AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
+-5ml olie in de pan, als het warm is met wc/keuken papier er door heen. Blijft er misschien 2ml over :p
Ik heb een beetje slechte gewoonte om te veel in de pan te doen, dan alles te verspreiden en dan de rest weg te gieten in de gootsteen:D 5 sec laten lekker ofzo

En we hebben een airfryer dus dat is soms ook lekker makkelijk

Dit zou een typische high dag kunnen zijn:
Maaltijd 1, 9 uur:
Shake van
halfvolle melk 350ml
milk protein concentrate(80 caseine, 20 whey): 35 gram
Flavored oats 20 gram
+
1 Kaiser broodje

Maaltijd 2, 12 uur

150 gram kip
gebakken in 2 ml olijfolie
Kaiserbroodje en een donker triangel broodje

Maaltijd 3, half 3
500ml magere franse kwark
donker triangelbroodje

Maaltijd 4, half 6
150 gram kip
100 gram gekookte rijst
5 gram gebakken uitjes

half 8: 10 Snack a jack bbq paprika smaak

half 10: 30 gram whey in de gym.

Maaltijd 5, 10 uur
2 sneetjes wit brood plakje salami + 100 gram beeflappen

12 uur: 40 gram milk protein concentrate, 30 gram flavored oats

3400-3500 kcal

3 uur snachts: overige snack a jacks. (word wakker door de trek)
Best wel relax voedingsschema, zeker lekker drool:, maar eet je helemaal geen groenten? Qua micro's toch niet ideaal (vitaminen etc.)?
Netjes trouwens dat je met die kcals zo'n fysiek hebt :D, of doe je nu nog carbcycling?

Best wel relax voedingsschema, zeker lekker drool:, maar eet je helemaal geen groenten? Qua micro's toch niet ideaal (vitaminen etc.)?
Netjes trouwens dat je met die kcals zo'n fysiek hebt :D, of doe je nu nog carbcycling?

Eigenlijk amper. Eet wel veel fruit wat hier niet tussen staat. 500 gram aardbeien, kg meloen, appels eet ik zo weg. Maar groenten zelden.
Dat is iets waar ik eerlijk gezegd weinig verstand van heb. Waar welke micro's in zitten en hoe ik mezelf hiervan voorzie. Maat van me verdiept zich er wel goed in.
Hij gaat zelfs zo ver als gember+olie+zwarte peper+curcuma shotjes :p Waterkers postworkout..

4 dagen eet ik zo. En 3 dagen veel lager. Buiten dat doe ik er ook cardio bij he ;)
En ik val nu inderdaad minder snel af, maar hoe ik op 9% gekomen ben is niet hoe ik het nu aanpak. Heb gemerkt dat ik onder de 8% zo snel massa verlies

• Like
Waarderingen: BB_
Eigenlijk amper. Eet wel veel fruit wat hier niet tussen staat. 500 gram aardbeien, kg meloen, appels eet ik zo weg. Maar groenten zelden.
Dat is iets waar ik eerlijk gezegd weinig verstand van heb. Waar welke micro's in zitten en hoe ik mezelf hiervan voorzie. Maat van me verdiept zich er wel goed in.
Hij gaat zelfs zo ver als gember+olie+zwarte peper+curcuma shotjes :p Waterkers postworkout..

4 dagen eet ik zo. En 3 dagen veel lager. Buiten dat doe ik er ook cardio bij he ;)
En ik val nu inderdaad minder snel af, maar hoe ik op 9% gekomen ben is niet hoe ik het nu aanpak. Heb gemerkt dat ik onder de 8% zo snel massa verlies
Oke, relax. Ik doe dagelijks cardio 20-30 minuten. Ik eet ook veel groente omdat het gezond is en goed verzadigd tegen weinig kcals. Als ik bijv. 100 gram rijst en 200 gram kip neem, mik ik er 400 gram groenten (130 kcal) door en kom ik totaal op 700 kcals en heb ik echt wel een goed verzadigende maaltijd. Verder tussendoor rauwkost, broccoli, spinazie om de trek tegen te gaan. Wat jij noemt zijn kruiden, gebruik ik ook. Cayenne peper en kurkuma door m'n rijst enzo :P.

Volgens mij heb jij ook gewoon goeie genen, mesomorph!

In hoeverre verschilt het als je je low dagen wel +-1000kcal onder onderhoud zit met 'behoud' van carbs en in je refeeddag op onderhoud zit. Het is dan geen echte carb cycling natuurlijk, maar om 2.500kcal met weinig carbs weg te werken is soms wel erg lastig. Wat eet jij bv. op je low-dagen?

In hoeverre verschilt het als je je low dagen wel +-1000kcal onder onderhoud zit met 'behoud' van carbs en in je refeeddag op onderhoud zit. Het is dan geen echte carb cycling natuurlijk, maar om 2.500kcal met weinig carbs weg te werken is soms wel erg lastig. Wat eet jij bv. op je low-dagen?
Low dagen met weinig carbs is niet lastig. Ik doe overigens niet aan high-low, maar heb een x een maand ketogeen gegeten met 2500-3000 kcals. Vlees/vis/eieren, veel vetten en eiwitten. Hooguit groene groenten (beperkt) en beperkt noten. Roomboter door de koffie en dat soort dingen. Vette kaas/vlees/vis kom je best een eind mee.

