AndroidHealthClinic

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

een goeie fysiek is eerder een drempel dan een aanspreekpunt voor vrouwen hoor ;)

True , maar dan heb je het over de onzekere snollen en daar ben je sowieso al niks mee.

Vrouwen waarderen een goed lichaam zeker wel , dan heb ik het niet over de gemiddelde breezah.

Nee, kben skinny ecto en dreamer bulker

beide.. kerels en vrouwen.

Daarbij slaat Kale een arm om de vrouwen, en een hand om de kerels.

chicks voelen wel eens aan me, maar ik ben dan ook een ecto

nee, maar ik doe het gelukkig niet voor de vrouwtjes(nee, ook niet voor de mannetjes)

Maar het is eigelijk wel zo dat de meeste meisjes toch meer op dunnere jongens vallen,waarom geen flauw idee.
Of mischien durven ze niet op jou af te stappen omdat je te mooi bent ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Van mij had je wel een complimentje gekregen hoor:P
Maar het is eigelijk wel zo dat de meeste meisjes toch meer op dunnere jongens vallen,waarom geen flauw idee.
Of mischien durven ze niet op jou af te stappen omdat je te mooi bent haha;)

ja ja :o achter internet durf je wel he :P

Hahaa dit keer meen ik het:P

nou waarom gaan jullie niet effe op date dan

Of mischien durven ze niet op jou af te stappen omdat je te mooi bent ;)

ik wil niet heel hard hier tegen in gaan, maar is het ook niet logisch dat 'meisjes' vaker een dunne jongen als boyfriend hebben, omdat er ook veel meer 'dunne jongens' rondlopen.

Valt me net op dat ik nog nooit complimenten oid van vrouwen heb gehad tijdens uitgaan. Nou eentje dan, maar die was gestoord. Terwijl elke avond wel gozers op me afstappen en meteen een praatje gaan maken, complimenten geven over me fysiek en vragen of ze aan mijn armen mogen zitten om te kijken of ze echt zijn...(nee het zijn geen homos)

Gisteren tijdens stappen wel 5 keer al kan het best vaker geweest zijn, sinds ik niet helemaal bij was dankzij meneer jack daniels en jim beam. De laatste die kwam aanlopen zei al meteen "wat ben jij kk gespierd zeg". Uiteindelijk heb ik het uit zijn hoofd kunnen praten en laten geloven dat het aan zijn drinken lag en dat die genoeg voor een avond had gedronken hehe.

Maar even ontopic weer, toch zie ik de dames constant staren vanuit een hoekje maar hoor ik er nooit wat over, al zit ik de hele avond met ze te praten. Wat een verwaand jaloers chicks lopen er ook rond zeg :rolleyes: Iig hoe zit dat bij jullie? Mischien ligt het aan me kop? :D

Ik zou maar niet over die homo's van een tijdje terug in Nijmegen beginnen :rolleyes:

ok time to quit :D back to ecto mode! al vind mezelf al behoorlijk vermagerd zijn de laatste tijd. Mascherano liep me ook al de hele avond af te kraken dat ik te skinny ben geworden lol.
Dude, stop complaining and start training. Ik ben buffer dan jou. Trainen sl*t :whip:

wtf? Ook gij brutus? Your going on the ignorelist.

ik wil niet heel hard hier tegen in gaan, maar is het ook niet logisch dat 'meisjes' vaker een dunne jongen als boyfriend hebben, omdat er ook veel meer 'dunne jongens' rondlopen.

Daar heb jij ook weer gelijk in,maar als ik met vriendinnen praat enzo en als we op stap zijn en ik dan zie welke jongens ze dan aanwijzen die ze echt mooi vinden en een mooi lichaam vinden hebben,zijn het echt van die dunne jongetjes,en snappen dan ook niet waarom ik juist op brede/gespierde jongens val.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
1 x op msn flexen en ze is van jou

Daar heb jij ook weer gelijk in,maar als ik met vriendinnen praat enzo en als we op stap zijn en ik dan zie welke jongens ze dan aanwijzen die ze echt mooi vinden en een mooi lichaam vinden hebben,zijn het echt van die dunne jongetjes,en snappen dan ook niet waarom ik juist een gespierde jongen zo mooi vind.

Ahh.. interessant. Die jongens die je vriendinnen knap vinden, zijn dat ook hetzelfde type als ze daten? Je ziet toch ook vaak van die super brede kerels met zo'n jong hertje rondlopen. (vrouwen zoeken uiteindelijk ook een 'sterke man' verbaal/fysiek imo. )

ja ja :o achter internet durf je wel he :P

ja, ik ook wel!
ik zal sowieso niet snel complimenten uitdelen irl, ze zouden dan maar meteen denken dat je ook nog wat van ze wil :o
en voor de rest ben ik redelijk afgunstig erop als je bij iemand echt goed ziet dat ie traint (in tegenstelling tot bij mezelf:rolleyes:) dus ik zal ze wel heel aardig moeten vinden om dan toch wat goeds te zeggen :P

toch krijg ik ook wel eens opmerkingen van mensen dat ze me gespierd vinden ??? inderdaad ook meestal van mannen, vrouwen doen het altijd heel voorzichtig omdat ze eerder denken dat ze me misschien beledigen want eigenlijk vinden ze het maar lelijk :o

Ahh.. interessant. Die jongens die je vriendinnen knap vinden, zijn dat ook hetzelfde type als ze daten? Je ziet toch ook vaak van die super brede kerels met zo'n jong hertje rondlopen. (vrouwen zoeken uiteindelijk ook een 'sterke man' verbaal/fysiek imo. )

Ja dat zijn ook echt de type's die ze daten.
En wat betreft je laatste zin,daar ben ik het helemaal mee eens,een gespierde jongen geeft je een goed beschermd gevoel.
En geef trouwens zelf ook wel eens complimentje's als ik een gespierde jongen tegen kom tijdens stappen.Vind het gewoon ontzettend mooi om te zien en ze mogen er ook trots op zijn!

Terug
Naar boven