XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat ik hierboven per ongeluk het verkeerde bericht heb geciteerd; mijn bericht was een reactie op de post van 12:56 (althans, dat was de bedoeling).

Al met al, veel nuttige info waar ik wat mee kan. (Wetenschappelijk) bewijs voor het nut van een refeed heb ik nooit gevonden, maar het menselijk lichaam reageert af en toe onvoorspelbaar en ieder lichaam reageert anders, dus het is sowieso het proberen waard. Carbcycling heb ik (nog) nooit geprobeerd, want ik ben bang dat ik op de low dagen niet fatsoenlijk kan trainen / geen energie heb. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk.

Trouwens, je definitie op de foto's hierboven is echt ziek (@CoolBuilder). Volgens mij heb je Mr. Olympia-genen :bow2:.

Als je zoekt op de woorden:" leptin carb overfeeding" dan vind je wel wat artikelen over koolhydraten en het effect op leptin. Als je je inleest op leptin dan weet je dat dit 1 van de grootste redenen(hormoon op pijl brengen) kan zijn waarom een refeed zo goed werkt..

Cardio maar weer eens opgepakt na wat geskipt te hebben. Blijkbaar verbrand ik toch meer ermee dan dat ik dacht. En we gaan niet meer doen dan nodig is

Laatst bewerkt:
20170617_183902.png

900 kcals per uur met jouw gewicht kan best. Hoe is trouwens de verbranding berekend? Aan de hand van lengte/gewicht/hartslag/geslacht/snelheid?

Je hebt trouwens veel kennis m.b.t. bodybuilding en werken v.h. lichaam. Ik las dat je studeert op de HAN. Volg je ook een studie op medisch of sportgebied, of is het enkel een interesse/hobby?

In! Interessante log dit. als je refeed, doe je dit dan met "cleane" voeding (rijst/pasta,...) of gooi je er wat "dirty" voeding bij?

Interessant om te lezen allemaal!

Epic fysiek al zeg, je bent al klaar met cutten voordat de contest teneinde is :roflol:

Hoe ziet je voeding dr nu uit? (Producten)

900 kcals per uur met jouw gewicht kan best. Hoe is trouwens de verbranding berekend? Aan de hand van lengte/gewicht/hartslag/geslacht/snelheid?

Je hebt trouwens veel kennis m.b.t. bodybuilding en werken v.h. lichaam. Ik las dat je studeert op de HAN. Volg je ook een studie op medisch of sportgebied, of is het enkel een interesse/hobby?

Geslacht, snelheid gewicht en lengte. Hartslag gaat beetje moeilijk via de mobiel. Moet ik zo'n bandje kopen van 200 euro... Vind ik het niet waard.

Nee totaal niet haha. Commerciële economie. Hiervoor MBO financiële administratie gedaan wat ik ontzettend saai vond. Dat afgerond en half jaartje bedrijfseconomie op de HAN gedaan, maar toch geswitcht naar commerciële economie. Interesses liggen nu vooral bij marketing i.p.v. sales. Manier van denken past meer bij me i.p.v. zo in hokjes denken:D

In! Interessante log dit. als je refeed, doe je dit dan met "cleane" voeding (rijst/pasta,...) of gooi je er wat "dirty" voeding bij?
Wat is dirty. Denk 2500 clean en 1000 wat je dirty kan noemen. Maar wit brood noem ik niet dirty. Alles heeft z'n voor en nadelen.

Hoe ziet je voeding dr nu uit? (Producten)
Kip
Bieflappen
Olijfolie
Kwark
Drink yoghurt
Wit brood/plakjes salami
Kaiserbroodjes
Schnittbroodjes
Zwarte triangelbroodjes
Rijst
Snack a jack rijstwafels
Milk protein concentrate
Halfvolle melk
Aardbeien

Veel trage eiwitten en snelle koolhydraten.
En geloof het of niet, maar 100 gram gekookte rijst per dag.

Laatst bewerkt:
Kip
Kwark
Drink yoghurt
Wit brood/plakjes salami
Kaiserbroodjes
Schnittbroodjes
Zwarte triangelbroodjes
Rijst
Snack a jack rijstwafels
Milk protein concentrate
Halfvolle melk
Aardbeien

Veel trage eiwitten en snelle koolhydraten.
En geloof het of niet, maar 100 gram gekookte rijst per dag.
Waar haal je je vetten dan uit? Geen noten of vette vis ofzo?

Dit zou een typische high dag kunnen zijn:
Maaltijd 1, 9 uur:
Shake van
halfvolle melk 350ml
milk protein concentrate(80 caseine, 20 whey): 35 gram
Flavored oats 20 gram
+
1 Kaiser broodje

Maaltijd 2, 12 uur

150 gram kip
gebakken in 2 ml olijfolie
Kaiserbroodje en een donker triangel broodje

Maaltijd 3, half 3
500ml magere franse kwark
donker triangelbroodje

Maaltijd 4, half 6
150 gram kip
100 gram gekookte rijst
5 gram gebakken uitjes

half 8: 10 Snack a jack bbq paprika smaak

half 10: 30 gram whey in de gym.

Maaltijd 5, 10 uur
2 sneetjes wit brood plakje salami + 100 gram beeflappen

12 uur: 40 gram milk protein concentrate, 30 gram flavored oats

3400-3500 kcal

3 uur snachts: overige snack a jacks. (word wakker door de trek)

Waar haal je je vetten dan uit? Geen noten of vette vis ofzo?
Nee man. Uit bieflappen, olijfolie, oats, melk, salami.. Alles bij elkaar opgeteld kom ik op zo'n high dag wel aan het minimale.
Op low dagen eet ik nog wel eens 1 of 2 eieren, wat meer vlees wat gebakken is olijfolie.
:bow2:Carbs

2ml olijfolie, vult toch niet je hele pan?:P

Ik Moet wat zuiniger zijn met m'n olijfolie zo te zien

+-5ml olie in de pan, als het warm is met wc/keuken papier er door heen. Blijft er misschien 2ml over :p

Terug
Naar boven