Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Ben ik ook benieuwd naar!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn vet% ?
Ik zou het niet weten
De laatste meting was zo vreemd aan de ene kant op de weegschaal 6% en met de tang 19%.
Ben ff genezen van het meten en de spiegel daar richt ik mij op
We hebben nog 5 weken nu dus over een weekje ga ik weer eens laten meten, dan heb ik nog een maand om wat te verliezen.
Maar goed ik doe niet mee voor de hoofdprijs maar voor de stok achter de deur om gewoon in een beter shape te komen (en dat lukt wel)
Nee er zijn veel mooiere fysieken te zien op dit forum dus die ilusie heb ik niet.
Verder vanochtend lekker getraind op de nuchtere maag
Rug en triceps en 30 minuten fietsen om wat te verbranden
Was bij elkaar 1.5 uur bezig en toen had ik wel trek![]()

, we moeten allemaal alles geven!Ja jongens bedankt voor de complimenten, ik vind dat altijd erg fijn.
Het geeft je meer motivatie om door te gaan
Ik probeer na de training ongeveer een 25 minuten te fietsen
Op zaterdag deed ik 1.5 uur BodyCombat maar dat is nu helaas voorbij omdat de instructeur zijn contract niet verlengt is. Ik zou zo les kunnnen geven maar de zaal is nu bezet. Er is daar pilatus voor in de plaats gekomen.
Leuk voor de dames wat minder voor de mannen.
Af en toe probeer ik 's-avonds nog eens wat te lopen maar de laatste maanden heb ik een pijnlijke spier in mijn bil en dat maakt al dat cardio niet makkelijk.
Benen trainen zit er ook al niet in.
Maar zoals gezegt doe ik niet mee voor de hoofdprijs maar vind ik het gewoon eens leuk om aan een soort van competitie mee te doen. Alle reacties zijn ook leuk. Je kan met z'n allen veel plezier hebben om een ander zijn kwaaltjes en prestaties.
Ik probeer ook andere te motiveren om altijd door te blijven sporten want daar heb je later alleen maar profijt van.
Mijn vrouw is ook al wat kg kwijt en begint nu ook al haar buik te trainen.
Zo zie je maar dat je automatisch andere beinvloed.
Allemaal positieve dingen dus idd!
3x kracht in de week + een extra dagje cardio is genoeg voor mij
Anders herstel ik niet
Blijf toch een oude lul![]()

J
Maar zoals gezegt doe ik niet mee voor de hoofdprijs maar vind ik het gewoon eens leuk om aan een soort van competitie mee te doen. Alle reacties zijn ook leuk. Je kan met z'n allen veel plezier hebben om een ander zijn kwaaltjes en prestaties.
Ik probeer ook andere te motiveren om altijd door te blijven sporten want daar heb je later alleen maar profijt van.
, misschien trek je haar ook helemaal over de streep 
linke greetje ?
Lief scheetje zal je bedoelen
Bedankt greetje je maakt mijn dag weer helemaal goed![]()
:dIk denk er net zo over. Je kan beter al sportend oud worden met wat blessurepijntjes e.d. maar hopelijk inwendig wat gezonder dan de gemiddelde leeftijdgenoot.
Leuk dat je jouw vrouw ook hebt weten aan te steken, mijn man en ik zijn alletwee even gestoord, misschien trek je haar ook helemaal over de streep
![]()
Nou mag niet klagen met haar hoor (en dat doe ik ook maar niet stel dat ze het leest)
Ze is zelf niet zo van de BB maar doet Yoga dus ze is leniger als ik ben.
Hier is ze met mij op de foto afgelopen Meivakantie in het Loiredal
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn vet% ?
Ik zou het niet weten
De laatste meting was zo vreemd aan de ene kant op de weegschaal 6% en met de tang 19%.
Ben ff genezen van het meten en de spiegel daar richt ik mij op
We hebben nog 5 weken nu dus over een weekje ga ik weer eens laten meten, dan heb ik nog een maand om wat te verliezen.
Maar goed ik doe niet mee voor de hoofdprijs maar voor de stok achter de deur om gewoon in een beter shape te komen (en dat lukt wel)
Nee er zijn veel mooiere fysieken te zien op dit forum dus die ilusie heb ik niet.
Verder vanochtend lekker getraind op de nuchtere maag
Rug en triceps en 30 minuten fietsen om wat te verbranden
Was bij elkaar 1.5 uur bezig en toen had ik wel trek![]()
, pff ben je niet bang dat je veel spiermassa op deze manier gaan verbranden? Zou iig voor dat je gaat trainen met een nuchtere maag nog even een eiwitshake naar binnen werken. 

Ja jongens bedankt voor de complimenten, ik vind dat altijd erg fijn.
Het geeft je meer motivatie om door te gaan
Ik probeer na de training ongeveer een 25 minuten te fietsen
Op zaterdag deed ik 1.5 uur BodyCombat maar dat is nu helaas voorbij omdat de instructeur zijn contract niet verlengt is. Ik zou zo les kunnnen geven maar de zaal is nu bezet. Er is daar pilatus voor in de plaats gekomen.
Leuk voor de dames wat minder voor de mannen.
Af en toe probeer ik 's-avonds nog eens wat te lopen maar de laatste maanden heb ik een pijnlijke spier in mijn bil en dat maakt al dat cardio niet makkelijk.
Benen trainen zit er ook al niet in.
Jullie mannen denken altijd wel dat het zo makkelijk is en voor vrouwen, kom maar een lesje bij me volgen hahaha
In mijn les komen ook vaak mannen en vooral de nieuwe die zeggen op het eind altijd...pff had dit niet verwacht, best zwaar&moeilijk om je zelf zo in controle/balans te houden
.
?