XXL Nutrition

contest log YIN YANG

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag laatste werkdag en zondag volgende week ga ik weer stoppen en GEEN jointje meer opsteken voor een ander anders ben ik weer de sigaar.:mad:

man man, je had al een dik half jaar gestopt kunnen wezen.....watje!
 
Vrijdag laatste werkdag en zondag volgende week ga ik weer stoppen en GEEN jointje meer opsteken voor een ander anders ben ik weer de sigaar.:mad:

Zooo, dat is een mooie reden om jou maar weer eens goed in de gaten te houden :devil:

man man, je had al een dik half jaar gestopt kunnen wezen.....watje!

:roflol:

Ja ja, motiveren die handel :D
 
Zooo, dat is een mooie reden om jou maar weer eens goed in de gaten te houden :devil:

:roflol:

Ja ja, motiveren die handel :D

Kom je volgende week zaterdag ook? Dan zal ik je eens flink motiveren! :grin:
 
Kom je volgende week zaterdag ook? Dan zal ik je eens flink motiveren! :grin:

Is dit berichtje voor mij of voor YY? :D



Ikke, nee helaas...
We zijn met een megatuinproject bezig en mijn man is volgend weekend ook weer vrij. Dat wordt samen palen verven want de schutting wordt die week daarop geplaatst :(

Vandaag schuur leeghalen etc. etc.


Maar ik zal aan jullie denken :) alvast veel plezier!

Ben nu al benieuwd naar de pics! :)
 
Succes dan, laat ze lekker hun eigen boontjes doppen, opsteken! Nee, we doen niet meer de joint joinen... knabbel maar op een worteltje, zoethoutje, been van degene die te stoned is om door te hebben dat dat zijn been is... Als iemand die valkuilen alvast voor ons kan dichtgooien :D

:roflol:!!!

Succes! ;)
 
Is dit berichtje voor mij of voor YY? :D

Ikke, nee helaas...
We zijn met een megatuinproject bezig en mijn man is volgend weekend ook weer vrij. Dat wordt samen palen verven want de schutting wordt die week daarop geplaatst :(

Vandaag schuur leeghalen etc. etc.


Maar ik zal aan jullie denken :) alvast veel plezier!

Ben nu al benieuwd naar de pics! :)

Beide!
Wellicht kun je 's avonds komen samen met manlief? Mits we er nog zijn natuurlijk... Onnielief is ook later (na haar werk) - Ik stuur Onnielief een berichtje wanneer we gaan...
 
Beide!
Wellicht kun je 's avonds komen samen met manlief? Mits we er nog zijn natuurlijk... Onnielief is ook later (na haar werk) - Ik stuur Onnielief een berichtje wanneer we gaan...

Ik houd je wel op de hoogte maar de kans is klein...je snapt dat wanneer YY
niet komt dan..... :sad:


;)
 
Ah joh, doe 's gek :p gewoon gaan!
 
Yin alvast gefeliciteerd met de 3e prijs
kan je vast niet meer ontgaan nu.
;)
 
gefeliciteerd maatje met de derde prijs.....maar dacht dat er ook nog een fossielen-prijs was voor deelnemers boven de 40 :D!

greetzzzz makker.
 
:kiss: Gefeliciteerd mooi almere! 3e prijs is super!

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Lekker wezen stappen :):p

Ik en stappen? nee hoor braaf thuis gebleven :D
 
:cool: :cheer: Gefeliciteerd!!! :banana: :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven