XXL Nutrition

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
En hopelijk had je een leuke dag in Bokrijk met een lekkere friet 😉
De dag was leuk, maar het eten was een smerige salade met sla waar de zand nog in hing.
Volgende keer toch maar mijn hart volgen en een friet stoofvlees ;) (al was die volgens mijn vader ook niet te eten)

De dag was leuk, maar het eten was een smerige salade met sla waar de zand nog in hing.
Volgende keer toch maar mijn hart volgen en een friet stoofvlees ;) (al was die volgens mijn vader ook niet te eten)

De laatste keer dat ik in de Efteling was met de kids, heb ik een wok maaltijd genomen. Daar had ik een paar dagen heel veel spijt van.

Hele dure rotzooi is het, wat er in die parken wordt verkocht.

De laatste keer dat ik in de Efteling was met de kids, heb ik een wok maaltijd genomen. Daar had ik een paar dagen heel veel spijt van.

Hele dure rotzooi is het, wat er in die parken wordt verkocht.
En dan nog eens vaak gemaakt door slecht/nauwelijks opgeleide jonge gasten, tsja,

Trainingen zijn weeral een beetje overhoop gehaald, veel isolatie, machines met mindere gewichten, wat meer reps..
Reden: brandwonde opgelopen, compounds UB zijn nu een beetje kut. Zal over enkele daagjes wel een stuk beter zijn maar straps of wrist wraps dragen (wat ik normaal altijd doe bij zware compounds) gaat even niet.
34EF5F60-88CA-4669-865C-971BADAEA363.jpeg

Shape gaat wel goed ondanks gewichtsverlies op weegschaal miniem is.
Ik geraak er steeds meer van overtuigd dat ik tegen eind dit jaar een best scherpe/goede shape neer kan zetten, dat mijn kracht training tijden nog niet voorbij zijn.

Oh shit man, ergste wat ik ooit meegemaakt heb was een kleine blaar op me hand, dit is wel een flinke.

geen wraps, die kun je beter opeten. Wraps gaan schuren. gewoon uierzalf er op van Bogena en lekker trainen.

geen wraps, die kun je beter opeten. Wraps gaan schuren. gewoon uierzalf er op van Bogena en lekker trainen.
Wrist wraps heb ik echt nodig bij zware push oefeningen, anders zowiezo problemen met de polsen. Ik ben kwa techniek nogal zwak. Daar heb ik al fel proberen aan te werken maar krijg ik niks van gemaakt. Kopjerol of over een smal balkje wandelen ofzo lukt ook niet, weinig gevoel met m’n lichaam (en nee dat is niet omdat ik altijd zat ben :p)

ok, heb het gruwelijk hard verneukt vandaag :), maar was wel leuk, koelkast staat weer vol met kip en biefstuk.

Wrist wraps heb ik echt nodig bij zware push oefeningen, anders zowiezo problemen met de polsen. Ik ben kwa techniek nogal zwak. Daar heb ik al fel proberen aan te werken maar krijg ik niks van gemaakt. Kopjerol of over een smal balkje wandelen ofzo lukt ook niet, weinig gevoel met m’n lichaam (en nee dat is niet omdat ik altijd zat ben :p)
Met oefeningen als zeer zware db hammer curls (>30kg) en dumbbell rows (>50kg) kan je in vrij korte tijd enorme verbetering van je grip en stabiliteit van je polsen bereiken. Zelf heb ik weliswaar ook straps, maar die had ik alleen nodig bij zeer zware overhand deadlifts en bv. niet bij 140kg pulldowns of cable rows.

Boh dikke kater vandaag, na 10 weken niet meer drinken hakte het er wel in, houd ook super veel vocht vast (+3kg tegenover gisteren morgen) en ben hierdoor kortademig.
Kwark dagje vandaag :)

Vandaag overleefd op 800gr skyr, 500gr biefstuk en wat champignonsaus, nu de nacht/avond nog doorkomen en hopen dat ik mij morgen terug wat frisser voel :)

Leuk topic om te lezen, ik volg hem even mee :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven