- Waardering
- 12.701
Vandaag overleefd op 800gr skyr, 500gr biefstuk en wat champignonsaus, nu de nacht/avond nog doorkomen en hopen dat ik mij morgen terug wat frisser voel![]()
Doe ik 2 dagen mee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag overleefd op 800gr skyr, 500gr biefstuk en wat champignonsaus, nu de nacht/avond nog doorkomen en hopen dat ik mij morgen terug wat frisser voel![]()

Kun je dit ook maken voor bij de meet / na de fotoshoot?Join the crew!
![]()
Bon bons gemaakt.
(Met speculoos, monchou en witte chocolade).

Rijdt ie lekker?Training:
-leg curls, extensions en press
-calf raises
-seated chest press
-cgbp machine
-side raises
-pushdowns
Training ging vlot en was best leuk.
Brandwonde is wel enorm vervelend, is nu open en lekt steeds wondvocht.
Voor de rest van de dag een beetje met de Motor rijden
Bwa, tegen lage snelheden een beetje cruisen gaat wel ok, maar +90 rijd hij als een natte vod.
Maar heb je dez fiets niet vooral voor het uiterlijk? Ik had een Husqvarna 701 enduro en die was boven de 130 best gevaarlijk door enorm pendelen - maar daaronder geweldig.Bwa, tegen lage snelheden een beetje cruisen gaat wel ok, maar +90 rijd hij als een natte vod.
Hij valt me tot nu toe tegen.
Jup, eigenlijk voor de looks en om een beetje met mevrouwtje hier rond te rijden.Maar heb je dez fiets niet vooral voor het uiterlijk? Ik had een Husqvarna 701 enduro en die was boven de 130 best gevaarlijk door enorm pendelen - maar daaronder geweldig.
Maar heb je dez fiets niet vooral voor het uiterlijk? Ik had een Husqvarna 701 enduro en die was boven de 130 best gevaarlijk door enorm pendelen - maar daaronder geweldig.

Tijdloos design, +20j oud ziet er nog steeds modern uit.Ken zelf geen kl.. van moto's maar een collega heeft zo 1 gehad.... is er nog altijd lyrisch over![]()

Dat is een leuke! Mijn broer had er 1 en die was net zo snel als een Yamaha R1.![]()
② RSV 1000 — Motoren | Aprilia — 2dehands
30.000 KMGoede staatBanden OKoriginele uitlaat inbegrependuo zadel inbegrepenTelefonisch contact en alleen bij echte interesse.0477281512www.2dehands.be
![]()
Fixed
Haha, ja beter niet uitstellen want dan ben ik over een maand nog niet bezig, namiddag maar even naar de fitness
Om te trainen !Haha, ja beter niet uitstellen want dan ben ik over een maand nog niet bezig, namiddag maar even naar de fitness

ff meten. goed dat je bent gaan trainen !Training FB, vanalles wat, niet echt bijgehouden.
Training was op zich kwa kracht OK, maar enorm zweten/kortademig… denk dat ik mijn bloeddruk weer goed de hoogte in heb gejaagd afgelopen week, kan echt wel als een faal-week tellen.