MuscleMeat

Contest Log contest log grosje

Jij hebt het ook top gedaan je ziet waar je staat he in de contest, niet verkeerd. Gewoon gaan voor wat meer massa grosje die abs zullen niet helemaal weggaan hoor, je zal ze alleen zelf moeilijker kunnen zien omdat je op een gegeven moment niet meer over die grote pecs kan kijken:D

• Topic Starter Topic Starter
Tja dan kan ik straks mijn willie wortel ook alleen nog maar voor de spiegel zien.
Ik ben tevreden hoor ik zit ergens in het midden (dus gelukkig geen laatste)

Mijn stem heb je binnen vriend.

Zo gisteren de verjaardag van mijn zoon en die van mij zelf gevierd
Officieel 47 vandaag.
Lekker een BBQ gedaan en geluk gehad want de hele ochtend was het pokke weer en tgen 16.00 uur trok het open en had ik mooi weer.
Je krijgt wat je verdient en ik had het schijnbaar verdient :)
Veel wijn gehad (ze denken dat ik veel wijn zuip???)
Iedereen wou graag de foto's van de contest zien want waarom zou je nou mee doen en hoe zie je er dan uit? Ze waren toch wel onder de indruk van de foto's en ook van de andere fysieken die ze zagen al vinden de meesten dan het hele gespierde weer niet mooi. (een kwestie van smaak want ik kan het wel waarderen). Ik heb me niet ingehouden en lekker gevreten en gezopen want ik hoef toch niet meer op de voeding te letten :)
Gisterenochtend nog wel getraind met een leuke jonge dame die mij eerder had gevraagd of ik tips had om de benen en billen te trainen. Aangezien ik ook weer moet beginnen hebben we samen getraind. Ik sterf inmiddels van de pijn in mijn reet dus de training moet goed geweest zijn, vraag me af hoe die billetjes van haar aanvoelen.
Yin gaat nog steeds goed (3e) en ik sta inmiddels 12e mede dank zij de hoge cijfers van enkele van mijn vriendinnen hier (allemaal bedankt)

Ha Grosje nog van harte gefeliciteerd :klink: en natuurlijk ook met je zoon leuk allebei jarig op dezelfde dag, je hebt je niet ingehouden op je verjaardag en hebt een goede reden! lekker feest gevierd dus!!

Gefeliciteerd met je verjaardag en die van je zoon!

gelukkige verjaardag, en idd ik vind ook de rangschikking van Yin Yang en jou een voorbeeld voor de oudere sporters onder ons

Gefeli bikkel daar ga ik een topic op maken hehe.

:birthday::birthday::birthday::birthday::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb:

Gefeliciteerd!!!!!!!!

alle vrienden en vriendinnen bedankt voor de felicitaties hier. bij het andere topic over mijn verjaardag en zelfs bij de contestfoto's
Erg aardig van jullie allemaal

Aiaiaiai, ik ben te laat :o

Hartstikke gefeliciteerd nog met je verjaardag!!!

:bierbang: :mc: :burger: :klink:

Geeft niet Jerney
Jij ook bedankt

stil he?

Stilte voor de storm!!

Storm en onweer! :D

Hapert de site bij jullie ook of word ik alleen maar geplaagd?

Groooooooooooosje!!!
Het is nog te vroeg voor je winterslaapje ;)

Tja ben al een beetje aan het inkakken.
De vakantie komt er bijna aan dus druk druk op het werk en thuis.
Train nog wel 3x p/week (dus 1 dag minder) en het eten heb ik weer gewoon opgepakt.
Van het benentrainen van afgelopen zaterdag heb ik zeker 4 dagen spierpijn gehad (auw auw in de billen onder andere) De jongedame waar ik mee getraint hebt heb ik al helemaal niet meer gezien. Zou die met haar billen in het verband liggen?
Misschien toch iets te heftig geweest.
Morgen toch maar weer licht beentjes trainen.
Gisteren heb ik mijn rug en borst gedaan.
Kracht komt weer iets terug kan net ff meer duwene en trekken, zal wel met de voeding te maken hebben.
Tjonge sta nog steeds 12e in de contest (best hoor).
Het is wel gek, van de ene krijg ik een 4 :( en de ander weer een 9 :) omdat ik naturel en oud ben.
Zo Jerney hoop dat ik weer ff genoeg info heb gegeven dan ga ik weer verder met mijn werk en winterslaapje

Zo, nu ben ik tenminste weer helemaal bij :D

Doe je een beetje voorzichtig met die beentjes van je want ze moeten ook nog mee op vakantie, hè!
Tja, die cijfers die je krijgt zijn toch heel persoonlijk, de jury kijkt vaak weer op een hele andere manier...
Sterkte met de laatste loodjes :)

Terug
Naar boven