AndroidHealthClinic

Contest Log contest log grosje

Hahaha ja sommige hebben echt een vieze bierbuik ;)

Bij mij was het ook veel vocht hoor.
Ben met de eerste heel erg ziek geweest, kreeg zwangerschapsvergiftiging dus ziekenhuisopname. Baalde natuurlijk als een stekker want ik moest nog twee maanden. Toen ik in het ziekenhuis lag moesten we alle dagen gewogen worden :eek: net zo'n een keuring op de gang :) Ik groeide en groeide bah en ziek! Toen bleek dat ik het HELLP syndroom had ???
Maar goed... ik dwaal af haha geen leuke tijd tot ze haar eindelijk mochten halen natuurlijk :D Veel te vroeg maar het was een bikkel en is het nog steeds! Komende week alweer 7 foei foei maar als de dag van gisteren.
Tsss vervuil ik je log met mijn zwangerschapsverhaal :p

Goed weekend Grosje

help syndroom zou niet weten wat het is, maar je kwam dus teveel aan dat wel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg D grosje wel ff een foto van maken okay. En je buik is puik man.:D

D) string ?
Neeee dan krijg ik allemaal zand en schelpen in mijn sterretje
en als ik mijn reet verbrand dan moet ik dagen blijven staan.

ben zelf meer van de B) strakke short:D

Ok had nog een foto belooft
Dit was het buikie vanochtend
Op de een of ander manier krijg ik hem niet goed scherp door de spiegel maar het geeft je een idee van hoe ik er momenteel bij sta

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zo zo dat ziet er goed uit zeg! :D

Dank je wel voor de complimenten dames
Ben nog niet tevreden hoor, ik hoop toch nog meer definitie te krijgen in de blokjes
Merk wel dat de inkepingen dieper lijken (omdat er minder vet zit)
Ben ook bang dat het vetverbranden niet meer zo snel zal gaan
Voorlopig nog een maandje zo door gaan en kijken waar ik eindig.
Ben in ieder geval straks wel beachproof
PS dames wat vinden jullie een mooie zwembroek, moet er binnenkort weer 1 kopen
A) slip
B) strakke boxerachtig
C) lange wijde surfbroek

Ik zeg... A over C! Als dat niet voor jou werkt, zeg ik... B!

Mooie blokjes heb je!

Zo gisteren maar eens de BBQ aangestoken
Heb gisteren niet opgelet wat er allemaal aan calorieën naar binnen ging
Volgens mij viel het wel mee. Heb niet eens zo veel vlees gegeten worstjes en kip, rijst met vruchten, stokbrood en en een beetje pindasaus , maar heb wel lekkere wijn er bij gedronken en een heerlijk toetje (ijs met vruchten jam).
Daarvoor had ik de buitendeur geschilderd en een hulst boom gesnoeid (zit nu onder de schrammen ) Ik had het verdient (vond ik zelf)
Vanochtend had ik al weer een schuld gevoel maar vanavond ga ik het er wel weer aftrainen.

Joh valt vast wel mee met de calorieën ;)

Wij hebben ook WEER rond de BBQ gezeten, errug lekker :P

Zo gisteren maar eens de BBQ aangestoken
Heb gisteren niet opgelet wat er allemaal aan calorieën naar binnen ging
Volgens mij viel het wel mee. Heb niet eens zo veel vlees gegeten worstjes en kip, rijst met vruchten, stokbrood en en een beetje pindasaus , maar heb wel lekkere wijn er bij gedronken en een heerlijk toetje (ijs met vruchten jam).
Daarvoor had ik de buitendeur geschilderd en een hulst boom gesnoeid (zit nu onder de schrammen ) Ik had het verdient (vond ik zelf)
Vanochtend had ik al weer een schuld gevoel maar vanavond ga ik het er wel weer aftrainen.
Schuldgevoel dat je die hulst hebt mishandeld?

Flink gezondigd dus, wel lekker hoor :D

Jij ziet er echt goed uit voor je leeftijd! Netjes die blokken.

Heb vandaag niet veel nieuws te melden.
Gisteren Rug / Biceps en beetje schouder gedaan en 25 minuten cardio (fiets)
Het gewicht waar ik mee train daar let ik niet zo op (ik train echt op gevoel) soms denk ik dat ik zwaarder kan trainen en de volgende keer heb ik de energie niet en is het minder. Maakt mij niet uit als ik maar lekker bezig ben.
Lipo was ik gisterenavond helemaal vergeten maar vanochtend gelijk weer ingenomen.
Merk nu niets meer van verhoogte hartslag of meer energie (de eerste 2 dagen wel) maar ga er van uit dat het zijn werk nog wel doet.
Ben alleen nog niet tevreden over het vet achter op de heup en rond de navel verder mag ik niet klagen. Benen trainen gaat nog steeds niet goed, na een training of stukje hardlopen heb ik gelijk weer last van mijn bil/hamstring. Ben bang dat mijn benen niet mijn sterkste punt zal worden.
Dat was het weer ;)

Laatst bewerkt:
Gisterenavond ff een stukje hard gelopen
Was niet vooruit te branden en stond na 15 minuten weer zo maar voor de deur.
Mijn grosjegrosje (tom/tom) in mijn hoofd had mij zomaar weer terug gestuurd naar huis.
Had geen lucht en mijn benen wilde ook niet.
Vanavond maar weer gewoon trainen (borst/triceps/buik) voor de nodige cal verbranding.
Het verbranden gaat niet echt hard meer en de fut om cardio te doen wordt minder.
Misschien dat het morgen weer beter gaat

Low intens Cardio? Makkelijk vol te houden, bij onze gym kun je ook tegelijk TV kijken..

Zelf vind ik het ook vreselijk om hard te lopen en dat soort saaie dingen.
Thuis op de crosstrainer voor de TV houd ik het wel tot max 60 minuten vol op een vrij laag constant tempo.

Je moet gewoon een serie of programma ervoor zetten die evenlang duurt als je cardio sessie, dat helpt bij mij echt haha ;)

Gisterenavond ff een stukje hard gelopen
Was niet vooruit te branden en stond na 15 minuten weer zo maar voor de deur.
Mijn grosjegrosje (tom/tom) in mijn hoofd had mij zomaar weer terug gestuurd naar huis.
Had geen lucht en mijn benen wilde ook niet.
Vanavond maar weer gewoon trainen (borst/triceps/buik) voor de nodige cal verbranding.
Het verbranden gaat niet echt hard meer en de fut om cardio te doen wordt minder.
Misschien dat het morgen weer beter gaat

hahahha hij is leuk grosjegrosje tom/tom hhahaha...
Maar goed toch weer 15min!!!!!:D
Succes met je training vanavond!!!:D

Terug
Naar boven