XXL Nutrition

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Mannen praten er idd veeel meer over dan vrouwen. Ook typisch hé. Vrouwen zouden vrouwen niet zijn als zie niet echt zeggen wat ze bedoelen en lekker moeilijk doen.. :p

Vroeger kreeg ik van mannen de typische commentaar:

Train je?
Train je al lang?
Ge hebt nogal een kas (borst)
Wa doe gij daar voor jah
Gebruik jij?
Hoeveel duw je?
Ik heb een maat die ook trained en ....
En één keer heeft een ecto tegen me gezegd woooow wat een armen en hij stond perplex! ( was wel zalig)

Vrouwen:
Eerst wat chit chat en dan:
Doe je aan Fitness?
Train je al lang?
Of ze beginnen over dingen die zij aan hun lichaam willen veranderen en vragen tips...
Heel soms zeggen er wel dat je een mooi lichaam hebt maar dat zijn dan van die nympho's of meiden die je al wat langer of beter kent..

Tegenwoordig niet veel nieuwe mensen leren kennen dus kan het niet zeggen.
Als ik met mijn ex ga stappen dan zeggen haar vriendinnen wel tegen haar dat ze me ne ferme of hete vinden maar ze durven niet in men buurt komen... is het omdat ik wat breder ben of hebben ze bang van men ex i dunno :D

Niet veel last van valt ook niet al te veel op , train ook nog maar een jaar.
De personen waarmee ik opstap mee optrek merken het wel.
Meeste chicks letten er niet op :P .
Wel vragen een deel chicks die ik een paar jaar niet gezien heb als ik fitnis .
Een deel zeggen ook wat ben jij breed geworden ??? raar eigelijk ben nog maar een ecto vind ik zelf.
zie je maar vrouwen weten niet wat gespierd is.

Geen last van met mijn ectofysiek.

ik krijg meestal pas complimenten als vrouwen zich at ease voelen bij mij. Dus na een leuk gesprekje floept het er weleens uit van, "je bent wel lekker gespierd" of soms subtieler, "Door jou bouw lijk je veel ouder".

Het is niet dat ze opeens op me afkomen kwijlend; mag ik je spierballen voelen. Gebeurt heel soms wel, vaak heel jonge oppervlakkige meisjes...

Yeps zo is het. Hoe beter je ze kent hoe rapper ze zoiets gaan zeggen. Sommigen durven gewoon niet denk ik, en als ze wel durven zijn het meestal eerste klas sloeries.

zijn allemaal geen echte vrouwen niemeer!! bedorven zeurtrienen allemaal..
hehehe... echte mannen worden homo als ik jullie gejank hier moet geloven..

Neen, dan liever die nympho's die kikken op spiermassa.. :D

Meestal mannen ja, ik zie ook heel vaak van die boos kijkende gasten die iedereen wat aan de kant duwen, en bij mij gaan ze er gewoon wijd omheen :D

Vroeger, toen ik nog wekelijks naar discotheken ging, viel het me wel vaak op dat ik vaak in het oog viel bij een groepje meiden waar ze dan onderling over babbelden. Of elkaar een por gaven als ik langsliep.

Je springt sneller in het oog bij de dames, maar dat veranderd niets aan wat je moeten hebben voor je attitude. Een gebrek aan een babbelende mond en persoonlijkheid kun je met een dik fysiek niet verdoezelen.

Denken jullie dat chicks minder op je afstappen als je gespierd bent? (eng? :p)

Denk het niet zolang je er lief en knuffelig uitziet als een grote teddybeer.

Met 194cm en 110kg ben ik wel wat groter dan gemiddeld, er zijn wel eens damens die zeggen : Heey breede... maar meer als grappig. Zo zeer hoef ik ook geen complimentjes. Het is wel leuk dat wel maar, je traint voor jezelf toch.

Stel je ziet er zo uit als een mens health fysiek, maybe denken chicks dan ook van: "die is de hoog gegrepen voor me"

Ik hoop van niet, gelukkig ben ik lelijk dus heb ik daar geen last van.

geeft je wel een boost als vrienden of anderen vragen of je hebt gejuiced (ook al heb je het nog nooit gedaan)

Stel je ziet er zo uit als een mens health fysiek, maybe denken chicks dan ook van: "die is de hoog gegrepen voor me"

wel merk ik dat ze toch wel losser zijn als je dan 's avonds in een discotheek staat hoewel ze je daarvoor aan het zwembad amper durfden aan te kijken, viel me hard op (en tegen :p) deze vakantie..

een goeie fysiek is eerder een drempel dan een aanspreekpunt voor vrouwen hoor ;)

Terug
Naar boven