XXL Nutrition

Contest Log contest log grosje

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vet% ?
Ik zou het niet weten
De laatste meting was zo vreemd aan de ene kant op de weegschaal 6% en met de tang 19%.
Ben ff genezen van het meten en de spiegel daar richt ik mij op
We hebben nog 5 weken nu dus over een weekje ga ik weer eens laten meten, dan heb ik nog een maand om wat te verliezen.
Maar goed ik doe niet mee voor de hoofdprijs maar voor de stok achter de deur om gewoon in een beter shape te komen (en dat lukt wel)
Nee er zijn veel mooiere fysieken te zien op dit forum dus die ilusie heb ik niet.

Verder vanochtend lekker getraind op de nuchtere maag
Rug en triceps en 30 minuten fietsen om wat te verbranden
Was bij elkaar 1.5 uur bezig en toen had ik wel trek ;)

Oke, maar het gaat lekker dus :)

Mijn vet% ?
Ik zou het niet weten
De laatste meting was zo vreemd aan de ene kant op de weegschaal 6% en met de tang 19%.
We hebben nog 5 weken nu dus over een weekje ga ik weer eens laten meten, dan heb ik nog een maand om wat te verliezen.
Maar goed ik doe niet mee voor de hoofdprijs maar voor de stok achter de deur om gewoon in een beter shape te komen (en dat lukt wel)
Nee er zijn veel mooiere fysieken te zien op dit forum dus die ilusie heb ik niet.

19% is gekkewerk natuurlijk, we weten allemaal dat het eerder 10% is (of lager nog miss), dus laat die meting dan maar voor wat ie is idd....

Lekker door knallen, en niet telkens denken dat je onder doet voor de anderen, vergeet ook ff dat je de grootste moet zijn/worden, maar dat je eigen progressie ook gewoon heel belangerijk is ;)

Ik vind jou, zeker mbt je leeftijd, een goede deelnemer, en dit ook allemaal volledig naturel :thumbs:
Dit zegt niets over de prestaties van de anderen btw, voordat ik die perongeluk tegen de schenen schop :), we moeten allemaal alles geven!

Hoeveel cardio doe jij per week grosje? alleen na de training cardio, of ook op apparte dagen?

Succes!

Ja jongens bedankt voor de complimenten, ik vind dat altijd erg fijn.
Het geeft je meer motivatie om door te gaan

Ik probeer na de training ongeveer een 25 minuten te fietsen
Op zaterdag deed ik 1.5 uur BodyCombat maar dat is nu helaas voorbij omdat de instructeur zijn contract niet verlengt is. Ik zou zo les kunnnen geven maar de zaal is nu bezet. Er is daar pilatus voor in de plaats gekomen.
Leuk voor de dames wat minder voor de mannen.
Af en toe probeer ik 's-avonds nog eens wat te lopen maar de laatste maanden heb ik een pijnlijke spier in mijn bil en dat maakt al dat cardio niet makkelijk.
Benen trainen zit er ook al niet in.
Maar zoals gezegt doe ik niet mee voor de hoofdprijs maar vind ik het gewoon eens leuk om aan een soort van competitie mee te doen. Alle reacties zijn ook leuk. Je kan met z'n allen veel plezier hebben om een ander zijn kwaaltjes en prestaties.
Ik probeer ook andere te motiveren om altijd door te blijven sporten want daar heb je later alleen maar profijt van.
Mijn vrouw is ook al wat kg kwijt en begint nu ook al haar buik te trainen.
Zo zie je maar dat je automatisch andere beinvloed.

Op zaterdag deed ik 1.5 uur BodyCombat maar dat is nu helaas voorbij omdat de instructeur zijn contract niet verlengt is. Ik zou zo les kunnnen geven maar de zaal is nu bezet. Er is daar pilatus voor in de plaats gekomen.
Af en toe probeer ik 's-avonds nog eens wat te lopen maar de laatste maanden heb ik een pijnlijke spier in mijn bil en dat maakt al dat cardio niet makkelijk.
Maar zoals gezegt doe ik niet mee voor de hoofdprijs maar vind ik het gewoon eens leuk om aan een soort van competitie mee te doen. Alle reacties zijn ook leuk. Je kan met z'n allen veel plezier hebben om een ander zijn kwaaltjes en prestaties.
Ik probeer ook andere te motiveren om altijd door te blijven sporten want daar heb je later alleen maar profijt van.
Zo zie je maar dat je automatisch andere beinvloed
.

Ja, leuk is dat he, merk het hier thuis ook, een echte sportfreak zal het waarschijnlijk niet snel worden, maar beter dan het al was + minder slechte voeding! :D Allemaal positieve dingen dus idd!

Jammer van die zere spier, had eerder gelezen dat benen trainen niet echt lukt.., jammer dan, cardio lukt iig wel, net als UB trainen ook lukt ;)

25min na je KT is genoeg idd, en neem aan dat je wel een 3/4x traint per week, dat zit wel goed dus :thumbs:

3x kracht in de week + een extra dagje cardio is genoeg voor mij
Anders herstel ik niet
Blijf toch een oude lul ;)

Linke Greetje ?
Lief scheetje zal je bedoelen:kiss:

Bedankt Greetje je maakt mijn dag weer helemaal goed ;)

Laatst bewerkt:
J

Ik denk er net zo over. Je kan beter al sportend oud worden met wat blessurepijntjes e.d. maar hopelijk inwendig wat gezonder dan de gemiddelde leeftijdgenoot.

