- Waardering
- 2
Zoals iemand al ooit eens zei: "When the girls like your body, its time to go back to the gym".
Volgens mij was ik dat
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals iemand al ooit eens zei: "When the girls like your body, its time to go back to the gym".
.

.
raar eigelijk ben nog maar een ecto vind ik zelf.ik krijg meestal pas complimenten als vrouwen zich at ease voelen bij mij. Dus na een leuk gesprekje floept het er weleens uit van, "je bent wel lekker gespierd" of soms subtieler, "Door jou bouw lijk je veel ouder".
Het is niet dat ze opeens op me afkomen kwijlend; mag ik je spierballen voelen. Gebeurt heel soms wel, vaak heel jonge oppervlakkige meisjes...
Ze zijn bang voor jeVrouwen hebben liever een ecto van 50kg waar ze de baas over kunnen spelen.
/ sorry voor de minimale bijdrage. mmkay = legendarisch.Zoals iemand al ooit eens zei: "When the girls like your body, its time to go back to the gym".

Stel je ziet er zo uit als een mens health fysiek, maybe denken chicks dan ook van: "die is de hoog gegrepen voor me"
) deze vakantie..