AndroidHealthClinic

complimenten over je fysiek tijdens uitgaan

Tegen mij zeggen ze alleen maar jeetje wat heb jij een grote lul

Ja dat zijn ook echt de type's die ze daten.
En wat betreft je laatste zin,daar ben ik het helemaal mee eens,een gespierde jongen geeft je een goed beschermd gevoel.
En geef trouwens zelf ook wel eens complimentje's als ik een gespierde jongen tegen kom tijdens stappen.Vind het gewoon ontzettend mooi om te zien en ze mogen er ook trots op zijn!
Ik denk dat vrouwen stiekem toch wel een goed fysiek willen maar als je ziet wat er tegenwoordig rondloopt qua bierbuik ectos etc :D

Ik denk ook dat het een soort van trend is. Eerst zag je al die 'girlie girls' met kleine hondjes in tasjes en nu zijn het verkapte homos in.

Ik lag me iedere keer dood met meiden die mij breed noemen. Ben verdomme een ecto en mensen op het werk verbazen zich erover hoeveel vreten ik iedre dag naar binnen werk en met wat voor vreemde maaltijden ik daar aankom.:roflol:

Nja, ben blij met mijn nieuwe Zweedse die me simpelweg zegt dat ik zoveel mag blijven trainen in de toekomst als ik wil zolang ik ook maar aan mijn flexibiliteit blijf werken dan zodat ik niet een log geval wordt.:D

Nog nooit.....:(

...............na zo'n teleurstellende avond ren ik dan naar huis, achter mijn pc....en daar is DBB gelukkig weer!

key-board BB-er for life!!

''O Ron heeft sixpack''

:(

Gelijk in superbulkmode gezet

mijn vrouw mag de complimentjes in ontvangst nemen, de beste manier om een vrouw jaloers te maken en weten te overtuigen om bij je te blijven!
;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg vaak zat complimenten...maar er zitten ook minder leuke reacties bij. Krijg ook vaak genoeg van vrouwtjes te horen dat het overdreven is en niet meer mooi is. Terwijl de jongens het allemaal geweldig vinden...op een enkeling na dan, maar daar is al direct aan te merken dat ze maar al te graag zelf zo zouden willen zijn.
Vooral een vrouwtje bij mn laatste werkgever...die moest volgens mij elke dag even zeggen hoe overdreven ze het vond. Zelf was het een ****ing smurf van 1.56m...uiteraard liet ik haar dan ook weten dat ik niet op blauwe mensjes val waarover je bijna struikelt omdat je ze niet ziet..wat een irritant wijf was dat nu ik er weer aan terug denk.

-jij gebruikt zeker anabolen he?
-sooow, doe nie zo breed of wil je soms vechten harrie??
-een maat van me fitnessde ook maar nu is ie gestopt en....
-jaaah, vroeger heb ik ook getraind. drukte wel 150 kilo bank...(geen squat of deadlift?:D)
-enz enz...

Ik krijg vaak zat complimenten...maar er zitten ook minder leuke reacties bij. Krijg ook vaak genoeg van vrouwtjes te horen dat het overdreven is en niet meer mooi is. Terwijl de jongens het allemaal geweldig vinden...op een enkeling na dan, maar daar is al direct aan te merken dat ze maar al te graag zelf zo zouden willen zijn.
Vooral een vrouwtje bij mn laatste werkgever...die moest volgens mij elke dag even zeggen hoe overdreven ze het vond. Zelf was het een ****ing smurf van 1.56m...uiteraard liet ik haar dan ook weten dat ik niet op blauwe mensjes val waarover je bijna struikelt omdat je ze niet ziet..wat een irritant wijf was dat nu ik er weer aan terug denk.

:roflol: ze wil je gewoon, beest!

Zelf was het een ****ing smurf van 1.56m...uiteraard liet ik haar dan ook weten dat ik niet op blauwe mensjes val waarover je bijna struikelt omdat je ze niet ziet..wat een irritant wijf was dat nu ik er weer aan terug denk.

:roflol: ja zijn altijd de mensen met eigen tekortkomingen die commentaar geven

En als je zwaar overgewicht hebt of ondervoed bent zeggen ze er niks van:roflol:

Terug
Naar boven