Ik zei tegen mascherano laten we die superdudes even een lesje leren. Dus langs lopend trokken we beide ons trui uit en gooiden midden op de straat een most muscular en een bicep flex waarna ik nog naar ze riep 22 inch baby (haha al zijn me armen niet zo groot lol) en ze bleven 10 meter verder nog steeds kijken :roflol: toen zei ik hey niet zo veel kijken joh worden we geil van! :eyebrow: **** wat een weekend :D

Als dit waargebeurd is heb ik echt medelijden met jou en je vriend.

eeej boys ik was gisteren in de baja club in rotterdam daar werken de vrouwen en mannen in ondergoed achter de bar al die kippetjes wouden met de barmannen op de foto volop gespierd en die barmannen kregen volop aandacht de hele nacht het valt mij op dat vrouwen het altijd hebben over me kont en de rest een beetje achter wegen laat
maar vrouwen vinden het wel coïtusie maar zeggen het niet ;) zkr niet als ze je niet zo goed kan

eeej boys ik was gisteren in de baja club in rotterdam daar werken de vrouwen en mannen in ondergoed achter de bar al die kippetjes wouden met de barmannen op de foto volop gespierd en die barmannen kregen volop aandacht de hele nacht het valt mij op dat vrouwen het altijd hebben over me kont en de rest een beetje achter wegen laat
maar vrouwen vinden het wel coïtusie maar zeggen het niet ;) zkr niet als ze je niet zo goed kan

Probeer het nog eens in het Nederlands.

Het gaat hier om de gemiddelde nederlandse man.
Beseffende dat nederlanders heel grote mensen zijn ivm de meeste andere landen, zal het gemiddelde zelf wat onder de 1m80 zitten hoor ;)

Ik denk dat het in Belgie niet zo anders zal zijn hoor. Maar het gaat tenslotte om het land waar je in woont he. Hier in Australie ben ik met mn 1.94 echt een reus. Ik ben in de gym waar ik train misschien 5 mensen tegengekomen die groter zijn dan ik, waarvan er 2 toevallig Nederlands waren:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
idd of ze kijken naar je gay-ass geknipte hotpants.. en maar denken dat je de tent niet inkom vanwege je brute fysiek.

Ach joh, soms een flauwe grap op z'n tijd is best oké.

Meeste mannen zijn net even lang, of ik piep er net bovenuit. Terwijl ik op lange mannen val. Dus dan begin je al redelijk selectief.
Maarja, je moet maar zo denken, de ene is klein, de ander is lang, die is weer dik en ik ben weer wit :D

idd jammer dat iedereen weer zo lekker serieus moet zijn hey. Snappen de humor ook weer niet van. Als ze er zelf bij stonden, stonden ze in hun broek te pissen. Als je dat triest vind, moet je maar eens naar je eigen gedrag kijken tijdens een avondje stappen. Zijn waarschijnlijk zelf nog skinnier dan die n*gers. Nou ik post geen gestoorde humor meer als dat niet waardeerd wordt. Of beter nog ik kan beter helemaal niets meer posten, want alles wat ik post is gestoord. Now so long suckers and keep growing :wave:

idd jammer dat iedereen weer zo lekker serieus moet zijn hey. Snappen de humor ook weer niet van. Als ze er zelf bij stonden, stonden ze in hun broek te pissen. Als je dat triest vind, moet je maar eens naar je eigen gedrag kijken tijdens een avondje stappen. Zijn waarschijnlijk zelf nog skinnier dan die n*gers. Nou ik post geen gestoorde humor meer als dat niet waardeerd wordt. Of beter nog ik kan beter helemaal niets meer posten, want alles wat ik post is gestoord. Now so long suckers and keep growing :wave:
:roflol: nooooooo!!!!!! ali!! :sad:ach misschien kom ik je ooit nog tegen @ nijmegen, kan ik je flauwe grappen irl. meemaken :D

idd jammer dat iedereen weer zo lekker serieus moet zijn hey. Snappen de humor ook weer niet van. Zijn waarschijnlijk zelf nog skinnier dan die n*gers. Nou ik post geen gestoorde humor meer als dat niet waardeerd wordt. Of beter nog ik kan beter helemaal niets meer posten, want alles wat ik post is gestoord. Now so long suckers and keep growing :wave:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Ik kon er wel om lachen eerlijk gezegd.

Wat is ongeveer de minimum en ideale lengte die een kerel moet hebben dan?

Terug
Naar boven