Leuk dat je jouw vrouw ook hebt weten aan te steken, mijn man en ik zijn alletwee even gestoord :D, misschien trek je haar ook helemaal over de streep :cool:

Ik denk er net zo over. Je kan beter al sportend oud worden met wat blessurepijntjes e.d. maar hopelijk inwendig wat gezonder dan de gemiddelde leeftijdgenoot.

Leuk dat je jouw vrouw ook hebt weten aan te steken, mijn man en ik zijn alletwee even gestoord :D, misschien trek je haar ook helemaal over de streep :cool:

Nou mag niet klagen met haar hoor (en dat doe ik ook maar niet stel dat ze het leest)
Ze is zelf niet zo van de BB maar doet Yoga dus ze is leniger als ik ben.
Hier is ze met mij op de foto afgelopen Meivakantie in het Loiredal

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Nou mag niet klagen met haar hoor (en dat doe ik ook maar niet stel dat ze het leest)
Ze is zelf niet zo van de BB maar doet Yoga dus ze is leniger als ik ben.
Hier is ze met mij op de foto afgelopen Meivakantie in het Loiredal

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hartstikke leuke foto Grosje!

Ik zie idd dat je niets te klagen hebt, ik ook niet trouwens :)

jeeeh positieve woorden hier! Leuke foto grosje! Leuk dat jeje vrouw hebt aangestoken!

P.s. jullie wonen ook mooi, hihi....

Mijn vet% ?
Ik zou het niet weten

Op de nuchtere maag ja :eek:, pff ben je niet bang dat je veel spiermassa op deze manier gaan verbranden? Zou iig voor dat je gaat trainen met een nuchtere maag nog even een eiwitshake naar binnen werken.

Let idd maar op de spiegel, heeft geen zin om te veel te letten op al die cijfers. Uiteindelijk gaat het er toch om hoe je je voelt in je lijf en zo ziet in de spiegel! Die vet% meters kloppen ook voor geen hol, snap daar niks van. Laatst was er ook een discussie over een 4punts meting en een 5 puntsmeting en blablabla en bij alles kwam wat anders uit...tja..welke moet je dan geloven? --> de spiegel natuurlijk ;):D

Hé joh, ga lekker eens pilatessen :p Jullie mannen denken altijd wel dat het zo makkelijk is en voor vrouwen, kom maar een lesje bij me volgen hahaha
ZÉÉR goed zelfs in combi met kt omdat je daarbij je spiergroepen verkleind en bij pilates juist versterkt/verlengt én strekt. :cool: In mijn les komen ook vaak mannen en vooral de nieuwe die zeggen op het eind altijd...pff had dit niet verwacht, best zwaar&moeilijk om je zelf zo in controle/balans te houden ;).

P.s. jullie wonen ook mooi, hihi....

Wanneer is het feest :cool:?

Ja was het maar zo'n feest dat ik zo'n optrekje had. ;)
Mochten jullie allemaal bij mij komen feesten in de tuin.
Wel een stukje rijden hoor - 700 km
Nee dit is een leuk kasteeltje van de maitresse van de vroegere koning van Frankrijk
Ja die man die had het goed voor elkaar.
Niet alleen een leuke vriendin maar gelijk ook een leuk huisje er bij.
Daar kan onze Prins Bernard niet tegenop ;)

Het weekend is weer voorbij
Gisteren niet veel gedaan, had een verjaardags feest en op een paar wijntjes na heb ik mij aardig ingehouden.
's-avonds ging iedereen aan de babi pangang en heb ik bijna alleen de rijst gegeten (op 3 stukjes vlees na) Vanochtend naar mijn werk gefietst 13 km (35 minuten) en vanmiddag natuurlijk weer terug en vanavond trainen dan zijn die 3 stukjes vlees weer verbrand ;)
Het vetverbranden gaat nu niet snel meer (ik zie niet veel meer gebeuren) misschien dat in mijn gezicht de rimpels (huil huil) wat duidelijker te zien zijn. Toch een teken dat het minder wordt maar op mijn buik rond mijn navel lijkt het niet te minderen.
We houden nog maar ff vol (nog 5 weken)

nok nok! heb je bankzaken?zzzzz ;)

Nee was gisterenavond aan het trainen.
Meestal tot 22.00 uur
Ging weer eens kijken hoe het met de benen ging
Had gisteren gefietst naar mijn werk en weer terug natuurlijk (2x13 km) en dat ging goed dus dacht ik dat ik dan ook wel een beetje met gewichten kon trainen,
Dus rustig aan gesquat (tot 60 kg) en daarna naar de legpress maar dat ging niet lekker.
Voelde toch dat mijn spieren bij mijn rechter heup/bil het zwaar kreeg.
Ben toen gelijk gestopt (wil niet de hele week met pijn lopen) en heb schouders, biceps en buik gedaan
Was rond 22.15 thuis maar ben niet meer aan de PC gegaan.
Beentjes hebben toch een beetje last van spierpijn van dat lichte squaten.

Terug
Naar boven