Oke, relax. Ik doe dagelijks cardio 20-30 minuten. Ik eet ook veel groente omdat het gezond is en goed verzadigd tegen weinig kcals. Als ik bijv. 100 gram rijst en 200 gram kip neem, mik ik er 400 gram groenten (130 kcal) door en kom ik totaal op 700 kcals en heb ik echt wel een goed verzadigende maaltijd. Verder tussendoor rauwkost, broccoli, spinazie om de trek tegen te gaan. Wat jij noemt zijn kruiden, gebruik ik ook. Cayenne peper en kurkuma door m'n rijst enzo :P.

Misschien ook maar eens gaan doen. Mijn trek is nu vele malen groter dan 7 weken terug en dat terwijl ik toen veel lager in kcal zat. En toen at ik ook al zo weinig groentes.
Raar eigenlijk..

Inb4 skatermarvin met iron genetics :roflol::roflol::roflol:

Screenshot_20170620-160756.png
Screenshot_20170620-160745.png
Screenshot_20170620-160739.png
Screenshot_20170620-160730.png

Dit zou een typische dag kunnen zijn.. En als ik cardio doe dan eet ik misschien nog een kaiserbroodje en een eitje extra.
Of nog een bak aardbeien of een halve meloen ;)
In dit geval wel na het trainen het liefste want daar staat nu relatief weinig. (ik train van 20 tot 21:30 ongeveer)

Update:
Vandaag was DE dag. Chestday.
Niks bijzonders:

flat db press
15x16kg
15x32kg
15x32kg
15x32kg
15x32kg
(gaan maar tot 32:( )

incline db flyes
15x8kg
15x16kg
12x20kg
12x20kg
10x24kg

Toen een aparte oefening gedaan die ik van jongen genaamd Dylan geleerd heb.
Is een soort liggende front raise met dumbells, met de palmen naar buiten die overgaat in een fly.
Super oefening!
15x8kg
15x10kg
12x12kg
12x12kg

Cable flyes
12x30kg
12x40kg
12x40kg
10x45kg

Chest press machine
12x80kg
12x90kg
10x90kg
10x90kg

Toen overgegaan op voorkant schouders. Omdat ik vrijdag de hele schouder uitgebreid pak vind ik 1 oefening voldoende:

Db shoulder press
12x16kg
12x20kg
10x24kg
10x28kg

Schouders waren zo'n beetje op dus veel kracht voor de db shoulder press zat er ook niet meer in:p.

Toen even wat foto's van m'n broertje gemaakt die ik zo wel post. Echt ontzettend droog is hij nu. Jelly af:
Screenshot_2017-06-20-22-45-49.jpg
Screenshot_2017-06-20-22-47-21.jpg
Binnenkort ook zelf maar weer eens een update pic laten maken:D:D

Na hele shoot nog even triceps gepakt
One armed tricep db extension
10x8kg
10x16kg
10x20kg
8x24kg

Kracht in de triceps zit er nog goed in. Hoor afentoe mensen het erover hebben dat deze oefening echt slecht voor je gewrichten is.
Gelukkig totaal geen last van:D

Single arm rope push downs
15x10kg
15x10kg
15x10kg

Ab machine
15x60kg
15x60kg
15x60kg
15x60kg

Laatst bewerkt:
Wait wut, 24kg dumbell tricep extenions?
Holy fck dat is wel ziek man!

Lekkere training hoor, geen andere gym in de buurt met zwaardere dumbells? schiet toch niet op man tot 32kg.

Lekkere training hoor, geen andere gym in de buurt met zwaardere dumbells? schiet toch niet op man tot 32kg.
Jawel man. Heb bij basic fit gesport en daar gingen ze tot 50kg. Hadden ze ook smith machine, pec deck machine (zonder dat je je ellebogen ergens op legt) etc.
Maar de mensen die er sporten spreken me niet echt aan(niet letterlijk nemen). Zit nu in een gym waar m'n broertje ook sport en is het iets gezelliger.
Plus kan gebruik maken van zonnebank, sauna, squash etc.:D Maar apparatuur en alles is 100% beter bij basic fit.

Edit: Als ik naar andere gyms ga maken de eigenaren altijd wel een praatje met me. Wat ik merk is dat ze ongelofelijke haat hebben aan basic fit. Apparatuur is slecht, geen personal training etc. Zure pruimen zijn gewoon jaloers op alle klanten. Apparatuur is gewoon beter dan 95% van de gyms. En dat zij dan toevallig oude old school apparatuur hebben(meeste gyms). Is gewoon oude meuk met verneukte rom. En ondertussen maar zeiken over Basic fit

Laatst bewerkt:
Kcal waren trouwens vandaag 3000-300 kcal cardio.

Alleen kom er net achter dat het de laatste keer is dat het tentamen van morgen aangeboden word. En omdat ik niet genoeg geleerd heb word dat nu nachtje doorhalen.

Preworkout maar uit de kast gepakt en halve scoop genomen. Heb al tijden geen pwo genomen..dus wakker moet ik er wel van worden. En omdat mn brein niet functioneerd zonder carbs gaat er vanacht ook nog wel 750 kcal aan wit brood met jam in... daar gaat het dagje dieeten. Maar school is belangrijker:D:D

Dit zou een typische dag kunnen zijn.. En als ik cardio doe dan eet ik misschien nog een kaiserbroodje en een eitje extra.
Of nog een bak aardbeien of een halve meloen ;)
In dit geval wel na het trainen het liefste want daar staat nu relatief weinig. (ik train van 20 tot 21:30 ongeveer)

Thanks. Redelijk makkelijk en goed vol te houden. Mealprep nu alleen m'n maaltijd om 16:00 op werk, in de middag vooral veel brood met vleeswaren/pindakaas. Die maar eens vervangen door een extra maaltijd.

Je broertje had ook wel met contest mee kunne doen:p

Terug
Naar boven