physiquenl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft dat je eetlust verpest is niks te maken met testosteron of hcg.
Welke dosering testosteron nam je en wat neem je nu aan hcg ?
Gebruik je nog andere medicijnen en/of heb je aandoeningen ?
Wat vind jij daar dan zo speciaal aan?
Op zich niks speciaal, maar zou toch wel zijn oestradiolwaarde willen zien.
Leg mij eens uit waarom je dit schrijft? Uit wat leidt jij af dat zijn oestrogeen te hoog is?
Denk je dat Dr Ronde dit niet gaat nakijken wanneer hij zijn volgende bloedtest zal laten doen na zes weken? De bedoeling is dat na die 6 weken bloed zal genomen worden en alle waardes nagekeken worden.Op zich niks speciaal, maar zou toch wel zijn oestradiolwaarde willen zien.
Uit eigen ervaring met hcg, kan zijn dat bij TS het iets anders is. Daarom dat ik wel benieuwd ben naar het resultaat bij Dr Ronde ;-)Leg mij eens uit waarom je dit schrijft? Uit wat leidt jij af dat zijn oestrogeen te hoog is?
Uit eigen ervaring met hcg, kan zijn dat bij TS het iets anders is. Daarom dat ik wel benieuwd ben naar het resultaat bij Dr Ronde ;-)
Je bloedresultaat is je bewijs. Bij jou heeft het dus wel voor meer oestrogeen gezorgd.Buiten de bloedresultaten waar oestradiol boven de referentie was en nu terug aan de lage kant (23,1pg/ml) heb ik idd geen enkel bewijs
Misschien heel simpel gedacht, maar zitten je oren niet verstopt oid? Of mss een voorhoofdholte-ontsteking ? Allergie ?