XXL Nutrition

Gestopt contest log chrash 2023

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Overmorgen start een nieuwe week en is de huidige weer vergeten
Hopen maar want het was een beetje triest weer
ff meten. goed dat je bent gaan trainen !
Beter wat lichter zodat jij geen straps nodig hebt, dan 2 weken niet trainen
Kwa meting is het “redelijk” ok (130/90 klein beetje hoog)
Mss veel vocht ofzo erbij, kwa buik enzo lijkt het hetzelfde als vorige week (niet dat dat zo super was mja :p) maar wel bolle wangen, rood hoofd om het minste en stevige afdrukken van m’n kousen op m’n been.
Eigen schuld, wegwerken.

Voor de rest ook een beetje terugval op het vlak kwa alcohol gebruik deze week, niks extreem, maar had hiervoor 10weken ofzo niks meer gedronken en heb er nu weer moeite mee om enkele weken/maanden volledig niks te drinken, ik mis ergens de ontspanning hierdoor, maar kwa kcal kan ik het echt niet gebruiken. Ik heb vanaf deze zondag 2 weken wacht dienst dus dan drink ik zowiezo niets (omdat ik ieder moment de auto nodig heb). Dat komt dus wel goed uit.

Of het verstandig is moet je zelf bepalen, maar 1 glaasje sterke drank af en toe moet wel kunnen.

Als je van ophouden weet is het allemaal niet zo een probleem, maar mijn rem werkt nogal slecht.
Zelfkennis siert de mensch. :thumb:
Hou vol man, na elke training moet je als oude man 'terugkomen' blijft een strijd die het hoofd moet winnen om het lichamelijke voordeel te pakken.

Als je van ophouden weet is het allemaal niet zo een probleem, maar mijn rem werkt nogal slecht.
Niet om een oude discussie op te rakelen, maar als je dat van jezelf weet, moet je daar dan geen rekening mee houden?

B.v.: niet of beperkt in huis halen, bakjes eten voorbereiden?

Niet om een oude discussie op te rakelen, maar als je dat van jezelf weet, moet je daar dan geen rekening mee houden?

B.v.: niet of beperkt in huis halen, bakjes eten voorbereiden?
Ja eigenlijk wel, en dat werkt ook het beste met het meeste resultaat. Maar regelmatig overtuig ik m’n eigen dat het ook wel op een “normale” manier lukt, en dat lukt dus niet.

Ja eigenlijk wel, en dat werkt ook het beste met het meeste resultaat. Maar regelmatig overtuig ik m’n eigen dat het ook wel op een “normale” manier lukt, en dat lukt dus niet.
Hier is wel enige mate van herkenning.

Succes!

Voor de rest ook een beetje terugval op het vlak kwa alcohol gebruik deze week, niks extreem, maar had hiervoor 10weken ofzo niks meer gedronken en heb er nu weer moeite mee om enkele weken/maanden volledig niks te drinken, ik mis ergens de ontspanning hierdoor, maar kwa kcal kan ik het echt niet gebruiken. Ik heb vanaf deze zondag 2 weken wacht dienst dus dan drink ik zowiezo niets (omdat ik ieder moment de auto nodig heb). Dat komt dus wel goed uit.
Word je dan ook echt vaak opgeroepen?
Je zou, als dat kan, extra wachten kunnen vragen? Heb je wat meer dagen dat je niet kan drinken en wat extra's in de maand, win-win. Maar als je echt vaak opgeroepen wordt betekend dat natuurlijk ook meer werken :o

Back on track deze week :)
Beetje moeten compenseren wat ik vorige week verneukt heb, dus netto resultaat 0.0
Niet veel zinnigs te melden dus.

Gewoon doorzetten! :)

Back on track deze week :)
Beetje moeten compenseren wat ik vorige week verneukt heb, dus netto resultaat 0.0
Niet veel zinnigs te melden dus.
Puur uit nieuwsgierigheid, als je je dan even niet aan je dieet gehouden hebt op hoeveel kcal per dag zit je dan ongeveer?

Beetje triest voor een hotel in deze prijsklasse maar zal moeten voldoen voor een weekje
image.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven